Älä sano näin

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, voipi siis olla, että tämä löytyy jo täältä:

kysyn asiakkaalta, tarvitseeko/haluaako hän kuitin. Siihen sitten aivan liian usein vitsikkäästi tokaistaan, että eihän se kuitenkaan verotukseen käy, hehhe!

...näitä tarvitsee onneksi enää harvemmin kuulla, mutta silloin nuorempana eri työpaikassa törmäsin tähän ihan liian usein..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun hoetaan puhumista mietiskellessä jopjopjop... uudestaan ja uudestaan ja uudestaan samoin kun ei jakseta kuunnella mitä toinen sanoo niin vakio vastaus on "kylläkylläkyllä" nimenomaan yhteen, ettei meinaa saada ees selvää. Yks pahin lause mille oon jo yliallerginen kuuluu näin:" Mut ku miusta ei välitä kukkaa, likkakin vaan kiskoo miuu hiuksist pikki lattijaa ja poika lyö." (anopin vakiovalitus vaikka muksut 26- ja 32-vuotiaita ja likka veti lattiaa pitkin noin 15 vee kun oli ensin anoppi aukonu päätään n. viikon ja poika löi ku anoppi yritti estää ulos menon 15 vuotiaalta. Että näin....

Ylikäytettyjen, typerien, tankeroksi väänneltyjen sanojen käyttäminen on vaan perverssillä tavalla hauskaa...

Hmph. sain tänään kuulla et mun käyttämät sanat ois ärsyttäviä..

sanon siis muroja rupuiks (rupuja) ja portaita rappusiks..

mistä lie periytyny mut ei tuo nyt IMO mitenkää ärsyttävää ole. :) mut ei sitä ite huomaakkaa

Hmph. sain tänään kuulla et mun käyttämät sanat ois ärsyttäviä..

sanon siis muroja rupuiks (rupuja) ja portaita rappusiks..

mistä lie periytyny mut ei tuo nyt IMO mitenkää ärsyttävää ole. :) mut ei sitä ite huomaakkaa

Rupuja? Tulee jotkut kuivuneet ruvet mieleen. Raksuuhan nekin hampaissa...

tai ne jotku riksrakspoks ruvut joskus ku niitä söin ja niistä kuulu sitä ääntä ja siitä päättelin et ne on rupuja tjsp

Pääntie? Ei, kyllä se mun mielestä ihan kaula-aukko on. Itse asiassa en tätä ennen ollut pääntiestä koskaan kuullutkaan. Se mikään katu oo..:lol2:

Pääntie? Ei, kyllä se mun mielestä ihan kaula-aukko on. Itse asiassa en tätä ennen ollut pääntiestä koskaan kuullutkaan. Se mikään katu oo..:lol2:

Niinpä. Itsekin naureskelin tuon lukiessa että enpä ole ennen kuullut. Kuulostaa aika typerältä. Pääntie... the way of the head. :lol2:

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, voipi siis olla, että tämä löytyy jo täältä:

kysyn asiakkaalta, tarvitseeko/haluaako hän kuitin. Siihen sitten aivan liian usein vitsikkäästi tokaistaan, että eihän se kuitenkaan verotukseen käy, hehhe!

...näitä tarvitsee onneksi enää harvemmin kuulla, mutta silloin nuorempana eri työpaikassa törmäsin tähän ihan liian usein..

Heh, tästä tuli mieleen kun josuks terassilla kysyin että käykö tänne liikuntaliput. Baarimikko vastasi että "tottakai ja myös invalidikortti". Aiheutti pientä repeilyä tuo. No ei ehkä tähän ketjuun kuuluva, mutta menkööt kuitenkin.

Tähän olen mäkin törmännyt työssäni jatkuvasti. Luuleeko ne ihan tosissaan, et ne on ensimmäisiä, jotka niin sanovat? Toinen mikä mua ärsyttää on se kun erehtyy sanomaan asiakkaalle "terve!" . Tähän sitten "nokkelan näpsäkästi" vastataan että "paranemaan päin, höhö!" :curs:

Rahtarit ostavat kahvin ja tyttömunkin (reikämunkin). Joka kerta se on yhtä hauskaa. "Kahvi ja tyttömunkki, höhöhööö, tajusitko - tyttömunkkiii, aahhahhaa". :jahas: Hilarious..

- IhQ-daa : mitä helvettiä tämä edes tarkottaa?
- ginittelemään : joukko teinejä julisti kovaan ääneen, että nyt lähetään ginittelemään. Ja lonkerot kädessä. Eikse gini oo jotain ihan muuta. Toisaalta osuvasti sanottu, mutta jotenki vaa vihlas korvassa.
- tiiätsä niinku : tiiätsä niinku alkaa heti vituttamaan tiiätsä? niinku... :curs:
*edit*
Tuli vaan mieleen. Tyttöystävä sano joskus vielä, että "laitatsä sitä musiikkia isommalle?". Meni käpy joka kerta. Ei sitä laiteta isommalle vaan kovemmalle perkele! :D :D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom