Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"hulvaton". Kun uutisotsikossa esiintyy tämä sana, voi olla varma ettei naurata sitten yhtään.
Tää on kyllä yks ja pahin. Harvoin mikään särähtää korvaan, mutta tämä. Tämä on sellainen."Menikö tunteisiin?"
Tää on kyllä yks ja pahin. Harvoin mikään särähtää korvaan, mutta tämä. Tämä on sellainen.
Totta. Mikä tuosa on sanaliitto? Juhan nussima?
Lankesin näköjään omaan kuoppaani. Ei tossa oo sanaliittoa :D
Nimenomaan suomi on looginen kieli. Englanti ei. Mieti vaikka omaa nimimerkkiäsi: Suomessa se sanotaan noin. Englanniksi joudut väänteleen asioiden milloin minkäkin sana-aseman ja viiereisten kirjainten mukaan ääntämyksen yhtäkkiä johonkin vazineitör-suuntaan. Miksi vitussa? Koska englanti on epälooginen. Siksi me opettelimme kasa päin listoja verbien taivutuksesta jne.
..
Mutta onko vaginaattori suomeksi vaginoija? Eli voidaan olettaa että se tarkoittaa jotakin joka vaginoi, onko se sitten toisella termillä ilmaistuna pilluttaja? Ihan vain koska Terminator käsittääkseni on joku joka lopettaa asioita (terminate?)
Sen jälkeen kun Pekka Sauri lopetti yöradionsa, olen ymmärtänyt, että tällaisten kysymysten esittäjille on Kansanradio-ohjelma Ylellä, sen lisäksi että Jumala suunnittelee heille helvettiin lisäsiipeä. Siitä minä nautin.
Mutta yksi mitä ei pidä sanoa ovenpitäjälle on että painu nyt helvettiin siitä.
.
Äläkä kokeile, jos joku minun luonteella varustettu sattuu olemaan kohteena, saisit hyvin äkkiä nyrkin naamaan. Tiedän että et varmasti ihan tosissasi ollut, mutta perkele kun ihmisillä ei ole nykyään enää mitään käytöstapoja. Itse aina pidän jotain kaupan ovea auki jos tiedän että joku siitä tulee heti jälkeen. Ja kyllä vituttaa kun joku teini älypuhelimensa kanssa vaan laahustaa ohi eikä varmaan käy edes mielessä että voisi sanoa jotain.Oijoi Tota en ookkaan vielä kokeillu.