Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on ainakin saatanan ärsyttävän kuulosta kun turkulainen yrittää puhua jotain muuta murretta (esim. joko Etelä- tai Pohjois-Karjalan murretta). No yleensäkin on saatanan ärsyttävän kuulosta kun turkulainen puhuu.

Ai niin, se piti olla joku sanonta mitä ei saa sanoa. No ainakin

-Ei todellakaan näin!
-Bilettämään (!!) tai Bailaamaan (voi hyvänen aika)
- Oolsprait
- Palataan astialle
- Ei se väärin ole

lazki sanoi:
Ai niin, se piti olla joku sanonta mitä ei saa sanoa. No ainakin

-Ei todellakaan näin!
-Bilettämään (!!) tai Bailaamaan (voi hyvänen aika)
- Oolsprait
- Palataan astialle
- Ei se väärin ole

heh mie käytän noita kaikkia...jopas jotakin,ilmankos miulla ei ookkaan kavereita :rolleyes:

"Tää on taas tätä"
"Just niinku mä arvasinkin"
"Älä selitä"

Älä IKINÄ sano näin:

lazki sanoi:
Se on ainakin saatanan ärsyttävän kuulosta kun turkulainen yrittää puhua jotain muuta murretta (esim. joko Etelä- tai Pohjois-Karjalan murretta). No yleensäkin on saatanan ärsyttävän kuulosta kun turkulainen puhuu....

:)

Sinun ei pidä puhuman näin, eikä ainakaan saatana kirjoittaman:
l*****o sanoi:
Miäpä kerron omat selkäkokemukset, alaselkä kans... No ei täs paljo mitää asiaa tuu.
Liikkeit en karsinu, päinvastoin, rupesin vahvistamaa selkää ihan jumalattomast ja se autto, myös oon huomannu että toi alaselän/perseen venytys vaikuttaa. Jos en venyttele ni sitte tuntee taas seläs jonkuulaist kipuu, kun taas venyttelemäl saa sen melkeinpä kokonaa pois. Siel on joku hermo jumis, vaatis hierojaa. Eniveis.
Itte sanoisin että jos selkävaivoi potee, ni ennemmin vahvistaa selkää/vatsalihaksii ja venyttelee selkää/persettä. Ja mikä täs nyt on pointti, niin se, että liikkeitten karsimiin/pois jättämiin meinaa sitä, että tulee heikompi selkä kun ei treenaa ja siit seuraa se, että se tulee vaa huonommaks. Näin aattelen itte.
l*****o sanoi:
Miä uskoisin, että noi lajijutut koskee pahoinpitely yms juttui, ei esim. rattijuopumuksii jne.
Poliisilt ollaa kysytty joskus rekisterist, että näkyyks ne tiedot siel sitte koko loppuelämän, ni se sano muistaakseni että 5 vuotta säilyy ja sitte poistetaa. Tappoo jne ei poisteta vissiikää, tai sit se oli jotain 20 vuotta ennenku hävitetää tiedot, en muista tarkallee tota. Selitti kummiski että jokasel on oikeus alottaa uus elämä ettei niit sen takia voi ikuisest siel säilytellä.

Älä saatana mun kuullen sano:
-ihq!
-maikka (vittu, se on OPETTAJA!)
-saikkari
-söde
-sexy ("hei, tsekkaa, mun napaläväri, eix oo sexy?")
-sidu
-bisse (viitattiin sitten bi-seksuaaliin tai keskiolueen, niin ilmaus on epäkelpo)
-kipale
Siinä ensimmäiset mieleentulleet.. Lisääkin taatusti on... :curs: :whip: :urjo:

Pakko se on antaa oma kontribuutionsa tähänkin:

-alatsä olee
-seukkaaminen
-alkaa tekemään jtn. (ärsyttää jostain syystä aivan valtavasti, koska alkaa-verbin rektio on "alkaa tehdä jtn". eli "minä alan nukkua", ei "minä alan nukkumaan"
-sanan "levy" käyttäminen, kun tarkoitetaan kappaletta (siis musiikista kyse)
-kaikki internet-lyhenteet (omg,lol,wtf....), aivan äärimmäisen urpoa
-

Älä ole hiljaa.. uskalla sanoa .. puhua, kukaan ei syö sinua, jos et sinä itse. Hyvää yötä kaikille ujoille .. itsekin kait olen... :nolo: .

Rankkuri sanoi:
Pakko se on antaa oma kontribuutionsa tähänkin:

-alatsä olee
-seukkaaminen
-alkaa tekemään jtn. (ärsyttää jostain syystä aivan valtavasti, koska alkaa-verbin rektio on "alkaa tehdä jtn". eli "minä alan nukkua", ei "minä alan nukkumaan"
-sanan "levy" käyttäminen, kun tarkoitetaan kappaletta (siis musiikista kyse)
-kaikki internet-lyhenteet (omg,lol,wtf....), aivan äärimmäisen urpoa
-

eikö toi jtn sit ole "internet-lyhenne" ? vai käytätkö sitä ihan IRL, LOL

Kaikenlaiset yhden tai kahden sanan vitsit englanniksi sekä suomenkielisten heittojen kääntäminen samantien englanniksi. Osaa siis vituttaa sellanen niin maan perkeelesti :evil:

kavereitten nettipelaamisesta on mulle jääny pikkunen muisto sanavarastooni:

-vine
-wtf
-omg
-koo
-rolf
-lol

Hahahah, rolf tosiaan.
Täältäpäin muutama
-ketä
-ogemo
-no vittu plees (pliis)
-Kaikki "nettilyhenteet" omg, stfu.. Ok peleissä mutta NOT irl ;)

Nojaa, oishan noita varmasti sellanen liuta että kirjankin tekisi, mut ei vaan tuu mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom