Mua kiinnostais nähdä, miltä nuo vedot näyttää vaikka 60 kilolla tai tyhjällä tangolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oikene, vaikka vääntäisi väkisin, sillä mulla on melko voimakas lordoosi, eli notkoselkä.@Raid lanneranka pyöreänä. Kokeiles nyt vaikka laittaa se tanko keskelle jalkaterää, pakotat lannerangan suoraksi(pitäisi tuntua kunnon venytys takareisissä), sääret kiinni tankoon ja siitä irrotat etureisillä.
Ei oikene, vaikka vääntäisi väkisin, sillä mulla on melko voimakas lordoosi, eli notkoselkä.
Lannerangan voimakas lordoosi on korostunut ekstensio, sun ongelma vedossa on päinvastainen eli se, että irroituksessa lanneranka on fleksiossa eli pyöreänä, vieläpä ihan alhaalta S1-L5-L4 tienoilta, mistä ne välilevyt yleensä paukkuu. Sun pitää siis pakottaa se neutraaliksi. Ei notkolle. Ei pyöreäksi. Neutraali. Otin tänään järkkärin ja jalustan mukaan ja kuvasin jokaisen vedon. Jos vielä riittää intoa, niin kattelkaa ja kommentoikaa. Editoin osan toistoista hidastetuiksi, niin saa paremmin tolkkua. Videolla kevyitä lämppäreitä ja lähes maksimipainot ja kaikkea siltä väliltä.
View: https://youtu.be/Xb0899agVxM
Saisi kai tuohon jonkinlaisen ruudukon, mutta menee jo mun makuun liian hifistelyksi.Kun seisot ennen nostoa, selkä on notkolla. Kun menet tankoon, alaselkä on tarpeettoman pyöreänä, ja se korostuu painon kasvaessa. Takaa kuvatussa sarjassa "mikään" ei ole suorassa. Hanuri ampuu heti alussa vasemmalle jne (oikea pakara näyttäisi olevan alempana). Olit hidastanut joitain kohtia. Saatko mukaan ruudukon? Silloin näet nuo takakuvan horisontaaliset poikkeamat.
Huomaan itsekin videolta, että kuorman kasvaessa selkä pyöristyy jonkin verran, mutta ei MUN makuun mitenkään hälyttävästi, kai. Ainakaan ei tunnu missään ikävästi. Toki pyöristyy, mutta onko se vaarallista, jos ei tuon pahemmin?
semmonen pt taas sieltä. mikä ihmeen hinku kaikilla on pakottaa vedosta väkisin suorinjaloinvetoa? ite en ainakaan saa etureisiä mukaan pystysuoralla säärikulmalla,PT ohjeisti että säären ois hyvä olla pystymmässä eli asennosta tulee vähän takapainoisempi.
Tosiaan ei ne pystysuorassa olleet vaan vähän pystymmässä, mikä nyt vielä tuntuu järkevälle. PT:n pätevyydestä en tiedä muuta kuin että on ammattiurheilija ja käynyt jonkun painonnosto-opettaja koulutuksen. Itselle uusi asento tuntui paremmalta, ei välttämättä auta kaikkia. Se vain jotenkin teki koko paketin tiukemmaksi.semmonen pt taas sieltä. mikä ihmeen hinku kaikilla on pakottaa vedosta väkisin suorinjaloinvetoa? ite en ainakaan saa etureisiä mukaan pystysuoralla säärikulmalla,