Älä sano näin

"älä ragee".
Pari vuotta sitten oma silloin 10v. tyttäreni sanoi, kun ihmettelin kauheaa meteliä, "Äiti ragee". Repesin huolella.
Kauan sitten oli yhtä työkaveria auttamassa, lapista kotoisin, kysyi yhtäkkiä, "otaks kannaa?". Olin hetken että ööh.....taidampa jättää väliin. Onneks korjas et vaimo laitto kannaa ruuaks. Hetken pisti miettimään kyllä :LOL:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sana mitä olen aina vihannut: Vikellys. Tai ei niinkään sana itsessään, vaan se ettei se kuvaa yhtään sitä mitä se tarkoittaa. Se on nimittäin hevosen selässä suoritettavaa akrobatiaa. Mielleyhtymät sanasta on ainakin mulla täysin erilaisia. Toi kuulostaa siltä, että viisivuotiailta on kysytty mikä annetaan tällaiselle lajille nimeksi ja kökkelsköön ja pippelin jälkeen vikellys on saanut eniten ääniä.

Jos joku on katsonut Youtubesta Kauppa-auto ukkoja, niin siinä on kyllä sellaista murretta, että ensimmäinen jakso teki kyllä todella tiukkaa, että pystyykö tätä edes katsomaan. Kaikki jaksot olen kuitenkin katsonut, eli kai siihenkin vähän tottuu, vaikka on se vieläkin varsin kamalaa molotusta.

Kertokaapa siis missä päin Suomea puhutaan noin, niin lupaan olla menemättä sinne vastaisuudessakaan.

Saan aivokasvaimen, ku jotkut keskustellessa toteaa toisen JOKA lauseen väliin juu/aivan/just/okei/ahaa/yhym/aha/yyymm/jees/jes/kyllä/kyl/jep. Yleisin lienee pelkkä yyym tjs. Pyhä penis toi on raskasta kuunneltavaa, ja miten voi ees jaksaa heittää tollasen välipaskan aina ;D. Ihan ku tarttis 10s jälkeen ilmottaa tolla, et joo... kuuntelin kyllä sun 5 sanan juttus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom