Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bursa? Mitäs se Wallu Valpion ja limapussin (synonyymejä) lisäksi tarkoittaakaan?

Burgeristahan tuota ikävä kyllä käytetään. Tuttuja kokkejakin vähän yllätti, että mitäs se oikeasti tarkoittaakaan.

Kyllä tuota brekuakin täällä Keski-Suomessakin käytetään. Aika loogisesti näyttäisi breakfastista joku finglish -väännös olevan.

Nämä on jotain koirasanastoa:

Kakke
Pylle
Penneli

Jumalauta, mikä vitun penneli? Voi helvetti sentään. Mitä vikaa on sanoissa kakka, pylly ja pentu? Häh? Mä olen näiden kanssa jo aivan valmis. Suorastaan epätoivoinen.

Nämä on jotain koirasanastoa:

Kakke
Pylle
Penneli

Jumalauta, mikä vitun penneli? Voi helvetti sentään. Mitä vikaa on sanoissa kakka, pylly ja pentu? Häh? Mä olen näiden kanssa jo aivan valmis. Suorastaan epätoivoinen.
Mä olen koiraihminen ja oon noista kuullut aikaisemmin vain pennelin. Että ei ole kovin yleistä sanastoa.

Raskaana olevat naiset rupeavat usein puhumaan itsestään kolmannessa persoonassa. ”Mamma”, ”äiti” jne. Helvetin rasittavaa raskauden mainostamista vaikka toisaalta ymmärrän, että kyseessä on iso juttu.

Raskaana olevat naiset rupeavat usein puhumaan itsestään kolmannessa persoonassa. ”Mamma”, ”äiti” jne. Helvetin rasittavaa raskauden mainostamista vaikka toisaalta ymmärrän, että kyseessä on iso juttu.

Entäpä, kun puolisoa kutsutaan 'äidiksi'.

Banaanikin on suomessa yleensä panaani jne. Älä siitä stressaa, sole poka mikhään! :ROFLMAO:
Niin ja diagnoosi on jossain päin Suomea riaknoosi... Jostain syystä nuo hyperkorrektit muodot ärsyttää enemmän kuin "suomalaistetut", vaikka en kyllä jälkimmäisistäkään järin innoissani ole. Ratio tai riisseli nyt vain on junttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom