CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ensinnäkin iso kiitos teille palautteesta! Paino oli kisavaa'alla tasan 73kg. Nyt olen jo aivan varma, että lavakunto tulee olemaan tosi hyvä. Rennoin mielin yrittää saada unta silmiin ja sit tallustelaan lauteille!

Helvetin kovalta näytti muutama rivi tuomaripöydän takaa. vähän erikoisen värinen niin saattoi erottuvuutta syödä kauemmas. Onnea Tuukalle!

Onnittelut Tuukalle! Mikä IMO lisää tätä SM-voittoa oli, että Tuukkahan skabaili myös keväällä kovassa kondiksessa, paahtoi siis kärjistäen pari kisadieettiä putkeen, huhhuh....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helekkarin hienosti meni! PM-kunto vielä SM:ää kovempi. Ei oo tällaista itselläni vielä ollut, voi olla hyvin tyytyväinen. Väriasia mulle aina tosi ongelmallinen. Onneks ei kaikki ole siitä kiinni :)

Zone-sarja -42%
VOI HELEVATAN HELEVATA, mihin kondikseen sitä pääsikään!!! Nyt sen vasta vähitellen alkaa näkemään itse. Kolme lähes unetonta yötä tuli vietettyä kisan ympärillä, joten kai se aika kovillekin myös otti. Sitä vaan eleli niin unessa nuo viime päivät, että ei muistakaan niistä oikein mitään. Ei voi kylliksi kiittää esim. Varjolan Nikoa, joka yritti taistella tätä mun paskaa väriä vastaan ja saikin sitä petrattua selvästi PM-kisaa varten. Ihan helvetillinen homma olla huoltajana tuossa tilanteessa, kun kisaaja itse ihan toivoton asian suhteen. Upea päivä. Jää kyllä mieleen pitkäksi aikaa.

IMG_6009m.jpg IMG_6004m.jpg kisa2m.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom