Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HYLA on valion tuotemerkki. Vähälaktoosinen on oikea termi.
Monissa ravintoloiden ruokalistoissa näkee HYLA -sanan. Vanhoille ihmisille ei edes kannatta mennä tarjoamaan vähälaktoosista vaihtoehtoa, sen pitää olla HYLA! Mutta jos se onkin Into?
Toinen on jos menet pizzeriassa tilaamaan pitsaasi sinihomejuustoa. "Ei meillä ole kuin Aurajuustoa." :hyper:

hash pipe sanoi:
HYLA on valion tuotemerkki. Vähälaktoosinen on oikea termi.
Monissa ravintoloiden ruokalistoissa näkee HYLA -sanan. Vanhoille ihmisille ei edes kannatta mennä tarjoamaan vähälaktoosista vaihtoehtoa, sen pitää olla HYLA!

Aivan oikein.
Tämän on fiksusti sanottu.

Huhtamo sanoi:
Missä päin Suomea?

Kyllähän tuota ainakin Turussa kuulee. Tulee kyllä itsekin käytettyä:)

Vituttaa kaikki stadin aku ankat,kun ne hokee "tiätsä hei".
Tekis aina mieli vetää loto päähän,mutta kun olen rauhaa rakastava mies,niin jää tekemättä :anssi:

Huhtamo sanoi:
Missä päin Suomea?

Turussa juu, kuten Sukulakukin mainitsi. En oo kyllä kenenkään muun kuullu ko. sanaa käyttävän kuin eukkoni ja silloin kyse oli omasta vitaalista elämänmahlastani. Tunsin itseni loukatuksi ja häpäistyksi. Sperma sentään kuulostaa jotenkin jalolta, mutta 'spekke'?

Ei näin.

Tulipa mieleen, että em. naikkonen käyttää myös monien muiden halveksumaa sanontaa 'tyyliin' sekä ahkerasti viljelee sä-passiivia. Pistää tommonenkin asia koko lailla vihaksi kun pari vuotta kuuntelee. :curs:

P.S. :haart:

anteeksi= tsozi/zori, sorge

sori menee, mutta kun siitäkin aletaan vääntämään välillä jotain kauheita sanamutantteja:curs:

En koko 17 sivua kahlannu, toiv. ei tule uusintaa..

Muuta joka tapauksessa ärsyttää, kun kaikki urheilijat haastattelussa puhuvat KAVEREISTA. Kaveri sitä, kaveri tätä. Minkä helevetin takia kaikki vastustajat ja pahimmat viholliset ovat aina kavereita? Olli Jokinen teki pohjat, kolmeen lauseeseen 8 kaveria..

jesus adidas sanoi:
Sperma = spekke.

'Sangen inhaa, sun spekkes valuu pitkin mun reisii!'

:urjo:
Toinen Turun kielen helmi on Verryttelypuku eli Verkkarit...... kääntyy Turkulaisittain VERSKAT. :curs:

Takakäsi sanoi:
Toinen Turun kielen helmi on Verryttelypuku eli Verkkarit...... kääntyy Turkulaisittain VERSKAT. :curs:

Tuohan on oikein mukava sana, eikä kukaan täällä mitään muuta käytäkään.

persikka miukumauku pakkotoisto.com!! :curs: Argh, se @ on "at"! Joka ikinen varmasti tietää, mikä merkki siihen sähköpostiosoitteen keskelle tulee, ei sitä tarvitse enää kuvailla miukumauku-sanalla, kuulostaa typerältä.

Persikka sanoi:
persikka miukumauku pakkotoisto.com!! :curs: Argh, se @ on "at"! Joka ikinen varmasti tietää, mikä merkki siihen sähköpostiosoitteen keskelle tulee, ei sitä tarvitse enää kuvailla miukumauku-sanalla, kuulostaa typerältä.

Täsmälleen. Ei se oo miukumauku eikä mikään muukaan semmonen, se on AT.

:kippis1:

Persikka sanoi:
Niinku sanoin puhelimessa yhdelle jonka piti lähettää mulle kuvia sähköpostiin:
"Se mun maili osoite on ojuni ät tekken piste cc. -Ai siis mikä?! Ai mihin kohtaan se miukumauku tulee?" :curs:

Tuota tuota, täysin virallisesti hyväksytty suomenkielinen nimi tuolle @-merkille on "miuku".

edit: perkeles, en löytänyt tolle vahvistusta. Mun mielestä toi miuku hyväksyttiin muutama vuosi sitten yhdeksi @-merkin virallisista nimistä. :jahas: Saatan toki muistaa väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom