Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä kaikista hölmöimmältä kalskahti itellä korvaan sana: "Amiska" ?!
Eikö se ammattiopisto riittäs, että se on amis ja näin mutta kun sanotaan että: "amiskassa sitä ja tätä".:wall:

Vittu onko siellä amiksessa joku kassa tai jotain ei oo järkeä mistä murteesta tommonen tulee?

"Mennään linkillä" - millä vitun linkillä, url?
"Pitää ajatella positiivisesti" eikö ihmisen saa enää olla yhtään vittuuntunut

Huonot vitsit ja hokemat alkavat nostaa suunnatonta raivoa, kun niitä hoetaan jatkuvasti: "suunnanvaihto vapaa mutta pakollinen"; "viimeinen erä ennen seuraavaa". Hahhah. Kuolen nauruun.

... Sit mua ärsyttää ihmisten yhdys sana virheet ...
Sama, etenkin jos sattuvat olemaan jossakin kohtaa, mihin voisi jopa kuvitella ihmisen hetken miettivän mitä kirjoittaa, kuten esimerkiksi threadien otsikot, leffojen yms. tekstitykset jne. Ei niistä nyt verenpaine vaaralliseksi kohoa mutta välillä rasittavaa silti. Jos lukee esimerkiksi linja auto niin se sanojen välissä oleva "tauko" tuntuu ainakin kymmenen kertaa pidemmältä kuin erilleen kuuluvien sanojen välissä.

Lisäksi korvaan särähtävät kaikki hokemat/sanonnat, joita joka toinen tyyppi toistaa jatkuvalla syötöllä siksi että se sattuu olemaan hetken "trendi". Näitä koulussa piisaa välillä hieman enemmän kuin tarpeeksi...

Linja-auto ainakin näin keskisuomessa. Idässä taitaa olla linkku. Dosästä taas tulee aina rinnat mieleen :rolleyes:

Kyllähän mä tiedän, mitä linkki tarkoittaa mutta kuulostaa vaan kohtalaisen dorkalta.

Onkohan mainittu jo...

Keskustelun aikana kuuntelevan osapuolen yninä+lisäkommentit.
Esim.

Pekka "Oltiin tuossa vknloppuna käymässä....."
Jouko -toteaa joka lauseen väliin-. "niinkö...elä....elä...ihanko tosi...yyy-y...yyy-y...jaa....jaaa....niinkö...elä...elä...niin...nii-iiiin...niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin"

Ehkä kaikista hölmöimmältä kalskahti itellä korvaan sana: "Amiska" ?!
Eikö se ammattiopisto riittäs, että se on amis ja näin mutta kun sanotaan että: "amiskassa sitä ja tätä".:wall:

Vittu onko siellä amiksessa joku kassa tai jotain ei oo järkeä mistä murteesta tommonen tulee?

Mää taas en ymmärrä, että joka selityksen väliin täytyy laittaa ja näin :david:
...sitte me mentii sinne ja näi...
Joo-o, mä ymmärsin jo

Onkohan mainittu jo...

Esim.

Jouko -toteaa joka lauseen väliin-. "niinkö...elä....elä...ihanko tosi...yyy-y...yyy-y...jaa....jaaa....niinkö...elä...elä...niin...nii-iiiin...niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin"

Heh. Olisin itsekin maininnut tämän...
Olin sporassa, matka kestää jotain 15 min, jossain istui kaksi naista. Toinen kertoi jotain tarinaa, ja toinen sanoin "aivan" ihan parin sekunnin välein koko matkan ajan. Jotkut "aivan"-tokaisut olivat hieman yllättyneitä ja toiset ihan normaaleja... Niitä sateli helvetillisiä määriä, niin paljon että minä ja varmasti kaikki muutkin kuulijat sporassa ajatteli tämän kuuntelijan ainoastaan vittuilevan kaverilleen.

Onkohan mainittu jo...

Esim.

Höhöhö, tuli äsken tämä postaus mieleen. Meitsi istuu avokonttorissa ja viereisessä kopissa on joku ulkomaalainen kaveri kuunnellut esitelmää suunnitelmasta ja toistanut "kyllä" -sanaa vastaavaan "öhö" -äännähdystä n. 3 sekunnin välein viimeiset 20 minuuttia :hyper:, joten olen kuullut nyt ko. äännähdyksen n. 400 kertaa eikö loppua näy. Aluksi se kuulosti oudolta, sitten koomiselta mutta nyt ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kun tuohon saatanan ääntelyyn...

Vartin vielä odotan ja sitten pillistä kiinni ja huudan "fakin matapitsfaka, stfu or ai fakin kiljuu!!!!" :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom