Peruspunttaajan kyykyissä aloin epäillä että on joku replay käytössä kun kaikki toistot tuli yhtä keveästi :D nättiä!
Heh :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peruspunttaajan kyykyissä aloin epäillä että on joku replay käytössä kun kaikki toistot tuli yhtä keveästi :D nättiä!
Oisin tuohon rumaan vetoon tyytyväinen, jos en ois ottanut mitään tavoitteita, mutta nyt vaan vituttaa. Tavoitteena oli vetää 18-vuotiaana 200 kg, mutta siinä se meni.
Huomatkaa hymy, kun tanko on ylhäällä, mutta pettymys, kun nosto on ohi.
Kyykyt mennyt hyvin eteenpäin tänään 3x220kg
Tosi hyvän ja elastisen näkösiä kyykkyjä! Joku varmaan on ennenkin maininnut noista käsistä. Sais varmaan tiukemman paketin kun kaposemmalla pitäis ja tangon alle kääntäis. Mut jos noinkin hyvin kulkee tolla käsiasennolla niin anna mennä vaan. Vieläki ois varaa enempi hyödyntää elastisuutta.

Tiijätköhän sää nyt ketä sää neuvot![]()
Oisin tuohon rumaan vetoon tyytyväinen, jos en ois ottanut mitään tavoitteita, mutta nyt vaan vituttaa. Tavoitteena oli vetää 18-vuotiaana 200 kg, mutta siinä se meni.
Huomatkaa hymy, kun tanko on ylhäällä, mutta pettymys, kun nosto on ohi.
Itse pidän käsiä maksimilevydellä. Pitkään koitin hinkata käsiä kapeammalle, koska kaikki muutkin tekivät niin. Mutta kyllä minä saan parhaan paketin kasaan nimenomaan kädet ihan laakereissa kiinni.Käsiasentohan nyt on ihan sama mikä se on kyykyssä, kunhan ei tee kipeää. Sen tiukan paketin saa vaikka pitäisi maksimileveydellä käsiä.
Jtokin tainnut joskus mainita että käsien tehtävä kyykyssä on lähinnä pysyä pois tieltä.
Itse pidän käsiä maksimilevydellä. Pitkään koitin hinkata käsiä kapeammalle, koska kaikki muutkin tekivät niin. Mutta kyllä minä saan parhaan paketin kasaan nimenomaan kädet ihan laakereissa kiinni.
Käsiasentohan nyt on ihan sama mikä se on kyykyssä, kunhan ei tee kipeää. Sen tiukan paketin saa vaikka pitäisi maksimileveydellä käsiä.
Jtokin tainnut joskus mainita että käsien tehtävä kyykyssä on lähinnä pysyä pois tieltä.
Tuskinpa se joppa nyt joka kerta noin tiukkoja toistoja vetää..Jatka tällaisia vetoja, niin 18 ikävuoden jälkeen ei tarvitse enää vetää ollenkaan. Joku järki nyt tohon hommaan.

--- mutta tämä että kyynärpäät olisi alhaalla että saadaan "lapalukko" aikaan ja tiukempi paketti yläselkään on ihan selvä asia.
Kyllä itse ainakin saan selkään hyvän paineen, lapalukon, jännitksen jne vaikka persettä pyyhkiessä jos haluan. Sitten kun alkaa kyykkäämään niin kunhan ne kädet ei lantiolla ole, niin hyvä paine ja tukevuus sinne yläselkään saadaan.https://youtu.be/ibH_B0ZGvrU 9.40sek -> eteenpäin. Tässä videossa tulee asiasta kaverin suusta joka varmasti jotain tietää kyykkäämisestä. hyvä video kokonaisuutenakin...
tämä käsien leveys tangossa on enemmän makukysymys, kyykkääjän koko ja raajojen pituus vaikuttaa, mutta tämä että kyynärpäät olisi alhaalla että saadaan "lapalukko" aikaan ja tiukempi paketti yläselkään on ihan selvä asia. onko jollain esim. ylätaljassa käsien asento jossain vaiheessa vetoa siten että kyynärpäät osoittaa taakse? tuskin on...meinaan että tuossa asennossa latsit ei varmasti ole täysin aktivoituna alhaalta asti... Joo siis komeaa on Venton kyykkääminen mutta kaikilla on tekniikassa parannettavaa.