Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lazki sanoi:Ai niin, se piti olla joku sanonta mitä ei saa sanoa. No ainakin
-Ei todellakaan näin!
-Bilettämään (!!) tai Bailaamaan (voi hyvänen aika)
- Oolsprait
- Palataan astialle
- Ei se väärin ole
protsku sanoi:"Tää on taas tätä"
"Just niinku mä arvasinkin"
"Älä selitä"
lazki sanoi:Se on ainakin saatanan ärsyttävän kuulosta kun turkulainen yrittää puhua jotain muuta murretta (esim. joko Etelä- tai Pohjois-Karjalan murretta). No yleensäkin on saatanan ärsyttävän kuulosta kun turkulainen puhuu....
l*****o sanoi:Miäpä kerron omat selkäkokemukset, alaselkä kans... No ei täs paljo mitää asiaa tuu.
Liikkeit en karsinu, päinvastoin, rupesin vahvistamaa selkää ihan jumalattomast ja se autto, myös oon huomannu että toi alaselän/perseen venytys vaikuttaa. Jos en venyttele ni sitte tuntee taas seläs jonkuulaist kipuu, kun taas venyttelemäl saa sen melkeinpä kokonaa pois. Siel on joku hermo jumis, vaatis hierojaa. Eniveis.
Itte sanoisin että jos selkävaivoi potee, ni ennemmin vahvistaa selkää/vatsalihaksii ja venyttelee selkää/persettä. Ja mikä täs nyt on pointti, niin se, että liikkeitten karsimiin/pois jättämiin meinaa sitä, että tulee heikompi selkä kun ei treenaa ja siit seuraa se, että se tulee vaa huonommaks. Näin aattelen itte.
l*****o sanoi:Miä uskoisin, että noi lajijutut koskee pahoinpitely yms juttui, ei esim. rattijuopumuksii jne.
Poliisilt ollaa kysytty joskus rekisterist, että näkyyks ne tiedot siel sitte koko loppuelämän, ni se sano muistaakseni että 5 vuotta säilyy ja sitte poistetaa. Tappoo jne ei poisteta vissiikää, tai sit se oli jotain 20 vuotta ennenku hävitetää tiedot, en muista tarkallee tota. Selitti kummiski että jokasel on oikeus alottaa uus elämä ettei niit sen takia voi ikuisest siel säilytellä.
Rankkuri sanoi:Pakko se on antaa oma kontribuutionsa tähänkin:
-alatsä olee
-seukkaaminen
-alkaa tekemään jtn. (ärsyttää jostain syystä aivan valtavasti, koska alkaa-verbin rektio on "alkaa tehdä jtn". eli "minä alan nukkua", ei "minä alan nukkumaan"
-sanan "levy" käyttäminen, kun tarkoitetaan kappaletta (siis musiikista kyse)
-kaikki internet-lyhenteet (omg,lol,wtf....), aivan äärimmäisen urpoa
-
eikaNi- sanoi:eikö toi jtn sit ole "internet-lyhenne"
Tätä en ollu kuullutkaan. Rofl on tuttu, mutta tää ei. Onneksi urban dictionary autto:ironbay sanoi:-rolf