Deleted member 40111
mä haluan isommat forkut ku pohkeet.
Itellä on noin. Ja kaikenlisäks pohkeet on pehmeemmätki kuin forkut ja forkutkaan eivät isot ole. Sama minkä tekee niiin ei 40-senttiin saa pohjetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä haluan isommat forkut ku pohkeet.
Mut aivan varmasti JTO, tai vastaava valmentaja osaa tarkemmin noi suunnitella, ja KUKA TAHANSA tavis hyötyis tollasten opeista.

Juu kaikkeen muuhun, mut mitä tarkalleen ottaen tarkotat lihastasapainolla? Mul on käsitys kyllä, mut kysyn, ni tiedän, puhutaanko samoista asioista. Ku käytät termiä tasapaino, ni mä luin ton nyt niin, että joku alue on vahva, ja toinen alue aivan liian heikko, jollon tapahtuu kompensaatio.
Nii ja mä en oo ikinä osannu hengittää/paineistaa hyvin kyykyissä/maveissa. Yleensä keksii, mistä ongelma johtuu, ja miten sen vois korjata. Tohon mä en oo ikinä keksiny mitään ratkasua. Mä en nyt edes menis sanoon, että mun core olis mitenkään erityisen heikko, vaan enemmänki sen oikeenlainen aktivointi on surkealla tasolla.
Lämmintä piisaa. Pääsarjat oli suht tiukkoja tänään mutta sain puskettua läpi. Päälle 5x5 nopeutta #3 jousella. Ne liikkui sentäs kuten pitääkin.
-Juha #undead Harju
Minkälaista lihashuoltoa/palauttavaa harjoittelua teet kyynärvarsille?
Oon täysi noviisi grippiskenessä ja erehdyin toissapäivänä kokeilemaan kovahkoja sarjoja eräänlaisella rolling thunderia simuloivalla kapistuksella ja voi vittu, forkut on ihan tulessa edelleen.

en mä oikeesti halua niitä isommiksi. voimaa niihin vähä viälä tosin mahtuu.
mrsiima: ookko koittanu kävellä? satoja kestovoimatoistoja selkeesti päkiällä kuopaisten. jos puntilla kaikki (???) on kokeiltu jo, on aika alkaa tosissaan niitä kiusaan.

jossain kisoissa näin semmosen avarin poskelle eräälle nostajalle, että se joutu korjaan tasapainoaan parilla askeleella. tais huoltaja olla enempi syked ku nostaja ja vähä innostua liikaa. vähä se puristeli päätään ja sit nostamaan. en muista feilasko. seuraavaan nostoon tuli selkeesti iisimpi psyykkaus, joten ehkä ne kävi pienen keskustelun takahuoneessa![]()
mut tosiaan, joillakin semmonen hakkaaminen toimii. Ite oon huomannut että mitä vähemmällä agrella nostoon menee, sen vähemmän se kuluttaa minnuu.se on sitä aggressiivisuuden suuntaamista. yleensä henkilö, joka vaikka nakkikiskan jonossa raivoaa, ei oo kauheen vaarallinen enää. semmonen hieman kalpee kaveri voi useemmin olla pahempi, ku se veri on siellä lihaksissa. ei se toki noin mee yksiselitteisesti, mutta jokasella on ne omat keinot nostaa sitä valmiustasoo ennen nostoa ja sitä pitäs myös ehdottomasti harjoitella. muuten se ei niin tehokkaasti onnistu. sympaattinen/parasympaattinen hermosto kyseessä siis. samoin pitäs harjotella myös sitä noston jälkeen palautumista semmoseen rentoon olotilaan. ei oo mitään järkeä yrittää keskittyä tiukasti koko 3h kisaa tms.
Uskosin et miulla on aika hyvässä mallissa tuo nostojen välissä rentoon tilaan pääseminen. Oikeestaan aika heti noston jälkeen voi jo puhua vaikka jostain aivan muusta / vitsailla. Sitten taas sen nostomoodin saa tosi lyhyessä ajassa takaisin kun vaan hetken keskittyy.