Äijä huoltosarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iski ihan järkyttävä myötähäpeän tunne noista sloganeista mitä noiden tuotteiden kohdalla on. Siis ihan uskomattoman huonoja. Tuli jotenkin sellainen olo, että ei noin tökeröillä jutuilla ainakaan myyntiä paranneta.

Iski ihan järkyttävä myötähäpeän tunne noista sloganeista mitä noiden tuotteiden kohdalla on. Siis ihan uskomattoman huonoja. Tuli jotenkin sellainen olo, että ei noin tökeröillä jutuilla ainakaan myyntiä paranneta.

Jep, hävettäisi jos noita olis vessan kaapissa ja joku näkis. Enkä näe tuotteita niin erikoisina ja toimivina, että niitä pitäisi salaa käyttää. Hyvä ettei purkkeihin sentäs ole laitettu Jone Nikulan naamaa, se olisi ihan viimeinen niitti.

- Onko hinnoittelu loppuun asti mietitty? 100ml pullot maksavat pääosin 5,90e, paitsi naamarasva 50ml 9,50e.

Sen lisäksi näyttävät olevan "tutustumishintoja", suluissa olevat oikeat hinnat ovat vielä kovempia...

Pakko sanoa, että ei kyllä uppoa meikäläisellekään nuo halvannäköiset pullot, huonoine iskulauseineen. Tosin, mä en itseäni äijäksi mielläkään :lol2:

Mä voisin isäpuolelle ostaa pukinkonttiin tuollaisen ÄIJÄ-suihkugeelin, olisi ihan hauska ja hyvä lahja. Hauska ja hyvä siksi että isäpuoleni on kohtalaisen rempseä mies joka usein esittää 'junttia äijää' joka ei 'akkojen voiteita' käytä ja kaikki pitkätukkaiset miehet on pakosti hinttejä! [Ei siis oikeasti ajattele näin vaan on eräänlaista huumoria]. Hänelle tuommoinen karu purkki äijämäistä pesuainetta saunamökin ämpäriin olisi loistava juttu, sopisi kuin nyrkki silmään.

Vakavasti otettavaksi ei, mutta mielestäni erittäin hyvä huumorilahja tyypeille jotka osaavat nauraa itselleen. Oikeasti isäpuolenikin käyttää tyyliin Lagerfieldiä, mutta toi olisi sen mielestä hassu juttu. Mä en siis ottaisi tätä kovin tosissaan, enemmänkin huumorituotteita noi :)

Vakavasti otettavaksi ei, mutta mielestäni erittäin hyvä huumorilahja tyypeille jotka osaavat nauraa itselleen. Oikeasti isäpuolenikin käyttää tyyliin Lagerfieldiä

Hyvä pointti, siihen sattuu kuin nyrkki silmään. Ja tuo sarja pitää nimenomaan ostaa juuri sellaiselle, joka tykkää enemmänkin esim. bossista. Tai sitten olevinaan_äijille. Tai miksei kenelle vaan kenelle haluaa tuottaa myötähäpeää :lol2:

edit:

Kannattaa miettiä mainoskampanjat tarkkaan joulun alla, saattaa tehdä vaikka hilloa.

Voisi tuota harrastaa muutenkin. Ostaisi jonkun merkkikosmetiikkasarjapaketin, mikä tulisi jossain pussukassa. Ottaisi kamat pois ja laittaisi sinne inttityylisen palasaippuan ja marketin halvimman hammasharjan. Lahjan saaja voisi olla hieman:wtf:.

Hyvä pointti, siihen sattuu kuin nyrkki silmään. Ja tuo sarjaa pitää nimenomaan ostaa juuri sellaiselle, joka tykkää enemmänkin esim. bossista :lol2:

Tuo ei olisi hänelle mikään vittuilulahja, vaan semmoinen joka sopisi hänen tyyppisilleen ihmisille. Ne ei tajua ketkä ei semmoisia tunne.

Normaali mies, joskus hieman mörrikkä, mutta kuitenkin parempiakin merkkejä käyttävä. Semmoiselle joka vitsailee ja esittää äijää ja salaa joskus ehkä hieman toivoo semmoinen olevansa, ja toki onkin miehekäs, mutta joka myös osaa irroitella ja laittaa vaikka jonkun pitsistä nyplätyn antennipipon Juhannuksena päähän niin sellaiselle toi sopii. Se on pala sitä karua ja eleetöntä äijyyttä, ei turhaa hienostelua kuten 'akkojen purkeissa' [ja siinä omassa Bossissakin].

Mun isäpuoli nauttis oikeesti jossain rantasaunassa yksin vihtoessaan, voin jo sieluni silmin nähdä kuinka se myhäilee hiljaa itsekseen onnellisena jos tuollaisen saisi. Kehräys vaan kuuluu kun se hykertelis niin mielissään niin mielissään...

Mun isäpuoli nauttis oikeesti jossain rantasaunassa yksin vihtoessaan, voin jo sieluni silmin nähdä kuinka se myhäilee hiljaa itsekseen onnellisena jos tuollaisen saisi. Kehräys vaan kuuluu kun se hykertelis niin mielissään niin mielissään...

On olemassa oikeitakin äijä shamppoita kuten Mökki tervanhajuinen shamppoo. Jos noita saa enää valmistaa.

Mulle tuli kuva, että markkinointia on lähdetty toteuttamaan tuotelähtöisesti, ts. ensin on keksitty tuote ja sille nimi, ja sitten alettu miettimään, kukahan sitä ostais.
Onkohan tässä nyt mietitty ollenkaan? Mä luulen, että tuo menee toisin päin - on "keksitty" että on olemassa tämmönen kohderyhmä kuin ÄIJÄT ja sitten on tehty sille oma tuotesarja. Samalla putkalla kun on noita muita rasvoja sun muita kanssa.

Oli miten oli, ei tuossa kellään ole ollut sen kummempaa aavistusta siitä mitä ollaan itse asiassa tekemässä. :D

Tuote sopii joulu- tai isänpäivälahjaksi yli 40v miehille, jotka eivät oikeasti ole mitään äijiä vaan tyyppejä, jotka osaavat nauraa itselleen. En myöskään usko, että kukaan, joka oikeasti itse jaksaa panostaa ihon tai hiusten hoitoon, ostaisi kyseistä tuotetta.

Kuulunks mä nyt sit kohderyhmään?

Ei mutta oikeastihan tässä on semmoinen periaatteellinen moka, että tosiäijillä ainoa syy käyttää naamarasvoja sun muuta kosmetiikkaa on mahdollisuus edes sillä keinoin päästä kosketuksiin kosmetiikkaosaston myyjättärien kanssa. Kisakireillä kosmetologiopiskelijoilla tämmöisiä tuotteita myydään eikä puolivillaisilla sloganeilla.

Ylipäätään tuollainen vitun uusmaskuliininen äijämeininki on aivan sietämätöntä koff rock-kulttuuria. Hyi helevetti. Koko homma on sitä paitsi kolmekymppisten kaupunkilaisten keksintöä, eipä noiden maaseudun tosimiesten tarvitse sitä äjyyttään erityisesti korostaa, kuuluu ja näkyy muutenkin.

Ylipäätään tuollainen vitun uusmaskuliininen äijämeininki on aivan sietämätöntä koff rock-kulttuuria. Hyi helevetti. Koko homma on sitä paitsi kolmekymppisten kaupunkilaisten keksintöä, eipä noiden maaseudun tosimiesten tarvitse sitä äjyyttään erityisesti korostaa, kuuluu ja näkyy muutenkin.
Näin. Yleisemmin/laajemmin on tympeetä kaupallista kuppaamista vain koko äijämeininki. Sana äijä on kärsinyt mun silmissä melkoisen inflaation. Ei sitä kehtaa oikein missään käyttää enää, paitsi vahingossa. Onneksi sentäs Hynynen ja Nikula toivat tv-ohjelmansa joka jaksossa esille sen, että ovat ite 100% kaupunkilaisvässyköitä ja ne duunarit sitten taas kunnon Äijiä.

Mitä taas ketjun tarkempaan aiheeseen tulee, niin en voi kommentoida suuntaan tai toiseen, koska ei mulla näy mainokset enää enkä guuglettamallakaan löytänyt aiheena olevaa firmaa. Pistäkääs joku suora linkki tänne, niin pääsee mulkasemaan oikein henk.koht. että mistä on kyse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom