Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viipe, kuka pirun kielitoimiston pässi on keksinyt, että aletaanpas sanoa viipe.

Viive, viiveellä!

D.Yates sanoi:
Viipe, kuka pirun kielitoimiston pässi on keksinyt, että aletaanpas sanoa viipe.

Viive, viiveellä!

Ei sanota viipe vaan viive. Oikea taivutus on viipeellä. Kielitoimisto tosin hyväksyy kuulemma nykyään myös tuon viiveellä.

-toimesta

Jotain tehtiin jonkun toimesta. Ei hyvää suomen kieltä.. Miksei voi sanoa että joku teki jotain, tässäkin taas tätä englannin kielen vaikutusta.

Ja tästä tulikin mieleeni toinen mitä en halua kuulla: se ja se puhuu lontoota!

Dont say
-luoja sen tietää, ja harva sen arvaa
-niin... niin.. joo kyllä ilman muuta, khyllä ! kyllä buah buah, no mut katellaan mooii!

tulipas pari uutta taas mieleen, tais joku jo sanookin:

- kyynerpää tai jopa kyyderpää!! mitä helv..!?
- ales!! se on alas, eikä mikään ales!!

Kai Nalo sanoi:
älä sano vittu, jos olet tyttö/nainen...

:itku:

:offtopic:

No, mutta mähän oonkin :rekkamies: :hyper:

Ärsyttäviä sanoja:
- digata (mä kyl diggaan jtk)

-edit- mitäs pahaa vittu-sanassa on? alunperinhän se on kirosana, sit joku torspo on keksinyt hei, tämähän tarkoittaakin naisen sukupuolielintä. ja kyllä naisetkin kiroilevat, ei se ole miesten oikeus...

Jakob sanoi:
Naisen suusta en halua kuulla seuraavaa:

...
Mulla on kuukautiset!

:D ;)

Tuota, oisko se sitten kiva ylläri että häsellätte ja sitten lopuks huomaat mulkun ja lakanoiden olevan ihan veressä? :hyper:
Ehkä se on ihan jees ilmottaa jos ne ah-aina-niin-mukavat-menkat on, vaikka varmasti on aika vittumaista kuulla moista mutta minkäs nainen anatomialleen voi...

P.S. Ei herneitä

tarkemo sanoi:

Nii, se on lähtösin Vittu nimisestä ranskalaismiehestä, joka kiersi Ruotsia sirkuksen mukanan joskus 1800-luvulla. Mies oli yksi sirkuksen friikkishown vetonauloista, koska hänen kasvojaan vaivasi eräs ihokasvaimen tyyppi, jossa iho kasvaa pinta-alaa suunnatonta vauhtia, ja alkaa laskostua ihmisen kasvoille ja keholle. Siis hänen kasvonsa muistuttivat naisen sukupuolielimiä, ja tästä on jäänyt tuo sana elämään.

:rolleyes:

jaajuu, ja fraasit jotka yleensä ärsyttää, 'Emmä osaa' 'Emmä tiedä' 'Emmä jaksa'. Luovuttajat prkl.

ZannaZ sanoi:
Ehkä se on ihan jees ilmottaa jos ne ah-aina-niin-mukavat-menkat on, vaikka varmasti on aika vittumaista kuulla moista mutta minkäs nainen anatomialleen voi...

P.S. Ei herneitä

Tässä tarkemmin kun mietin niin olen joskus ollut hyvinkin onnellinen sanoista, "mulla alko menkat tänään".l
:lol2:

WTF Powerhousu ja Jakob?!? Mitä te ootte oikein häslänneet?????? :jahas:
Onnesta itelle noi mensut on aina ikävä asia, ei ole tarvinnut odotella :rolleyes:

flexor sanoi:
Tuo ketä-sanan käyttö on kyllä vähintäänkin outoa, mutta on kai niitä muitakin.
Joskus kauan sitten armeijassa ollessani joku etelän varis käytti kehdata-sanaa jaksaa-sanan tilalla. "Viittiks tuua sen laatikon tullessas?" "En taia kehata."
Outoja ihmisiä on Suomenniemi pullollaan :)

No tätäkin kuulee täällä Jyväskylässä ja mä en voi sitä käsittää. Siis "kehtaatko tuoda oluen jääkaapista?" No totta vitussa mä kehtaan, mutta ihan eri asia että nappaako mua hakea sitä? Ei voi käsittää tota kehdata sanan käyttöä tässä yhteydessä.

ZannaZ: ehkä Jakob ja Powerhousu tarkotti vaan sitä, että sitten voi runkata ihan sydämensä kyllydestä, tai sitten on tiedossa suikkaria... :evil:

Ainakin Kuopion seudulla tuo 'kehtaa' sanan käyttö em. tarkoituksessa on ihan tyypillistä. Tarttunut itsellekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom