Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Mennään puntille"...
Mille vitun puntille? Salille mennään vääntämään rautaa, jumppaamaan, pottaamaan (murremuunnoksia tästä ko. sanasta on paljon, joten annetaanpa olla natisematta), veivaamaan punttia jne, mutta EI mennä puntille. Ärsyttävä teinihömpötys.

Mua taas ärsyttää sanonta "Mennä jumpalle". Tulee heti joku eläkeläismummojen ja pappojen keppijumppa mieleen.

Tästa kun listaa kaikki sanat niin turvallisiksi sanoiksi käyttää jää ilmeisesti vain:kyllä, ei. Loput sanat aina ärsyttää jotain.
Itse tulee käytettyä aika montaakin tässä ketjussa mainittua sanontaa tai sanaa, juntti mikä juntti.

Mua ärsyttää eniten ehkä, varsinkin business ihmisten käyttämät "tässä hommassa koko system on automaattisesti freeflowssa, kunnes seuraava management on dealed to tohon jääkaappiin" eli puhuttais sit suomea tai englantia, mutta ei ihan hirveesti sekaisin...
Mä listen tota lähes päivittäin ja aina se on yhtä annoying ...

"Mennään puntille"...
Mille vitun puntille? Salille mennään vääntämään rautaa, jumppaamaan, pottaamaan (murremuunnoksia tästä ko. sanasta on paljon, joten annetaanpa olla natisematta), veivaamaan punttia jne, mutta EI mennä puntille. Ärsyttävä teinihömpötys.
Haha, mua vituttaa kanssa! Kun mä meen rautaa vääntämään, meen ihan salille. SALILLE. "Punttis" ja "puntti", siis ei helvetti mitä inhon väreitä noi saakaan aikaan, tulee mieleen jotkut papat jotka menee vähän vääntää "punttia" = penkkiä ja scott-hauista, ehkä jopa 60 toiston vaakaprässiä! Ugh.

meen ihan salille. SALILLE.

Viimeinkin löytyi se avainsana, jota ollaan haettu!!! :worship:
Nyt sitten juhlat pystyyn! :kippis1:

:D

- Älä toistele jotakin "hauskaa" päivästä toiseen, tilanteessa kuin tilanteessa(esim. elämä on)
- Älä käytä kirosanoja liikaa
- Nörttisanasto: lol, nyyppä, evo. Oikeasti vituttaa, kun yksi kaveri toistelee näitä sanoja koko ajan

- Älä toistele jotakin "hauskaa" päivästä toiseen, tilanteessa kuin tilanteessa(esim. elämä on)

Tähän on syynä kännykkämainokset. ;)

- Nörttisanasto: lol, nyyppä, evo. Oikeasti vituttaa, kun yksi kaveri toistelee näitä sanoja koko ajan
Ja kaikki mikä liittyy tähän CounterStrikeen. Bangbang headshot Lol nuubi nobo XXX xiitter ASDADS;ASD jne. Kaveri kommunikoi joskus noin ja alkoi riittää.

Ja ylipäänsä kaikesta mikä on lyhyttä ja ytimekästä ja tyhmän nerokasta, niin niistä jauhetaan aina.

"Ketä" kun pitäisi käyttää sanaa "kuka". Tommosia pitäs lyödä.

Nörttislangi joka ei sovi tilanteeseen sitte mitenkään..
Liian pitkälle vedetty stadin slangi kirjoitettuna (johon on yhdisestty kaikki maailman typeryydet).

"ja sit mä hengailin steissil ja sit se tuli ja kysy ketä sä oot ja sanoin niinq et elämä on XDXDXDDDDDDDDDD hahah !!!!!!!!ja sit se muumi sano et hei get over it ja evo rofl"

Joskus on oikeesti jäänyt ajatus puolitiehen ku ei saa selvää onko virkkeessä edes monikko, kysymys tai toteamus.

"Voi tuska" "Allu onksul ämppäri mukaan?" (en oo allu)

"ja sit mä hengailin steissil ja sit se tuli ja kysy ketä sä oot ja sanoin niinq et elämä on XDXDXDDDDDDDDDD hahah !!!!!!!!ja sit se muumi sano et hei get over it ja evo rofl"

Välillä joskus kun maalaisympyröistä muuttelin pk-seudulle oli oikeasti aika tuskan takana oppia HESAN paikkoja eli MESTOI slangikielel ja ylipäänsä mitä kaikki nämä paikat ja jutut edes tarkoittaa.

On sporaa, dösää ja lingua ja bingoa, bangoa ja bongoa, niin ota siinä sitten selvää minne pitäis muka lähtee käymää. Miksei juna voi olla juna tai linja-auto voi olla linja auto? Vittuilevat vielä kun kysyy mitä tarkoittaa joku ihan ihme hietsukin. Leikillä tosin. :D

Niin ja sana "Ryypperi" pistää veren kiehuu nii et meinaa pää räjähtää :curs: :curs: Kaks tekopyhää uskovaista vituttaa niin paljon ja sana Ryypperi (stryper bändi) luulee olevansa niin hyvää pataa jessen ja jompun kans ja nii hurskait :D
Melkeen joka päivä koulus saa kuulla sanan monta kertaa: "Allu, tuleeks sielt ryypperii?" "Ryypperii jee!" "Ryypperi on paras! - Eiku Narnia." Sit viel tämmönen tekopyhä jännite pääl kokoajan. Sit viellä ärsyttää wannabeitten lempinimet toisillee, kun pitää leikkii niin gangstaa: Sulake, Körmy, Linkki.. Siis ei saatana! :curs: "Lähetääks illal dokaa?" kaikki wannabemäinen puhe pistää kyllä nyrkin kiinni.

Älä sano mitään, ellet ole lukenut koko ketjua (tai epäinhimillisen pitkissä tapauksissa viimeisiä kymmentä sivua edes päälisin puolin). "Keskustelupalsta" on eri asia kuin "haluan kasvattaa post countia ja saada ääneni kuuluviin olemalla nokkela samalla vitsillä kuin joku muu kaksi päivää sitten -palsta".

En tiedä meneekö ohi aiheen, mutta enemmän kuin mikään yksittäinen sana/lause/ilmaisu ärsyttää se, että kerrotaan muiden juttuja omina. Vaikka jotain letkautuksiakin, anekdooteista puhumattakaan. Jos ei osaa keksiä itse mitään sukkelaa, voi ainakin kertoa mistä sen on kuullut.

edit. esimerkki: luin kerran kirjasta hauskan sanaleikin ja luin sen myöhemmin ääneen henkilölle X. Pari viikkoa myöhemmin henkilö Y kertoi minulle saman jutun ja sanoi kuulleensa sen henkilöltä X, joka oli sanonut keksineensä jutun itse. Toisaalta näin ne nopeimmat väitöskirjatkin valmistuvat.

Niin ja sana "Ryypperi" pistää veren kiehuu nii et meinaa pää räjähtää :curs: :curs: Kaks tekopyhää uskovaista vituttaa niin paljon ja sana Ryypperi (stryper bändi) luulee olevansa niin hyvää pataa jessen ja jompun kans ja nii hurskait :D
Melkeen joka päivä koulus saa kuulla sanan monta kertaa: "Allu, tuleeks sielt ryypperii?" "Ryypperii jee!" "Ryypperi on paras! - Eiku Narnia." Sit viel tämmönen tekopyhä jännite pääl kokoajan. Sit viellä ärsyttää wannabeitten lempinimet toisillee, kun pitää leikkii niin gangstaa: Sulake, Körmy, Linkki.. Siis ei saatana! :curs: "Lähetääks illal dokaa?" kaikki wannabemäinen puhe pistää kyllä nyrkin kiinni.

Älä sano (kirjoita) näin.

Olen tainnut jo mainita aikaisemmin tässä ketjussa, mutta on taas ajankohtainen:

Jos joku alkaa selittämään jotenkuten näin, alkaa otsasuoni pullistumaan:

"Joo siis pertti kävi eilen salil ja siel sit oli kans simo, tomppa ja tompan velipuolen serkku petteri. Tiiäksä siis petterin? Ei se mitään siis ku tomppa ja kalevi on kavereit mut ne ei käykkää enää salil yhes. Nykyään kullervo ja åke käy kans salil ja niitten työkaverit simo-petteri ja oskari. Nehän on siis serkkui tompalle, mut oskari on adoptoitu ja sen oikeet vanhemmat on ismo ja sanna. Siis tiiätsä ismon ja sannan? No ei se mitään. Joo ja kuulitko ku mä olin eilen hennan kaa kahvilla, siis se henna sielt pohjois-karjalast kyl sä sen varmaan tunnet. No siis henna tuli sinne sit tomin ja sen tyttöystävän nellin kanssa. Siis tiiätsä nellin? No ei se mitään ku nelli on sukuu sit sen simon kans ku käy joskus samal salil tompan ja sen tompan serkun petterin kanssa.

Joo ja siis kullervo ja åke on kans joskus ollu kahvilla nellin ja sen poikaystävän tomin kaa, mut sil kertaa henna ei päässy mukaan. Siis tiiätsä sen hennan sielt pohjois-karjalast? No ei se mitään ku oskari kuitenki tuntee sen. No mut hei lähetääks me kahvil simo-petterin kaa joku päivä? Siis kyllähän sä simo-petterin tunnet?"

(vinkki: en tunne yhtäkään näistä vitun kavereista niin miksi on pakko puhua aivan kuin kaikki ihmiset tuntevat toisensa ja kaikki on kavereita keskenään?!)

Argh! Pää räjähtää.. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom