Meinasin jo ehdottaa ryssäpenkkiä seuraavaks kokeiluun, mutta jos jto lämpenee ketjulle niin ehkä jätän sen kopioimatta, jos aloittaja haluaa eikä jaksa etsiä voin sen silti kirjoittaa

.
Nää on vähän outoja hommia, itse löysin kyykkyyn parhaaksi mitä kerkesin kokeilemaan jto:n esimerkin 3x viikossa hommasta(vanha & prosentillinen),
jätin kevyet viikot pois ja kevyet treenit tein mavea. Eli volyymiä kasvavasti vähän pidemmillä (4-6) toiston sarjoilla 70-85% alueella.
Penkissä sitten taas on suoraan yksittäinen(useamman kerran +10kg/6vko, ehkä 3 ainakin + parin pidemmän tauon jälkeen 6vko takas entiseen kuntoon setti)tuo ryssä, paljon kevyitä nostoja ja sarjoja(2rep, 80% yleisin toistuva) mutta sama oli ihan myrkkyä kyykyssä. Meni alaselkä tosi huonoksi.
Ne kevyet kyykyt tuntuu olevan mulle jotain myrkkyä, 3x vko kyykkyohjelmassa kokeilin niin aivan tuskaa ja kärsimystä tehdä jotain 3x60%, ei hajuakaan miksi kun tuon kokemuksen jälkeen yksikään 5x85% ei jäänyt tekemättä.
Mave on kehittynyt parhaiten vetämällä arviolta päivän max. 2-8 toistoalueella, 1 työsarja.
Siis ihan vaan lämppärit, nousut, sitten päivän kuntoarvio ja viimeinen 20-50kg tiskiin ja 0 varastoon.
Sekä runsaalla kyykyllä että vähemmällä, eli oletan kysymyksessä olevan sen että ei tee paljoa kovia sarjoja.
Tällä tavalla yleensä joko päässyt tovin eteenpäin, tai saanut esiin jotain pidempää peruskuntoa kun ei oikein noi 1-3x 90-95% nostot tunnu luontevilta, tästä "ylimenorauta" hommasta kyllä innostuin, en muista siitä ennen edellistä taukoani edes lukeneeni. Menee käyttöön. mutta varsinkaan joku 3-6vko sarjoja joissa jopa vain 1 toisto kuulostaa ihan tarkoitukselliselta tuloksenlaskulta mulle

. (tosin on periaatteena että kyykyssä ja mavessa en alle 10kg korotuksia tee paitsi jos olen mennyt jotain prosentteja piirtämään niin sitten kg=kg ja penkissäkin 5 ehdoton minimi, ehkä noilla ykkösillä sais jonku kilon pari fiilattua, nimenomaan sitä maksiminostoa, mutta itelle sillä ei ole tarvetta -> osin tästä voikin johtua että harvoin osuu maksimiykkönen oikeasti maksimiksi, todella todella harvoin on pinnistysykkönen useasti melkein jos saa telineistä fiksusti ylös niin melkein sen 2 menee[pettää hommat olkapäistä jos pettää])