Älä sano näin

Ei ehkä suoraan tänne kuulu mutta: päivämäärät.

Näin kesäaikaan varsinkin näkee kaiken maailman ilmoituksia. Muun muassa:
"Lomailemme 18- 26.6
Olemme jälleen auki 29.6"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"hulvaton". Kun uutisotsikossa esiintyy tämä sana, voi olla varma ettei naurata sitten yhtään.

Mediassa ei yleensä kyllä muutenkaan Saatanaa juuri kuvailla huumorintajuiseks hupiukoksi tai vitsiveikoksi. Mutta epäilinkin, että oikeasti teet jenkeissä keemorhuikkaa ISMO-nimellä

Vihaa vaan. Et oo yksin.

Ei ole sanonta. Mutta on tullut juhannuksen aikana noin sadatta kertaa vastaan tämä "hassunhauska" sanaleikki.

Ota kuva talteen ja postaa omalle FB-seinälle. Ihan ite oot keskinyt tämän jutun. Tai no ihan ite osasit sen postata työpaikan talonmiehen fb-päivityksestä omissa nimissä. Sekään tätä ite keskinyt ole.

Ihmiset pitävät sinua hauskana. Naapurin vaimo alkaa iskeä silmää. Kaupankassa tuijottaa syvemmälle silmiin. Elämä hymyilee. Olet alfa. Sinut tunnetaan kusenpolttaman huumorin jedimestarina.

teemu kupis.jpg

Lankesin näköjään omaan kuoppaani. Ei tossa oo sanaliittoa :D

Just näin....tätä kusenpolttamaa huumoria syöttävät tarkotukselta, koska se vie kansalta loplta järjen, aivot ja ajattelukyvyn....Sanaliittojen hahmottaminen on mennyttä ny. Tarkkaile ympäristöäsi. Pakene varjoihin!

Nimenomaan suomi on looginen kieli. Englanti ei. Mieti vaikka omaa nimimerkkiäsi: Suomessa se sanotaan noin. Englanniksi joudut väänteleen asioiden milloin minkäkin sana-aseman ja viiereisten kirjainten mukaan ääntämyksen yhtäkkiä johonkin vazineitör-suuntaan. Miksi vitussa? Koska englanti on epälooginen. Siksi me opettelimme kasa päin listoja verbien taivutuksesta jne.

..
Nimenomaan suomi on looginen kieli. Englanti ei. Mieti vaikka omaa nimimerkkiäsi: Suomessa se sanotaan noin. Englanniksi joudut väänteleen asioiden milloin minkäkin sana-aseman ja viiereisten kirjainten mukaan ääntämyksen yhtäkkiä johonkin vazineitör-suuntaan. Miksi vitussa? Koska englanti on epälooginen. Siksi me opettelimme kasa päin listoja verbien taivutuksesta jne.

Mutta onko vaginaattori suomeksi vaginoija? Eli voidaan olettaa että se tarkoittaa jotakin joka vaginoi, onko se sitten toisella termillä ilmaistuna pilluttaja? Ihan vain koska Terminator käsittääkseni on joku joka lopettaa asioita (terminate?) :LOL::unsure:

En tiedä, englanti on aina itselleni ollut mysteeri mutta helpompi kuin ruotsi vaikka ruotsi ja englanti ovat lähempänä toisiaan kuin suomen kieli kumpaakaan, vaikka Suomessa onkin paljon lainattuja sanoja ruotsin kielestä.

..

Mutta onko vaginaattori suomeksi vaginoija? Eli voidaan olettaa että se tarkoittaa jotakin joka vaginoi, onko se sitten toisella termillä ilmaistuna pilluttaja? Ihan vain koska Terminator käsittääkseni on joku joka lopettaa asioita (terminate?) :LOL::unsure:

Sen jälkeen kun Pekka Sauri lopetti yöradionsa, olen ymmärtänyt, että tällaisten kysymysten esittäjille on Kansanradio-ohjelma Ylellä, sen lisäksi että Jumala suunnittelee heille helvettiin lisäsiipeä. Siitä minä nautin.

Sen jälkeen kun Pekka Sauri lopetti yöradionsa, olen ymmärtänyt, että tällaisten kysymysten esittäjille on Kansanradio-ohjelma Ylellä, sen lisäksi että Jumala suunnittelee heille helvettiin lisäsiipeä. Siitä minä nautin.

Niin joo tämä ei ole tyhmien kysymysten ketju, se rupesi toisaalta vielä näin :offtopic: kiinnostamaan että mistä tosiaan tulee nimimerkki vaginaattori @Vaginaattori epäilen oman arvaukseni mennnee pahasti hukkaan. :rolleyes:

Joskus ärsyttää ihmisten sanomattomuus kun ei sanota mitään, pidä ovea jollekin joka vain rynnistää siitä mitään sanomatta edes elehtimättä kiitosta. Mutta yksi mitä ei pidä sanoa ovenpitäjälle on että painu nyt helvettiin siitä.

Toinen joka on ärsyttävä mutta käytän itsekin on että nyt ei napostele sitten yhtään = kun ei huvita jokin asia.

Oijoi :ROFLMAO: Tota en ookkaan vielä kokeillu.
Äläkä kokeile, jos joku minun luonteella varustettu sattuu olemaan kohteena, saisit hyvin äkkiä nyrkin naamaan. Tiedän että et varmasti ihan tosissasi ollut, mutta perkele kun ihmisillä ei ole nykyään enää mitään käytöstapoja. Itse aina pidän jotain kaupan ovea auki jos tiedän että joku siitä tulee heti jälkeen. Ja kyllä vituttaa kun joku teini älypuhelimensa kanssa vaan laahustaa ohi eikä varmaan käy edes mielessä että voisi sanoa jotain.

Ketjun aiheeseen. "Elämänmakuinen". Miltä maistuu elämä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom