- Ikä
- 34
Täällä foorumillakin tuota aika moni käyttää.Missä näin hienoon termiin olet mahtanut törmätä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä foorumillakin tuota aika moni käyttää.Missä näin hienoon termiin olet mahtanut törmätä?
Täällä foorumillakin tuota aika moni käyttää.
En oo kuullu ainakaan livenä Toivottavasti kukaan ei sano noinKäytetäänkö sitä jossain muuallaki?!? Niinku oikees elämäs?
Sana "kunti" kuulostaa iha hiton urpolta. Ellei tuo satu olemaan joku väännös "cunt"-sanasta
Toi ploki kuuluu myös tähän elämänkoululaisten kieleenKuntihan vois näpytellä aiheesta vaikka plokin.
No shit, Saga Noren.Toi ploki kuuluu myös tähän elämänkoululaisten kieleen
Onko to Saga Noren joku tietyntyyppinen sushi? Eli "Ei paskaa, Saga Noren". Aika hyvä mainoslauseNo shit, Saga Noren.
Kuulostaa vähän suomenruotsalaiselta vassarikansanedustajalta ennemminkin.Onko to Saga Noren joku tietyntyyppinen sushi? Eli "Ei paskaa, Saga Noren". Aika hyvä mainoslause
''Menikö tunteisiin?'' Yleisin puolustus niiltä, joiden puheenlahjat on kamalat. Heitetään yleensä epätoivossa sillon, ku ollaan häviimässä väittely, eikä keksitä mitään sanottavaa. Ehkä jopa tajutaan, et on menty puhuun jtn typerää alunperinki, mitä ei kyetä perusteleen ollenkaan. Alkuperänen väitetty juttu ei mee ikinä tunteisiin, mut tän vammasen kysymyksen heittäminen monesti menee ;D. Varsin ärsyttävä.
Onko olemassa jotain rangaistusta ihmisille, jotka kutsuvat aamiaista brekuksi?
Tuo ensimmäinenhän pätee sun kaikkiin viesteihin täällä Pitkä ja sekava sanasalaatti, minkä saisi samalla sisällöllä lyhennettyä yhteen tai kahteen lauseeseen.Sama, ku kuuntelis politiikon jauhavan kauheeta sana salaattia, eikä ikinä saada selkeetä vastausta aikaseks. Se kenelt loppuu perustelut kesken, eikä pysty kumoon toisen väitteitä häviää. Suurin osa väitteistä pitäis pystyä pysäyttään vastakysymyksillä, johon vaatii simppeliä ''kyllä vai ei?'' vastausta.
EivätAmmattitermi, jatkuvasti käytössä ravintola-alalla. Ovatko tuntemasi ihmiset kenties alan ihmisiä?
Eivät
Joku esittää vitun tyhmän väitteen, jonka tuhoot ihan pillun päreiks--->tää tyyppi tietää sen, ja pakokauhussa heittää ton jutun--->mua ärsyttää se tyyppi, ettei se voi vaan luovuttaa, vaan yrittää tollasella oljenkorrella viel epätoivosesti kalastella jtn--->eli mulla menee kyllä ''tunteisiin'' se, kuinka paska mun kanssaväittelijä on. Ei se alkuperänen juttu, joka muka meni tunteisiin. ''ja mennä tunteisiin'' tarkottaa tässä tapauksessa nyt sitä, että se tyhmä väite pitäis paikkaansa. Jos oikeen kiivas väittelytilanne, ni kyl siinä ääntä saatetaan korotella ja silleen, mut se nyt ei kerro ku siitä mulla, että oon asiassa vahvasti mukana. Tommonen savuverho. Yks miljoonista, ja 1 rasittavimmista. Sama, ku kuuntelis politiikon jauhavan kauheeta sana salaattia, eikä ikinä saada selkeetä vastausta aikaseks. Politiikotki sentään osaa manipuloida paremmin, ja leikkiä vastaavansa johki. Väittely on kilpailu tietyl tapaa ;D. Se kenelt loppuu perustelut kesken, eikä pysty kumoon toisen väitteitä häviää. Näin sen kuuluis mennä. Suurin osa väitteistä pitäis pystyä pysäyttään vastakysymyksillä, johon vaatii simppeliä ''kyllä vai ei?'' vastausta.