- Ikä
- 41
Äijämäistä olisi, että osta tästä 2kg palasaippuaa vain 5€/kg.
venäläistä palasaippuaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äijämäistä olisi, että osta tästä 2kg palasaippuaa vain 5€/kg.
venäläistä palasaippuaa :D
Iski ihan järkyttävä myötähäpeän tunne noista sloganeista mitä noiden tuotteiden kohdalla on. Siis ihan uskomattoman huonoja. Tuli jotenkin sellainen olo, että ei noin tökeröillä jutuilla ainakaan myyntiä paranneta.
- Onko hinnoittelu loppuun asti mietitty? 100ml pullot maksavat pääosin 5,90e, paitsi naamarasva 50ml 9,50e.
Vakavasti otettavaksi ei, mutta mielestäni erittäin hyvä huumorilahja tyypeille jotka osaavat nauraa itselleen. Oikeasti isäpuolenikin käyttää tyyliin Lagerfieldiä
Hyvä pointti, siihen sattuu kuin nyrkki silmään. Ja tuo sarjaa pitää nimenomaan ostaa juuri sellaiselle, joka tykkää enemmänkin esim. bossista :lol2:
Mun isäpuoli nauttis oikeesti jossain rantasaunassa yksin vihtoessaan, voin jo sieluni silmin nähdä kuinka se myhäilee hiljaa itsekseen onnellisena jos tuollaisen saisi. Kehräys vaan kuuluu kun se hykertelis niin mielissään niin mielissään...
On olemassa oikeitakin äijä shamppoita kuten Mökki tervanhajuinen shamppoo. Jos noita saa enää valmistaa.
Onkohan tässä nyt mietitty ollenkaan? Mä luulen, että tuo menee toisin päin - on "keksitty" että on olemassa tämmönen kohderyhmä kuin ÄIJÄT ja sitten on tehty sille oma tuotesarja. Samalla putkalla kun on noita muita rasvoja sun muita kanssa.Mulle tuli kuva, että markkinointia on lähdetty toteuttamaan tuotelähtöisesti, ts. ensin on keksitty tuote ja sille nimi, ja sitten alettu miettimään, kukahan sitä ostais.
Hyvä ettei purkkeihin sentäs ole laitettu Jone Nikulan naamaa, se olisi ihan viimeinen niitti.
Näin. Yleisemmin/laajemmin on tympeetä kaupallista kuppaamista vain koko äijämeininki. Sana äijä on kärsinyt mun silmissä melkoisen inflaation. Ei sitä kehtaa oikein missään käyttää enää, paitsi vahingossa. Onneksi sentäs Hynynen ja Nikula toivat tv-ohjelmansa joka jaksossa esille sen, että ovat ite 100% kaupunkilaisvässyköitä ja ne duunarit sitten taas kunnon Äijiä.Ylipäätään tuollainen vitun uusmaskuliininen äijämeininki on aivan sietämätöntä koff rock-kulttuuria. Hyi helevetti. Koko homma on sitä paitsi kolmekymppisten kaupunkilaisten keksintöä, eipä noiden maaseudun tosimiesten tarvitse sitä äjyyttään erityisesti korostaa, kuuluu ja näkyy muutenkin.