Älä sano näin

Loppupelit, oma-aika :wall:

Ja olen perkele syntynyt&asunut pitkään helsingissä ja sanon silti hesa, stana. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Henkilökohtaisesti ärsyttää ihmiset jotka sanoo tai kirjoittaa: enään.. Vittu se on ENÄÄ.!!!! Eikä mitään vitun n-kirjainta sinne loppuun!! :wall: Onhan noita muitakin rasittavia sanontoja mut tuon näin taas just äsken jossain..

ihQ
Pissis
Elämä on
Melko kallista
TeiniX
Ihku
Lol <-- irkissä ja muissa nettikeskusteluissa menee mutta puheessa kuulostaa tyhmältä
Sidukka
Vittu *sana* vittu *sana* vittu *sana* vittu *sana* vittu *sana* -kombot
Niinku *sana* niinku *sana* niinku *sana* niinku *sana* -kombot

Lisäksi ärsyttää, jos tyyppi joka ei ole koskaan asunut stadissa koittaa vääntää stadin slangii. Samoiten ihmiset, jotka koittaa ite keksii mahdollisimman über hienoo puhekieltä, joka kuulostaa käytännössä naurettavalta.

-meitsi
-älä kerro kuin paljon joit viikonloppuna.. älä etes laske!! :curs:
-ekeä, egeä jne (mitä jokin maksoi)
-antti tuisku :down:
-ja jos jokin ei toimi.. niin sano et se ei toimi tai ei pelaa.. mut älä vittu sano et tää ei wörki!! :wall:
-pössis
-sit nää Q sanat.. ihq niinq jne...
-ja miks pitää puhua toisen suomalaisen kanssa englantia... näyttääkseen, tunteakseen itsensä jotenkin viisaammaksi.... :david:

ITselläni on tuttu joka kirjoittaa aina x:iä ja todella ärsyttävästi lyhentää sanoja kuin mikäkin paskateini. Aikuinen tyyppi kuitenkin. Oon ottanut asiakseni etten vastaa yhteenkään tekstiviestiin enkä mailiin joissa on ärsyttävää kieltä käytetty. Ei huvita.
¨Kirjoittakoon ymmärrettävällä ja epä-ärsyttävällä tavalla jos haluavat vastauksen. Räyh.

Sitten nämä suomeksi väkisin väännetyt käännökset englannista; Ekskyysi, sompoti, sosaitipiippeli, nouhau, juusii juunou juupet.... aitink.
Voi helvetti. Tosi kiva kuunnella.

Sitten nämä suomeksi väkisin väännetyt käännökset englannista; Ekskyysi, sompoti, sosaitipiippeli, nouhau, juusii juunou juupet.... aitink.
Toi on kyllä äärimmäisen ärsyttävää :wall:

Sanat "vaimoke", "avokki" ja "komistus" on niin perseestä ja ärsyttäviä.
Ja samaan hengen vetoon lause "..komeaksi (tms.) haukuttu" Ei vittu näin!

Sanat "vaimoke", "avokki" ja "komistus" on niin perseestä ja ärsyttäviä...

Just niin, voi ärsytysten ärsytys! Ja siihen samaan sarjaan voidaan lisätä "emäntä"... Oh hoh, mikä ihmeen emäntä!?! Tyttöystävä, vaimo, avovaimo, muttei mikään emäntä!!!! :wall:

clusterfuck :jahas: :urjo:

Tuohon "vaimoke" ja "muija" listaan täytyy lisätä "mamma" omasta vaimosta puhuttaessa. Mikä helvatan mamma? Muumimamma? Yäk, mulle ainakin tulee niin maatuskamainen olo tuon kuullessani, että tekis mieli kuristaa "ukko!"
:evil:

Eleonoora sanoi:
Voisinx mä olla sun salarakas?

Salarakas alkaa olla aika kulunut käsite. Kiitos Marikoiden sun muiden.

hiljaa,musta tulee gillian andersonin salarakas

ihan varmasti tulee

tai melko varmasti

aavistuksen ohi topicin.
älä kirjoita näin, virallinen (esim. vitutus tredi)
mikä vittu siitä tekee virallisen.

ketä = :thumbs:

Mika1979 sanoi:
Henkilökohtaisesti ärsyttää ihmiset jotka sanoo tai kirjoittaa: enään.. Vittu se on ENÄÄ.!!!! Eikä mitään vitun n-kirjainta sinne loppuun!! :wall: Onhan noita muitakin rasittavia sanontoja mut tuon näin taas just äsken jossain..
amen ;)

Mua ärsyttää suunnattomasti se yks paskabiisi joka soi radiossa, jossa lauletaan "sun on pakko irroittaa". Mikä vitun irroittaa? Se on saatana irrottaa. Sen vielä jotenkin ymmärtää, että joku kirjoittaa niin, mutta jos lausutaankin noin, niin voi... :wall:

Nyt joku kertoo mulle kyseisen bändin ja biisin nimen, niin lähetän niille sähköpostia, stana.

Powerhousu sanoi:
Mua ärsyttää suunnattomasti se yks paskabiisi joka soi radiossa, jossa lauletaan "sun on pakko irroittaa". Mikä vitun irroittaa?...
Nyt joku kertoo mulle kyseisen bändin ja biisin nimen, niin lähetän niille sähköpostia, stana.
51 Koodia- Kahleet

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom