Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teitkö mitään toisin, oliko kuntoutusta tms. vai annoitko vain olla?Pystyy taas tekemään kunnon jalkatreenejä ilman että polvi kipuilee. Luulin jo kun polvi alkoi viime kesänä oireilemaan ettei sillä enää kyykätä jne. mutta toisin onneksi kävi.![]()
En tehnyt jalkatreenejä ollenkaan enää 16.7.2025 jälkeen. Ihan vaan normaalia kävelylenkkiä jne. ja mavea tein vielä 31.8.2025 asti. Sitten oli unettomuuden takia totaalista treenitaukoa 15.9.2025 => 15.11.2025. Sen jälkeen olen treenannut ensin vaan yläkroppaa, mutta jalkoja joulukuun puolivälistä 2025 lähtien. Mavea aloin tekemään uudelleen 7.1.2026 lähtien. Nyt ei ole polvissa mitään ongelmia. Eiköhän toi polven kipuilu tullut yliraskaista jalkaprässisarjoista (10x520 kg koko liikeradalla). Siinä on varmaan polvien "nivelnesteet" ottaneet damagea tms...Teitkö mitään toisin, oliko kuntoutusta tms. vai annoitko vain olla?
Kannattaako muuttaa jos tulee tulostaKaikki treenit etenee niin hyvin, tulee tulosta.
Pitäisi nyt vähän rukata treeniohjelmaa kun tuota on hinkutettu nyt yli puoli vuotta
Esko Mörkö lukee vanhoja JallujaKello oli vasta vähän yli viisi kun astuin sisään salin ovesta tänä aamuna. Siellä ei ollut ketään muuta ja sain olla ihan rauhassa omien ajatusteni kanssa. Vedin siinä raskaat maastavedot ja tunsin miten voima kulki kropassa ja hiki alkoi nousta pintaan. Sitten kuulin kun ovi kävi takana. Sisään...
Kello oli vasta vähän yli viisi kun astuin sisään salin ovesta tänä aamuna. Siellä ei ollut ketään muuta ja sain olla ihan rauhassa omien ajatusteni kanssa. Vedin siinä raskaat maastavedot ja tunsin miten voima kulki kropassa ja hiki alkoi nousta pintaan. Sitten kuulin kun ovi kävi takana. Sisään käveli aivan uskomattoman kaunis nainen. Hän oli pieni ja siro ja selvästi kotoisin kaakkois aasiasta. Hänellä oli todella tiukat treenivaatteet jotka korostivat hänen upeita muotojaan. Hän alkoi tehdä kyykkyjä siinä ihan mun edessä peilin luona. Huomasin miten hän vilkuili minua ja hymyili vähän väliä. Meidän välillä alkoi heti semmoinen sähköinen flirtti. Lopulta hän tuli juttelemaan ja pyysi apua leuanvetotangon kanssa. Me alettiin nauraa ja juttu lensi kuin oltaisiin tunnettu aina. Tuntui siltä että kumpikaan ei halunnut lopettaa sitä hetkeä siihen. Ehdotin että mennään mun luo jatkamaan aamua ja hän suostui heti. Me päädyttiin kuitenkin heti alkuun yhteiseen suihkuun. Lämmin vesi valui meidän molempien päällä ja tunsin hänen pienet kätensä mun rinnalla ja selällä. Sitten me siirryttiin sänkyyn ja se oli jotain aivan uskomatonta. Hänen ihonsa oli silkkisen pehmeä ja me vietettiin siellä nauttien toisistamme koko loppuaamu.
Elän siis sinun fantasiaa?Ei niitä runkkaamisfantasioita pidä tänne jakaa.
Ollaan muuten oltu yhteydessä ja nähdään tänään töiden jälkeen ja tulee tod.näk jäämään minun luokse yöksi ja mennään huomenna yhdessä salille. Sairaanhoitajana työskentelee ja filippiineiltä kotoisin. Puhuu englantia kuin äidinkieltään ja suome aon oppinut yllättävän hyvin vaikka on suomessa asunut vasta 9kk ajan mutta tosin heillä oli suomenkielen opiskelua kotimaassaanja kaikenlaisia testejä jne. jotta pääsi tänne suomeen hoitajakoulutukseen työnohella. On siis kotimaassaan jo sairaanhoitajan koulutus mutta tänne vaaditaan että käy suomen oloihin olevanlisäkoulutuksen joka ei tosin kestä kovin kauaa ja palkkaa tulee.