apulus
TheAlphaSquad
Toi tekstin pätkä, mihin replysit ei välttämättä ollu THE pointti tässä, vaikka olennainen olikin. Sun kommentissa mua nyt eniten jäi pohdituttaan, että mihin viittasit esim. tolla kehonpainosekoilulla? Oliko toi vaan sun osalta jtn tietämättömyyttä noihin juttuihin, vai meinasitko, että en tajua, miten treeni ohjelmoida loogisesti? Vai oliko kehonpainon liikkeiden maininta täysin sivuseikka? Ton voi lukee aika monel tapaa, ja ite en tykkää miettii mitään piilotarkotuksia, ni sanon just niinku asia on. Sano säki. Mä kestän sen :D. Ja siinä oot oikeessa, et oon maailman itsepäisin ihminen. Siks mul on myös tää vitun puuduttava, pitkä tyyli kirjottaa, koska takerrun jokaseen yksityiskohtaan, minkä joku erehtyy esille tuomaan. Näin mä vaa menettelen. Ei tulis mieleenkään kirjottaa näihin viesteihin ''joo sori''. Voin olla itsepäinen, mut en mä oikeesti eilen syntyny.
Viittasin kehonainosekoilulla siihen että yrität tehdä asioita joita ei kellään muulla kävis edes mielessä tehdä. Ja salin outolintu -jutulla viittasin mm. siihen ku leuanvetoon liittyen joskus sanoit veteleväs mieluummin myötäotteella ku vastaotteella siks että se on erilaista verrattuna siihen mitä muut tekee.
Tiedän faktaksi sen että et osaa ohjelmoida treenejä fiksusti. Jos osaisit niin et JATKUVASTI postais videoita joissa suoritustekniikka kertoo että joku on nyt mennyt treeneissä aivan päin mäntyä.