Älä sano näin

Elämä on laiffii, ja kukahon idiootti narri senkin on keksinyt, eikai vaan meidän masa :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-mitä kuuluu? (onko perseempää tapaa aloittaa keskustelu??)
-paskaaks täsä (onko varmempaa tapaa tappaa keskustelu alkumetreillä, kuvitelkaa tuo vielä turun nuotilla heitettynä..)
-hunajata (nyt rupes jo vivtuttaan)
-ja se, että..(lauseen alussa, joillakin joka toisessa lauseessa, kohta ei kuule muuta sen puheesta, kuin "ja se, että)
-ja, ja ja (esim. urheilijat, valmentajat käyttää paljon tätä hokemaa)

Joo, toi rautasydämen mainitsema "mitäs kuuluu" ja kaikki sen sisar heitot kanssa (mitäs äijä, kuis panee jne...).
Siis oikeesti miten tohon pitää vastata? "No mitäs tässä" kuulostaa niin vitun tyhmältä, mutta ei siihen muutaka oikeen voi sanoo.

Alkanu tulee toi perkeleen small-talk jenkeistä näköjään tännekkin. :jahas:

tommih sanoi:
Joo, toi rautasydämen mainitsema "mitäs kuuluu" ja kaikki sen sisar heitot kanssa (mitäs äijä, kuis panee jne...).
Siis oikeesti miten tohon pitää vastata? "No mitäs tässä" kuulostaa niin vitun tyhmältä, mutta ei siihen muutaka oikeen voi sanoo.

Alkanu tulee toi perkeleen small-talk jenkeistä näköjään tännekkin. :jahas:
Mä vastaan nykyisin kysymykseen "Mitä kuuluu?" / "Mitä äijä?",

"No, mitä mittää."

Se on hyvä perusvastaus.

Tai jos ei nappaa niin sitten:

"Niinku jäitä polttelis."

Kun täällä alettiin vääntämään kättä noista kielioppiasioista, niin mun on pakko kysäistä, onko täällä joku yhteinen sopimus siitä, että otsikoiden yhdyssanat kirjoitetaan aina väärin.

Ei musta todellakaan ole kielipoliisiksi, mutta on vaan ruvennut huvittamaan, kun joka toinen thread on otsikoitu tyyliin: leuan veto, selkä päivä, palautus juoma, liha pulla jne.

faidra sanoi:
Koitappas huvikseen suomennella vaikka englanninkielisiä siguja, moni niistä on lainauksia jostain ja se hauskuus loppuu suomennokseen. Esimerkiksi Tompan sigu, joka nyt tossa ekana tuli vastaan englanniksi.. "Hei, me juotiin vähän taikajuomaa, ja nyt me ollaan seksikkäitä!" .
-Onkohan sen nimistä kaupunkia kuin kuva?
-??
-Silloin siellä olisi kyltti, jossa lukisi " Olet kuvassa "
Näin minun allekirjoitukseni oli suomennettu Friendeissä.

Vaikee sitä on kohta puhua. Se mikä ei särise itsellä, ärsyttää sitten muita.

Mua kiusaa erityisesti toi "Mitä kuuluu", jos sitä esitetään kaverien kesken, vaikka ollaan juteltu viimeksi ihan hiljattain. Siihen kun ei keksi ihmeempää sanottavaa. "Mitäs tässä" ja "Ihan hyvää" vastaukset on niin yhdentekeviä ja ärsyttäviä.

...Siis hei "daa"...
...Siis voi vitsiiih...
...Siis *ittu kun mä olin ihan humalassa,enkä tiennyt mistään mitään...
...Vähäks jänskää/hassunhauskaa/muuta turhanpäiväistä lätinää...
...Jne,jne...

Miten on,saako Zyklon-B:tä ja/tai Kaliumsyanidia apteekista ilman reseptiä?
Onko kukaan vielä julkaissut kirjaa PissaLiisojen -ja Lassejen polttamisesta roviolla,siis elävältä?

- ja tollee... ja sillee...
- sekoboltsii hei...

Turhanpäiväinen kiroilu. Salillakin sitä kuulee silloin tällöin yläaste poikien suusta. "Vittu että tästä saa hyvän pumpin!" "Vittusaatana ku ottaa käsiin tää liike!" :curs:

Ja sitten sanan "karkea" käyttö. Esim. kun tarkoitetaan, että auto on hienon näköinen tai muuten mahtava, sanotaan: "Melko karkea auto."

Diibadaaba on harvinaisen ärsyttävä ilmaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom