Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Strappado sanoi:Älkää enää käyttäkö tätä sanaa.
ZannaZ sanoi:"Jeespoks"
:curs: kuka helvetti noin sanoo??????!?
Uudessa Creme Bonjour mainoksessaki se hemmetin leluhiiri sanoo "jeespoks". Meinasin heittää telsun ikkunasta alas :curs:
Manuel sanoi:Jeespoks, pallinaama
Jeespoks, holideis
Tälläsiä idioottimaisia lausumia olen kuullut aika paljon viljeltävän ja itsekin joskus sortunut. :D
Dreamer sanoi:Jokos täällä tämmöinen on ollut kuin "röttönen"?
Kun tulin firmaan töihin ekaa kertaa niin joku seniori opasti kuinka systeemejä käytetään tietokoneella. "Ensin kirjoitat tuohon noin, ja sitten röttöstä!". Olin hiukan, että "häh"? "Juu juu, röttöstä vaan!".
No se tarkoitti, että paina "enter"-näppäintä. Enpä vaan ollut ennen kuullut moista...
Kuka sanoo telsu? Sen kapineen nimi on töllö! :whip:ZannaZ sanoi:Meinasin heittää telsun ikkunasta alas :curs:
Dreamer sanoi:Muistaakseni nuo ovat peräisin Pekka & Pätkä filmeistä...
jgfeu sanoi:Röttönen on väännetty sanasta return. Eräiden takavuosien tietokoneiden yhteydessä rivinvaihtoa nimitettiin return-näppäimeksi. En ole varma, oliko tämä päivänselvää Dreamerille ja nykymikroilijoille yleensä. Itse kai saataan puhua röttösestä.
RoMuLuu sanoi:Ehdottomasti ärsyttävää on ks:n korvaaminen x:llä. Myös Z:n ja Q:n tunkeminen joka paikkaan näyttää jumalattoman tyhmältä ja on ärsyttävää. :evil: