CBB Tuukka Heikkinen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tää pitkän sarjan PM-voittaja Michael Rasmussen kertoi painaneensa alimmillaan nyt tasan 100kg. Meikäläisen vastaava lukema oli 73kg. Yritä nyt siinä taistella overallista :D

pm.jpg

VOI HELEVATAN HELEVATA, mihin kondikseen sitä pääsikään!!! Nyt sen vasta vähitellen alkaa näkemään itse. Kolme lähes unetonta yötä tuli vietettyä kisan ympärillä, joten kai se aika kovillekin myös otti. Sitä vaan eleli niin unessa nuo viime päivät, että ei muistakaan niistä oikein mitään. Ei voi kylliksi kiittää esim. Varjolan Nikoa, joka yritti taistella tätä mun paskaa väriä vastaan ja saikin sitä petrattua selvästi PM-kisaa varten. Ihan helvetillinen homma olla huoltajana tuossa tilanteessa, kun kisaaja itse ihan toivoton asian suhteen. Upea päivä. Jää kyllä mieleen pitkäksi aikaa.

katso liitettä 131063 katso liitettä 131064 katso liitettä 131066
Onneksi olkoon voitosta ihan ensimmäiseksi!
Toiseksi, mikä noissa sun väreissä sitten meni "pieleen" tai meinas mennä?

Oliko vaikeeta pidellä pokkaa tuossa overallissa kun juontaja oli hieman humoristinen :D

Lähinnä huvitti tuo vastustajan ylivoima enemmän, kuin juontajan mölyäminen :) Tahallaan vetelin mousteja ym. koska tiesin, että tulisi aika hullunkurisia kuvia jos saisin Michaelin vetämään samat poset. Hitto, minkä kokoinen ukko!

Onneksi olkoon voitosta ihan ensimmäiseksi!
Toiseksi, mikä noissa sun väreissä sitten meni "pieleen" tai meinas mennä?

Kiitos kiitos. Väri oli todella hyvä vielä perjantaina illalla, kun menin nukkumaan. Vielä aamulla herätessäkin se oli tosi hyvä. Ehdin jo sitä tuulettelemaan. Sitten kisapaikalla, kun alettiin laittamaan öljyä, väri alkoi sotkemaan ja jätti ikäviä rajoja. Sitten onnistuin vielä vesipullosta hörpätessäni lorauttamaan suun ohi vettä toiselle rintalihakselle, jolloin siitä lähti todella iso kerros väriä pois. Tuota yritettiin sitten paikkailla Jan Tanan värillä. Muuten mulla oli käytössä Liquid sun rayz, koska se on tähän mennessä ainoa väri, joka minulla toimii edes jollakin tapaa ilman tolkutonta allergiaa ym. PM-kisaan laitettiin sitten Jan Tanan ultraa yksi kerros koko kroppaan. Väri meni aika tummaksi, mutta tasoittui huomattavasti. Olin siihen paljon tyytyväisempi, kuín SM-väriin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
No voi hohhoijjaa mitä ultimate brosciencea :D Vai että oikeen 90% nousu testotasoihin tekemällä kymppejä ja kasvutasot tappiin tekemällä minuutin palautuksia. Entä jos tekiskin kymppejä minuutin palautuksilla :hyper:

:david:

No voi hohhoijjaa mitä ultimate brosciencea :D Vai että oikeen 90% nousu testotasoihin tekemällä kymppejä ja kasvutasot tappiin tekemällä minuutin palautuksia. Entä jos tekiskin kymppejä minuutin palautuksilla

Älä keskity epäolennaseen, vaan keskity reenaamiseen. Siinä ne pikkuhiljaa lihakset kasvaa!

On kyllä hienoa kehitystä! Mites paino ero 2008 vs 2015? Rasvaprosentissakin on kyllä huomattavaa eroa noiden välillä, löytyykö niistä dataa?

Ihan ok pitkällä reenitaustalla olevaa naturaalin kehitystä. Painoeroa tuossa on aika tarkka neljä kiloa. Rasvattomampi tosin olen uusimmassa kuvassa. Tuo rasvaprosentti on mulle aina ollut hankala, kun haluaisin siitä oikeasti kunnon luotettavat lukemat, mutta ei sellaista menetelmää ole vielä saanut millään hommattua. Siitä ei siis mitään tietoa ole. Oon mennyt aina omalla näppituntumalla ja visuaalisiin seikkoihin luottaen.

Onnea myöhässä Tuukka, tulihan se voitto!
Legenda kysymys miltä se voittaminen tuntui?

Kiitos kovasti.

Voittaminen tuntui erittäin hyvältä. Siihen fiilikseen ei voi kyllästyä. Tulosten julkistamisessa purkautuu kaikki dieetin aherrus. Tulee flashbackejä treeneistä ja vaikeista hetkistä ym. Matka kisaan on tuntunut niin pitkältä... Voittaminen jollakin tapaa palkitsee, mutta samalla myös pistää arvostamaan kovasti niitä henkilöitä, jotka olivat kisassa mukana.

Hei, jos tässä luppoaikaa ilmaantuisi, niin voisin väsätä uutta TOP10 -listaa Treenibunkkeriin. Laittakaahan aiheita, mistä pistetään listausta tulemaan! Nyyssölä jo patisteli tekemään kaikkien aikojen kehonrakentajalistaa ja se on kyllä ollut jo mietinnässä, löytyykö muita aihepiirejä?

Loppuun vielä anova kuva salilta.

12255413_10208082941257247_2027946258_o.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom