Äijä huoltosarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mun käsittääkseni tätä tuotetta ei ole alunperin lähdetty miettimään minään "äijävitsinä". Siitähän keskustellaan aika tiuhaan, että miehille pitäis oikeesti saada jokin keino, millä ne saataisiin käyttämään jotain kasvonhoitotuotteita jne. Nyt kun siitä tulee monelle vähän liian neitimäinen olo.

Sen pohjalle tehty "äijätuote" nyt on vaan sitten mennyt aika pahalla tavalla metsään.

Nyt kysymys vaan kuuluu, että miks miehet sitten pitäis saada käyttämään kasvonhoitotuotteita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No semmoista halvan oloista.
Joku on keksinyt menestyksen avaimet:
1. Ostetaan halvalla kiinasta jotain tököttejä.
2. purkitetaan ne "hauskoihin" purkkeihin
3. keksitään joku "hauska" teema
4. lyödään kova hinta päälle, jotta saadaan aikaiseksi laatuvaikutelma
5. kerätään rahat ja tullaan rikkaiksi

Miksiköhän kaikki eivät käytä tuota kaavaa?

Ei ymmärrä...jos noiden tuotteiden käyttäjä on äijä, niin mä haluan sitten olla kaukana tästä "äijä"-imagosta.

Olen mieluummin tavis ja käytän Nivean ihonhoitotuotteita, jotka näyttävät ja tuoksuvat hyvälle.

hehe joo ei oikein toimi..näytti vielä nettisivut olevan pystyssä joten kai ne vielä noita tököttejä myy? jatkokysymys kuuluukin kuka helvetti ostaa:D ihan vain bai tö vei ekan kerran elämässäni ostin vartalorasvan..marketin halvimman euroshopperin, sellainen puolen litran pönikkä.hyvin ajaa asiansa

Olen mieluummin tavis ja käytän Nivean ihonhoitotuotteita, jotka näyttävät ja tuoksuvat hyvälle.
Meinaatko että Madonnakin on väärässä kun juo vain Kabbala-lahkon siunaamaa pullovettä?
Ainiin mutta sehän ei ookkaan tavis :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom