Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko koittanut paljonko tulee yhden käden maastavedossa? Ilman sormilukkoa tietenkin. Jos et ole koittanut niin onko arvioita?
Johan on logiikka... tähän ei voi muuta todeta kuin, että hyvä kun olet löytänyt itsellesi sopivan tavan![]()

Etureisien heikkoutta yleensä.
125-130kg uskoisin että tulee ilman sormilukkoa
Mä vedin about 8 vuotta sitten 130kg. En treenannut puristusta erikseen, mutta en myöskään käyttänyt remmejä ikinä missään. En usko että nousis enää nykyään, vaikka muuten on tulokset aivan eri tasolla.Okei. Itse nimittäin koitin yhden käden maastavetoa ja sain 120kg ylös. Valmentaja oli aivan ihmeissään, koska en ollut ikinä harjoitellut suoranaisesti puristusvoimaa ja tokaisi hauskasti, että "Heh! Löydettiin yksi laji missä olet hyvä!" :D Ilmeisesti ihan OK tulos sitten. Vertailukohteita on ollut hankala löytää internetistä. Youtubessa kaikki vetää joko sormilukolla tai jopa remmeillä..
Jep, only in pakkis.![]()
Jto:n ketjussa on just sopivasti hyvä vastaus siihen.
Siihen miten tekniikkaa kannattaa harjoitella https://pakkotoisto.com/threads/kysymyksiä-jto-lle.42106/page-835#post-5263049Siis vastaus siihen miten sen välttää vai? Aiheesta ei ainakaan tän kuun puolelta ole juttua
Okei. Itse nimittäin koitin yhden käden maastavetoa ja sain 120kg ylös. Valmentaja oli aivan ihmeissään, koska en ollut ikinä harjoitellut suoranaisesti puristusvoimaa ja tokaisi hauskasti, että "Heh! Löydettiin yksi laji missä olet hyvä!" :D Ilmeisesti ihan OK tulos sitten. Vertailukohteita on ollut hankala löytää internetistä. Youtubessa kaikki vetää joko sormilukolla tai jopa remmeillä..
Siihen miten tekniikkaa kannattaa harjoitella https://pakkotoisto.com/threads/kysymyksiä-jto-lle.42106/page-835#post-5263049
Huomenna olis maastavetoa kimppatreeni yhden voimanostajan kanssa ja oli puhetta että kuvattais kaikki sarjat. Mä voin sen videon linkittää tänne.Koska tulee Thompson lisää videota?

Ei ole oma analyysi. Parin vahvemman kaverin avulla lähdetty korjaamaan.Jos treenikokemusta ei ole hirvittävän monia vuosia niin se oma analyysi heikkouksista voi mennä aivan metsään.
Ei ole oma analyysi. Parin vahvemman kaverin avulla lähdetty korjaamaan.
Tästä on aika paljon omakohtaista kokemusta ja voin kertoa, että joskus ne vahvat kaveritkin on ihan helvetin väärässä.
Piän mielessä :D toivottavasti lähtisi eloon nykyisillä tipseillä.Tästä on aika paljon omakohtaista kokemusta ja voin kertoa, että joskus ne vahvat kaveritkin on ihan helvetin väärässä. :D Monta kertaa kuunnellut, kuinka salin vahvin mies tsemppaa kavereita salilla maastavedossa "KYYKYSTÄ, KYYKYSTÄ SE VETO!!!" tai sitten kyykyssä "PÄÄ TAAKSE, PÄÄ TAAKSE JA SELKÄ PYSTYYN".
Paras neuvo on ottaa videolle, tarkastella sitä, ehkä laittaa tänne tarkasteltavaksi (muista lähdekritiikki täältäkin) ja katsoa oikeasti hyviä neuvoja youtubesta. Alan Thrallia voin suositella.
.
Huomenna olis maastavetoa kimppatreeni yhden voimanostajan kanssa ja oli puhetta että kuvattais kaikki sarjat. Mä voin sen videon linkittää tänne.![]()