Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanaa, kun 17-vuotiaalla on "äijä luonne". ;)Hape sanoi:kai mä oon sen verran äijä-luonne etten millään voi sulattaa jos joku miespuolinen henkilö käyttää sanaa "ihana"...!jotenkin särähtää korvaan ilkeesti :curs:
'Eavan ehanaa' kuuluu ainakin mun sanavarastoon.. Oonko tyttömäinen? :haart:Hape sanoi:kai mä oon sen verran äijä-luonne etten millään voi sulattaa jos joku miespuolinen henkilö käyttää sanaa "ihana"...!jotenkin särähtää korvaan ilkeesti :curs:
Estel sanoi:Niin täällä Etelä-Karjalassakin. Mies on kymenlaaksolainen, ja pilailee tuosta. Kannaksella ei kuku käki enää, kun laitettiin käet taskuun lähteis. Mä olen joskus miettinyt puhettani, ja kyllä mä tosiaan käyn "käet pesemäs", "veän lakanat", "juuaan viinaa", "tehään jotain", "kannetaan veet saunaan", "syyään ruokaa"... Voi olla hias, puhas, ahas... Asioita saa'aan, tiietään, myyään ja pyyetään. Kyllä mä tiiän että voi kuulostaa hassulta.
kuka tääl mistään 'eavan ehanasta' on puhunu....?Priimus sanoi:'Eavan ehanaa' kuuluu ainakin mun sanavarastoon.. Oonko tyttömäinen? :haart:
N.O.Kummonen sanoi:Samaan sarjaan kuuluvat lihasten englannin tai latinan kieliset nimet. Ne joilla on tutkinto lääketieteestä tai vastaavasta, käyttäköön latinaa.
Noh, sananparsi on että aivan ihanaa, mut sillä homoaksentilla se kuulostaa vähän tollaseltaHape sanoi:kuka tääl mistään 'eavan ehanasta' on puhunu....?
tarkemo sanoi:Älä sano mitään englanninkielisiä sanontoja.