Älä sano näin

Jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja kysyy sulta esim baarissa että "Mitä kuuluu?"
Siihen ei kannata vastata että "Kukkuluuruu".

:D pari kertaa melkoisessa humalassa vastannut noin ja sen jälkeen on saanut jäädä yksin seinille juttelemaan.
(mikä ihme saa miehen vastaamaan kukkuluuruu. voi jeesus)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja kysyy sulta esim baarissa että "Mitä kuuluu?"

:D pari kertaa melkoisessa humalassa vastannut noin ja sen jälkeen on saanut jäädä yksin seinille juttelemaan.

:lol2: :lol2:

Ixa, mitäs se veinata sitten meinaa?

Viä. Viä. Perkeleen murrehirmut! :curs:

Turun murre kuulostaa tekorennolta. Se ärsyttää vähän. Sitä ollaan NIIN LUPSAKKAA JA RENTOA. Saatana.

-ei hyvää päivää
-aikuisten oikeesti
-oikeesti oikeesti
-siis niinku sillee
-se ja se osa se ja se esim. ja osaan kaataa vettä lasiin osa 65.
-loppupeleissä, pitkällä juooksulla ym. helvetin kuluneet kliseet

öö.. mikä sanonta tää tämmönen on?

Kysyppä eräältä "rakkaalta ystävältäni", joka aina sanoo jotain ton tyylistä jos se mokailee. Jos se nyt vaikka kompastuis johonkin kynnykseen tms. niin se sanois osaan kävellä osat yks ja kaks. SE ON JOTAIN NIIN RAIVOSTUTTAVAA ETTÄ OKSAT POIS!!!

öö.. mikä sanonta tää tämmönen on?

exitusletalis ja "osaan kysyä juuri oikeita kysymyksiä" osa 47 :D

Ärsyttävää oli tässä muutama viikko takaperin, kun lähdin fillarilla duunin pihasta ja yksi duunikaveri nerokkaasti heitti "polje, polje, kyllä ketjua riittää"

ÄLÄ SANO NÄIN! Toi on niin :wanha: että meinasin nousta pyörän selästä ja opastaa toveriani, että olemme 6 vuotta sitten siirtyneet 2000-luvulle.

exitusletalis ja "osaan kysyä juuri oikeita kysymyksiä" osa 47 :D

täähän on hei tyhmät kysymykset.. mutta meni vähän aikaa että meni perille tuo sanonta, kelasin eka et mitä vittua jotain mehun sekotussuhteita...

edit: tajusin just ettei tää edes ole tyhmien kysymysten kerho.. pitkä viikonloppu ottaa omansa näköjään.

kun tämä threadi nyt on taas nostettu, niin..

älä sano näin: "Komppaan"

siis tuo on varmasti typerin tapa ilmaista ettei ole omaa mielipidettä. ja kuullostaakin vielä niin vitun tyhmältä.
jos soitat instrumenttia jossain bändissä niin voit siellä kompata vaikka rummuilla mun puolestani, mutta ei helevetti että toi kuullostaa typerältä jossain keskustelussa kun ollaan niiiiin samaa mieltä isojen poikien kanssa.
niin prkl.

LoL! Mä teen samaa... Yleensä se on eka, mikä tulee mieleen ekana... :D :lol2:

...Ja mä luulin olevani ainua...

kun tämä threadi nyt on taas nostettu, niin..

älä sano näin: "Komppaan"

siis tuo on varmasti typerin tapa ilmaista ettei ole omaa mielipidettä. ja kuullostaakin vielä niin vitun tyhmältä.
jos soitat instrumenttia jossain bändissä niin voit siellä kompata vaikka rummuilla mun puolestani, mutta ei helevetti että toi kuullostaa typerältä jossain keskustelussa kun ollaan niiiiin samaa mieltä isojen poikien kanssa.
niin prkl.

Mä yleensä heittelen vaan fillejä... :D

LoL! Mä teen samaa... Yleensä se on eka, mikä tulee mieleen ekana... :D :lol2:

...Ja mä luulin olevani ainua...

Hahaaa. No kerroppas mikä on ollut reaktio?
Onko seura kadonnut alta silmänräpäyksen vai onko tullut sellaisia säälittäviä katseita että "ompa tuolla nasevat jutut"? :D

:lol2:
----------------------
:wall:
-Palataan astiaan.
- Ei se väärin oo.
- Elämä on.

Hahaaa. No kerroppas mikä on ollut reaktio?
Onko seura kadonnut alta silmänräpäyksen vai onko tullut sellaisia säälittäviä katseita että "ompa tuolla nasevat jutut"? :D

Yleisin reaktio on ollut vino hymy ja hieman "ihmettelevä" katse... Harvemmin kyllä kukaan tuntematon tulee tuota kyselemään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom