Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Hahaa törmäsin mäki näihin karjujahemmoihin. Joku veteli pystypunnerrusta siinä aikansa ja sitte heitti painot maahan niin että kolahti kunnolla ja sen jälkee karjas ku mikäki keihäänheittäjä.

Meinasin ruveta nauramaan, ku tuli pakkotoistosta jotai tälläsiä tarinoita mieleen ;D

En ihmettele jos joku ois mut ja kaverin tossa kesällä salilla nähny...Mä väännän yleensä aika hissukseen ilman karjumisii yms. perus tuhinat nyt kuuluu asiaa mut kaverilta lähtee aina ku on kova sarja otettu, että: "KEVYTTÄ RAUTAA, KU MARJOJA POIMIS SAATANA!!!!!" tosta karjumisesta vaan mielee tuli :D

eipä muu oikein häiritse kuin sellaiset salilla kävijät jotka eivät treenaa, vaan istuvat ja lätisevät varaten kaikki laitteet. myös kovaa sarjaa tehdessä joku alkaa kyseleen että "kuin paljo siinä on?? kuulitko? vastaa ny!!!" :curs:

mutta itse salilla käynti on mahtavaa hommaa ja siinä itsessään ei mikään mua kyrvi :)

Vittumaisia juttuja teillä ollu.. :D Mulla tällänen juttu, että monesti ku oon tullut salille ja näin, niin siellä on iso lössi ikätovereita (kusipäitä) vahtaamassa ku reenaan ja nauravat ku olis koviaki ammattilaisia, vaikka ovatkin ekoja kertojaan... lökäpussit jalas ja pipot pääs siä tekee välillä painelaitteita ja sipajaa jotain.. Ja joskus joku niist kysyy että "mitäs sä täät teet" tai "kuinka sä tänne eksyyt, mee ny kotias".... Joo tota oon käyny tää viimeset 3 vuotta :jahas: kerran ku ne leikki penkissä teki maksimeja kuudella kympillä niin menin viereiseen penkkiin ja lippasin rautaa tankoon, no ne nauroi ja kehuivat "meinaakko ittes tappaa"... No minä rupesin sarjoja veteleen ja ne katto ku haamun olis nähny :D ei oo sen jälkeen vittuillu, päinvastoin tänään yks niistä tuli kysymään kuinka tehään kulmasoutua:thumbs:

P_etri sanoi:
No minä rupesin sarjoja veteleen ja ne katto ku haamun olis nähny :D ei oo sen jälkeen vittuillu, päinvastoin tänään yks niistä tuli kysymään kuinka tehään kulmasoutua:thumbs:
Haha :evil: oikee meininki. Äijä pääs näyttään, tsemiä :thumbs: .

P_etri sanoi:
Vittumaisia juttuja teillä ollu.. :D Mulla tällänen juttu, että monesti ku oon tullut salille ja näin, niin siellä on iso lössi ikätovereita (kusipäitä) vahtaamassa ku reenaan ja nauravat ku olis koviaki ammattilaisia, vaikka ovatkin ekoja kertojaan... lökäpussit jalas ja pipot pääs siä tekee välillä painelaitteita ja sipajaa jotain.. Ja joskus joku niist kysyy että "mitäs sä täät teet" tai "kuinka sä tänne eksyyt, mee ny kotias".... Joo tota oon käyny tää viimeset 3 vuotta :jahas: kerran ku ne leikki penkissä teki maksimeja kuudella kympillä niin menin viereiseen penkkiin ja lippasin rautaa tankoon, no ne nauroi ja kehuivat "meinaakko ittes tappaa"... No minä rupesin sarjoja veteleen ja ne katto ku haamun olis nähny :D ei oo sen jälkeen vittuillu, päinvastoin tänään yks niistä tuli kysymään kuinka tehään kulmasoutua:thumbs:

Niinhän se aina on...mulkut on mulkkuja vaikka jotkut käviskin salilla:D Mä taas en kestäny mun kavereiden vittuilua kun oon niin heikko, treenaan nyt kovaa ja katotaan mitä ollaan vuodenpäästä.:lol2:

Lapo sanoi:
Haha :evil: oikee meininki, tsemiä :thumbs: .
Kiitos ja kumarrus
Bodaaja sanoi:
Niinhän se aina on...mulkut on mulkkuja vaikka jotkut käviskin salilla Mä taas en kestäny mun kavereiden vittuilua kun oon niin heikko, treenaan nyt kovaa ja katotaan mitä ollaan vuodenpäästä .
Itekkään en mikään hirmu ole, teen kylläkin enemmän voima kuin massa liikkeitä(nykyään).. Mulla sama juttu, että kaverit puhuu tyyliin "jos mä olisin käyny yhtäkauan salilla ku sä niin olisin 3x isompi"... No mutta minkäs teet :D

1. Onko se NRJ:n pakko soida AINA?
2. nämä kaverit, jotka käy lippis päässä, farkuissa ja lenkkareissa tekemässä penkkiä ja siviilissä ainoa puheenaihe on, paljonko mahtaa [insert name] nostaa penkistä
3.Rikki olevat laitteet
4. "penkki, penkki, penkkitulos, penkki, penkkaaminen"-ihmiset

Muutenhan testoilu pakkaa aika rautaista hommaa olemaan.

Salilla jossa käyn on 72 vaatelokeroa. Vaikka usein käyn ei ruuhka-aikaan, voi silti lähes kaikki lokerot olla varattuja. Tämä johtuu siitä, että lukitseminen maksaa 2 euroa ja jotkut jampat sitten jättävät kamansa lokerikkoon, vaikkeivat salilla olisikaan. Tai sitten varaavat sillä 2 eurolla ikioman lokeron. No onneksi aina sopivin väliajoin on ilmoitus, että tyhjennys on esim. seuraava perjantai.

No nyt potuttaa. Tulee viikon tauko. Mikään paikka ei oo auki. Kävin tuossa toista salia kokeilemassa, kun oli "vaki" sali kiinni ni siellä se vasta perseestä olikin. Kaikki laitteet oli huonossa kunnossa jne. Penkki oli hengen vaarallinen. Tangon kun laitto takas työntöjen jälkee telineeseen ni meinas koko teline romahtaa. Maastavetoa ei voinu tehä parkettilattialla ku ei ollu mitään alustoja. Käsipainot oli 16 kiloon asti vaan. Kyllä ketuttaa tämmöset tauot. Noh ens viikolla pitää suunnata savonlinnaan päin kuntosampoon. Eiköhän siellä ole ihan kunnon vermeet ja viimesen päälle :)

1. Vituttaa muutamat Raudo, Testo ja Megaman -tyyppiset sällit, joiden naimis -ja turpaanvetämisjutuilta ei välty mitenkään jos on samalla salilla ilman korvatulppia. On se saatanan kumma ettei voi keskustella keskenään normaalilla puheäänellä, vaan täytyy kuuluttaa koko salille.
2. Vituttaa painolevyjen jättäminen tankoihin kun treeni on tehty, parhaimmillaan odottaa tiettyyn paikkaan pääsyä puol tuntia turhaan, kun luulee, että jollain on siinä kesken.
3. Musiikki. NRJ, KissFM? EI EI EI! Jos noilta paskakanavilta edes tulisi musiikkia, mut ei, jotain järjetöntä älämölöä.
4. Kyttääjät.
5. Ahtaat pukukopit aiheuttaa klaustrofobiaa...
6. Idiootit, jotka tulee kysymään jotain kesken sarjan.
7. Ventovieraat ihmiset, joilla on pakkomielle kytätä sua silmiin tai tulla selittämään jotain.
Siinäpä ne kaikki tais ollakin. Yleisesti ottaen treenaaminen on nautinto.

Syöminen. Vituttaa vetää sitäruokaa naamariin aivan liikoja määriä. Ja samalla tulee sitten läskiäkin mutta kun sitä lihasta tai voimaa ei voi muutenkaan saada. Ja syömällä oikein kehitys on silti hidasta.

Alkaa vähitellen ajatukset muuttaa suuntaansa siihen suuntaan että lopettaisi ruokavalioon panostamisen ja alkaisi vain syömään terveellisestä välittämättä liikoja proteiinin määrästä tai siitä paljon saa kaloreita.

Ja hyväksyisi sen tosiasian ettei musta tulis isoa tai vahvaa. Ja alkaisi harrastaa enemmän aerobista liikuntaa. Eli suomeks sanottuna treenais hyvänolon ja terveellisyyden vuoksi. EI sen takia että olisi pakko saada tuloksia. Koska vähilläkin lihaksilla voi näyttää hyvältä alastomana. Jos vain rasvaa ei ole liikaa. :puna:

Back
Ylös Bottom