Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi olkoon voitosta ihan ensimmäiseksi!VOI HELEVATAN HELEVATA, mihin kondikseen sitä pääsikään!!! Nyt sen vasta vähitellen alkaa näkemään itse. Kolme lähes unetonta yötä tuli vietettyä kisan ympärillä, joten kai se aika kovillekin myös otti. Sitä vaan eleli niin unessa nuo viime päivät, että ei muistakaan niistä oikein mitään. Ei voi kylliksi kiittää esim. Varjolan Nikoa, joka yritti taistella tätä mun paskaa väriä vastaan ja saikin sitä petrattua selvästi PM-kisaa varten. Ihan helvetillinen homma olla huoltajana tuossa tilanteessa, kun kisaaja itse ihan toivoton asian suhteen. Upea päivä. Jää kyllä mieleen pitkäksi aikaa.
katso liitettä 131063 katso liitettä 131064 katso liitettä 131066
Oliko vaikeeta pidellä pokkaa tuossa overallissa kun juontaja oli hieman humoristinen :D
Onneksi olkoon voitosta ihan ensimmäiseksi!
Toiseksi, mikä noissa sun väreissä sitten meni "pieleen" tai meinas mennä?
Tää pitkän sarjan PM-voittaja Michael Rasmussen kertoi painaneensa alimmillaan nyt tasan 100kg. Meikäläisen vastaava lukema oli 73kg. Yritä nyt siinä taistella overallista :D
katso liitettä 131090
Google tietäisi 191cm pitkäksi henkilöksi. Eli 100kg olis painoraja jos olen oikein ymmärtänyt?100 kg WTF?
Kuinka pitkä heppu toi oli?
No voi hohhoijjaa mitä ultimate brosciencea :D Vai että oikeen 90% nousu testotasoihin tekemällä kymppejä ja kasvutasot tappiin tekemällä minuutin palautuksia. Entä jos tekiskin kymppejä minuutin palautuksilla
On kyllä hienoa kehitystä! Mites paino ero 2008 vs 2015? Rasvaprosentissakin on kyllä huomattavaa eroa noiden välillä, löytyykö niistä dataa?
Onnea myöhässä Tuukka, tulihan se voitto!
Legenda kysymys miltä se voittaminen tuntui?
:D Ihme.Nyyssölä jo patisteli tekemään kaikkien aikojen kehonrakentajalistaa
:D Ihme.