Onneksi tämä taipumus on jäämässä pois.
Ei muuten oo! viimeks tänään kaikki taas höpötti, että mitäs poijjaat huomenna? "Normipäivä". :jahas: siis ei jumangegga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi tämä taipumus on jäämässä pois.
Haha, mua vituttaa kanssa! Kun mä meen rautaa vääntämään, meen ihan salille. SALILLE. "Punttis" ja "puntti", siis ei helvetti mitä inhon väreitä noi saakaan aikaan, tulee mieleen jotkut papat jotka menee vähän vääntää "punttia" = penkkiä ja scott-hauista, ehkä jopa 60 toiston vaakaprässiä! Ugh."Mennään puntille"...
Mille vitun puntille? Salille mennään vääntämään rautaa, jumppaamaan, pottaamaan (murremuunnoksia tästä ko. sanasta on paljon, joten annetaanpa olla natisematta), veivaamaan punttia jne, mutta EI mennä puntille. Ärsyttävä teinihömpötys.
meen ihan salille. SALILLE.
- Älä toistele jotakin "hauskaa" päivästä toiseen, tilanteessa kuin tilanteessa(esim. elämä on)
Ja kaikki mikä liittyy tähän CounterStrikeen. Bangbang headshot Lol nuubi nobo XXX xiitter ASDADS;ASD jne. Kaveri kommunikoi joskus noin ja alkoi riittää.- Nörttisanasto: lol, nyyppä, evo. Oikeasti vituttaa, kun yksi kaveri toistelee näitä sanoja koko ajan
"ja sit mä hengailin steissil ja sit se tuli ja kysy ketä sä oot ja sanoin niinq et elämä on XDXDXDDDDDDDDDD hahah !!!!!!!!ja sit se muumi sano et hei get over it ja evo rofl"
-koti-sanan käyttö vanhempien asunnosta silloin kun on jo ajat sitten muutettu lapsuudenkodista pois
Niin ja sana "Ryypperi" pistää veren kiehuu nii et meinaa pää räjähtää :curs: :curs: Kaks tekopyhää uskovaista vituttaa niin paljon ja sana Ryypperi (stryper bändi) luulee olevansa niin hyvää pataa jessen ja jompun kans ja nii hurskait :D
Melkeen joka päivä koulus saa kuulla sanan monta kertaa: "Allu, tuleeks sielt ryypperii?" "Ryypperii jee!" "Ryypperi on paras! - Eiku Narnia." Sit viel tämmönen tekopyhä jännite pääl kokoajan. Sit viellä ärsyttää wannabeitten lempinimet toisillee, kun pitää leikkii niin gangstaa: Sulake, Körmy, Linkki.. Siis ei saatana! :curs: "Lähetääks illal dokaa?" kaikki wannabemäinen puhe pistää kyllä nyrkin kiinni.