Älä sano näin

- "...tai jotain emmätiijä"

Käytetään tyyliin: "No mitä sä sit aattelet?", "No musta tuntu että voitais lähtee jo pois, tai jotain emmätiijä." :curs:

[Edit]Joskus tulee itsekin sorruttua "emmätiiättelyyn" mutta kovasti on yritystä päästä siitä eroon.[/edit]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
könde sanoi:
muutenki tuo helsinkiläisten tapa puhua on jotain niin karmivaa!

Mua ärsyttää joka kerta kun kuulen ihmisten valittavan helsinkiläisten murteesta. (Huom en itse edes ole helsinkiläinen.) En vaan ymmärrä miksi kaikki muut murteet olisivat tosi hassuja ja ok, mutta nimenomaan helsinkiläisten murre aivan perseestä. Ei mullakaan ole tapana kirota vaikka turun tai savon murretta, vaikka ne kieltämättä oudoilta kuulostavatkin.

Laiffah sanoi:
- "...tai jotain emmätiijä"

Käytetään tyyliin: "No mitä sä sit aattelet?", "No musta tuntu että voitais lähtee jo pois, tai jotain emmätiijä." :curs:

[Edit]Joskus tulee itsekin sorruttua "emmätiiättelyyn" mutta kovasti on yritystä päästä siitä eroon.[/edit]
Tota kuulee välillä sellaisten ihmisten suusta, jotka ei osaa puhua kieltä aivan täydellisesti. En ole vielä kyrpiintynyt sanontaan, mutta voi olla että sekin aika koittaa... ;)

argh:

"No shit, Sherlock" -Helvetin vanha ja vittumainen
"No ei tod." -Vittumainen muuten vaan
"ihan sama" -Ei kerro mitään mistään
"Elämä on" -Liikaa jauhettu
"se on kyynel" -Kaikkein paskin inttiläppä
-Kaikki Nykäsen fraasit

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten samoja varmaan on jo mainittu.

Muuten vaan vittumaiset sanat vuosien varrelta:

-Muhvi
-kopla
-rosmo
-peijooni
-tursas
-ketale
-puikula
-römpsä
-lortto

Ja paljon muita..

Dean Kuntz sanoi:
Jotkut nettikaupat ilmoittavat hinnat näin: vapaasti varastossamme xxx euroa.. Mitä ihmettä: vapaasti varastossamme...ei minua kiinnosta se onko justiin sillä kaupalla vapaasti varastossa sitä tuotetta...

Pitäisi kiinnostaa, sillä tarkoittaa sitä, että ostaja maksaa kuljetuskustannukset...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
- tyyliin ("se oli niinq tyyliin ihq") en tiedä miksi sana ärsyttää, kaipa sitä käytetään nykyään liikaa.
- no todellakin!!11 To-del-la-kin!
- "tuote roikkuu" (tilasin erään tuotteen ja saatanan hienoa lukea netistä tilaus statuksesta että tuote ROIKKUU. Missä se roikkuu, ja minkä hiton takia?)
- narsistinen
- absurdi
- globalisaatio
- naiivi

Mua ärsyttää joskus kun ihmiset käyttää muka hienoja sanoja jotka on väännetty englannista suomeksi jotta ne kuulostaisi helvetin hienolta ja akateemisilta. Toinen mikä ärsyttää on kuulla ihmisten puheesta typeriä televisiosta opittuja mainosfraaseja.

Mua vituttaa suuresti sellanen asia,jota tosin itsekkin viljelen.Kun joku toteaa jotain esim. tyyliin:"Sielä diskossa kuulu Puuha-Petekin" niin miksi siihen pitää aina todeta että:"Kuuluko?".Siihen sitten taas ensimmäinen puhuja sanoo että:"Joo"

Aina itsekkin näin tulee tehtyä ja sen jälkeen vasta mieleen että mitä vittua,TOU!

Kaveri vastaa joka helvetin asiaan "LOL" ja joka kerta tekee mieli takoa tätä tyyppiä pajavasaralla takaraivoon etukäteen määrittelemättömän ajan. :curs:

Eilen tuli radiosta jonkun diilerin haastattelu, jossa hän käytti useaan otteeseen lausetta "sitä ei tiedä ketään". Meinas pää hajota.

Nyt on aivan pakko avata teille sydäntäni sitä raastavasta asiasta joka on vituttanut minua syvästi ja aidosti hyvän tovin:

Keskustelufoorumeilla jne. itsestään kolmaanessa persoonassa puhuvat kirjoittajat. Varmaan idioottimaisin latteus heti "Amen to that" "Amen" "Aamen :worship:" viestien jälkeen.

Aleley sanoi:
Keskustelufoorumeilla jne. itsestään kolmaanessa persoonassa puhuvat kirjoittajat.

Nerot käyttävät usein itsestään puhuessa kolmatta persoonaa. Näin tekee Aimokin. :rolleyes:

Aimo sanoi:
Nerot käyttävät usein itsestään puhuessa kolmatta persoonaa. Näin tekee Aimokin. :rolleyes:
Repesin :lol2:

Se ärsyttää, jos joku sanoo jälkeenpäin "Mitä minä sanoin" tai "olisit ottanu sen toisen" tms. Hyvä sitä on jälkeenpäin sanoa.

En tiedä kuuluiko tuon olla joku huumoritajuni saavuttamattomissa oleva vitsi, mutta eniveis tuo oli jossain speden uunosketsissä.

~Voimariini ~ sanoi:
LOL, eihän kohta ~Voimariini ~ uskalla sanoa enään mitään, kun kaikki on sanat/sanonnat on kiellettyjen listalla. Silleesti niin.
Amen. ;)

Se oli ärsyttävän kuuloista, kun joskus aikanaan ala-asteella täältä peräkorvesta Turkuun muuttanut samalla luokalla ollut tyttö tuli syyslomallaan "kuunteluoppilaaksi" takaisin meidän luokkaan. Käytti puheessa todella ärsyttävän ylikorostetusti STADIN slangia (ja asui siis Turussa :eek: ). Oli puhe- ja pukeutumistyyli muuttunut radikaalisti sen vajaan vuoden aikana.

Mistä lie putkahti mieleen :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom