Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Ei pysty, liian hapokasta":jahas:
Mä oon tästä joskus aiemminkin puhunut, mutta on paha puhua oikein jos ei tiedä puhuvansa väärin. Aikoinani kun muutin tänne paikkakunnalta jossa sanottiin "ketä", en edes tajunnut mistä kaverit mulle vittuilee. Siis en ihan oikeasti tiennyt, että oikea sanamuoto on kuka. Tai en ainakaan ollut tullut ajatelleeksi. Pidin "kuka" ja "ketä" -sanoja synonyymeinä.Ketä se oli? Mikä w*tun ketä... Opettele suomea stana, se on kuka... :whip:
Siis mikä tuossa ketä sanassa haittaa? Ei se mielestäni ole edes ärsyttävää, tai niin harhaanjohtavaa. Kyllä joku "miu" (minun), "myö" (minä), "sie" (sinä) "siu" (sinun), "hyö" (he), "hää" (hän) pistää meikäläistä suoraan sanoen enemmän vituttamaan, kun siitä ei aina ota selvää kenestä puhutaan. Tai vaatii totuttelua ainakin.
Varmaan jo mainittukin, mutta saa kyllä käämit palamaan kun lukee tekstiä, jossa on tungettu kirjainyhdistelmän "ks" paikalle "x".
Mixei, sixei, en jaxanut...voi vit*u! Sain viime viikolla postia eräältä vanhemman genren opettajalta(!) ja posti oli täynnä tuota x-paskaa. On näköjään siis tarttunut tehokkaasti vanhempaankin sukupolveen. Jos ei postin sisältö olisi ollut niin tärkeää (=itse kysyin erästä asiaa) olisin varmaan deletoinut viestin ensimmäisen x:n jälkeen ja pyytänyt lähettämään uudestaan suomen kielellä.
treeniohjelmani:
penkki
hauiskääntö
hauiskääntä scotissa
leuat LISÄPAINOILLA.:jahas:
Ihan sama liikehän se on oli painoja mukana tai ei.
ps. teen huomenna kyykkyä lisäpainoilla