Älä sano näin

"No niin kamoon hei äijjät,sydän sykkii sen ******* paidan alla,ei hei kamoon työnnetä päätä pensaaseen,nolla-viis,siitä viis,hei meillä on hienot uudet pelipaidat ja takit,tehdään hei äijjät töitä kamoon niitten eteen hei.Hei kamoon äijjät NYT PAANALLE!"

Tätä on kuultu aivan liikaa pukukopissa :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dean Kuntz sanoi:
Jotkut nettikaupat ilmoittavat hinnat näin: vapaasti varastossamme xxx euroa.. Mitä ihmettä: vapaasti varastossamme...ei minua kiinnosta se onko justiin sillä kaupalla vapaasti varastossa sitä tuotetta...

lol,tuo termi liittyy kuljetusehtoihin... :D

"Amen", tai "Aamen" ja kaikista paras "Amen :worship:"

Tuo on kyllä oikeasti vammaisin latteus mitä keskustelupalstalle voi kirjoittaa.

"No hei älä nyt viitti." Sellasella ärsyttävällä äänellä, melkein joka helvetin tyyppi käyttää tuota täälläpäin. :curs:

"Amen", tai "Aamen" ja kaikista paras "Amen "

Tai "Amen to that". Tuo on esiintynyt palstalla. Sen lisäksi, että se on kieliopillisesti kirjoitettu päin persettä, on se myös muuten vain ärsyttävä.

Allah sanoi:
Tai "Amen to that". Tuo on esiintynyt palstalla. Sen lisäksi, että se on kieliopillisesti kirjoitettu päin persettä, on se myös muuten vain ärsyttävä.
Ihan oikein se on kirjoitettu.

Se on "Amen for that", jos sillä viitataan johonkin tekstiin.

Tuon mukaan molemmat versiot käyvät, sanoin siis sen vähän kärjistetysti.
Joka tapauksessa "Amen to that" on kauhean kuuloinen. :)

Allah sanoi:
Tuon mukaan molemmat versiot käyvät, sanoin siis sen vähän kärjistetysti.
Joka tapauksessa "Amen to that" on kauhean kuuloinen. :)
Mutta englanninkielisissä maissa sanotaan 'Amen to that' joten se lienee oikeammin sanottu.

Älä missään nimessä käytä näitä sanoja kuten "saletisti hot" tai "kuuminta hottia". Myös Paris Hiltonin lanseeraama "That's hot" on vitun ärsyttävä kuulla :curs:

könde sanoi:
sillon kun olin intissä ja käväsin tilkassa tutkimuksissa ja olin samassa huonessa yhden "stadilaisen" kans. siinä meinasin repiä itseltäni pään irti!

-minä: emmä edes nää tota telkkarin tekstiä.
-stadi: joo mää en ees tsiigaa sitä mä vaan kelaan kaikkii juttui sillee niinku sillee ees taas menee kaikki jutut mun pääs tiäks.

muutenki tuo helsinkiläisten tapa puhua on jotain niin karmivaa!

.
Sä et varmaan asu Helsingissä? Ei tiiätkös mekään rakasteta teiän murteita. (Tai no mä ainakaan) Onhan se hassua kuunneltavaa, niinku joku savon murre... :D
Ei saa sanoa: Roflmao, Omglol, Lol, Plz, yms. Se on niin :wall: kauheaa!!!
Ei myöskään saa sanoa: Meitsi, Tsygä, smäidäillä :curs: , pärstä kerroin on kans ärsyttävä sanonta tjt... (onko se sanonta...mikä se on?)

edit...:offtopic: Kaikkien pitäs oppia käyttämään sanaa stobe. Se on mahtava... Mut ainakaan Oululaiset eivät sitä tiedä... (tai aiankin ne ketä mä tiedän)

Varmaan jo ollut, mutta itseäni ottaa päähän sanonta "Ihan jees", miten prkl joku voi olla "ihan jees", jos se on hyvä. Eikö ole kaikkien mielenterveydelle mukavampaa sanoa, ihan hyvä.

Kuopion torilla kuultua taasen:
Otetaanko ettonet = Päiväunet
Vejetäänkö tupsluurit = Sama kuin ylhäällä
Oisko aikoo rupatella = Olisi kysyttävää.

-Bilettään...
-Mitäs likka tietää? :david:
-Skeida
-Hottiakin hotimpi
-Äiti rules! (ja koko Shell helmisimpukan mainos :urjo: )
-Bueno
-Sikamakee, pähee :urjo:
-Salettiin :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom