Naturaalien treenipainot?

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Joo elikkäs tuli tossa otettua ne maksimit jonki aikaa sitten, tai no tavote oli vain ottaa 550kg yt alle 90 kilosena, niin pääsen diettaan ja siitä sitten hieromaan sitä 600 kiloa. Jäi ehkä vähä varaakin ken tietää, kun tavote oli vaan se 550, niin en vihtinyt edes mavea lähteä paukuttaan kovemmin.

Penkki 145kg stopilla salilla. Paras sarja 10x110kg.

kyykky 200kg lowbar, en nyt osaa sanoa oisko menny kisoissa läpi syvyys. 190 kyykkäsin ihan hyvin.

Mave 210kg, otin kyykyn jälkeen epäilen, että vois tulla hyvänä päivänä enemmänkin. Irtiotto maasta vaan on ollu aina vähän paskaa, ei kyllä ole tullu maveteltuakaan kunnolla parii vuotee. Polven alta taisin ottaa 260kg vai 270kg vitosen... Korokkeella seisten otan mavesta aikalailla saman kuin lattiasta...

highbar (atg?) 130 kilolla oon tehnyt sarjaa. Etureidet on surkeassa kunnossa ja niihin nyt kovaa aloin panostaakin.

Kulmasoutu 150-160kg vitonen. 130 kilolla tulee nätisti sarjat.

Rivee pitäs kokeilla pitkästä aikaa. 100kg meni paskalla tekniikalla vuosia sitten...

Tossa nyt jotai painoja...

Tulevaisuudessa tai no siis tän vuoden loppupuolella tai ensvuoden alussa se unelma olis 600kg yt 90 kilosena tai alle. Ei haittaa vaikka ei menis painorajoissa :D

Mavessa on varmaa varaa nostaa, kun vähä vihtii panostaa siihen.
Kyykky sais tulla 210-220...
Penkki sinne 150kg tai yli.
180kg kulmasoutusarja ois aika kova juttu.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Vahva selkä suhteessa mihinkään muuhun, yksinkertasta
SJMV:ssä mennään likemmäs viis sekunttia per suunta, kulmasoudussa ei likikään

Eikä suorinjaloinmave oo koskaan ekana liikkeenä

Mä oon täysin jalaton ja vedän silti vahvalla selällä kohtuulisen kivasti sjmv. Vaikea ymmärtää,kun itsellä kulmasoutu tulee kaukana perässä. Onko tuohon liki 5sec/suunta sulla joku erityinen syy miksi teet sen noin? Onhan toi sun tekemä 130kg kulmasoutu vapaallatangolla? nyt melkoinen suoritus suhteessa maveen,ellei ihan nytkyttelyksi mene nuo soudut.

Mä oon täysin jalaton ja vedän silti vahvalla selällä kohtuulisen kivasti sjmv. Vaikea ymmärtää,kun itsellä kulmasoutu tulee kaukana perässä. Onko tuohon liki 5sec/suunta sulla joku erityinen syy miksi teet sen noin? Onhan toi sun tekemä 130kg kulmasoutu vapaallatangolla? nyt melkoinen suoritus suhteessa maveen,ellei ihan nytkyttelyksi mene nuo soudut.

Vapaalla tangolla juu, sjmvssä syy pitkiin toistoihin on lähinnä se että haetaan sitä tuntumaa, selkä hermottaa mulla paljon paremmin kun takareiskat

Vapaalla tangolla juu, sjmvssä syy pitkiin toistoihin on lähinnä se että haetaan sitä tuntumaa, selkä hermottaa mulla paljon paremmin kun takareiskat

jollet ihan kissanselällä vedä ni ei sitä tankoa "selällä" sieltä maasta nosteta ;) /pilkunnussinta

Mutta ymmärän kyllä ton tuntumalla tekemisen, itselläkin pakarat ottaa helposti vastaan suorin jaloin maven ja takareidet vähän heikommin. "Selän" ojennukset lisäpainolla, eritoten levytangolla, iskee takareisiin kovaa mulla. Voipi olla kokeilemisen arvoinen juttu.

jollet ihan kissanselällä vedä ni ei sitä tankoa "selällä" sieltä maasta nosteta ;) /pilkunnussinta

Mutta ymmärän kyllä ton tuntumalla tekemisen, itselläkin pakarat ottaa helposti vastaan suorin jaloin maven ja takareidet vähän heikommin. "Selän" ojennukset lisäpainolla, eritoten levytangolla, iskee takareisiin kovaa mulla. Voipi olla kokeilemisen arvoinen juttu.

Miten tuo ensimmäinen lause liittyy mihinkään?
Selkä hermottaa paremmin > kulmasoudun tekniikan ei tarvii olla yhtä oppikirjamainen kun suorinjaloimaven
Ei SJMV mee mulla mihinkään muualle kun takareisille ja perseelle

Miten tuo ensimmäinen lause liittyy mihinkään?
Selkä hermottaa paremmin > kulmasoudun tekniikan ei tarvii olla yhtä oppikirjamainen kun suorinjaloimaven
Ei SJMV mee mulla mihinkään muualle kun takareisille ja perseelle

ah juu ymmärsin väärin :D Mietin vaan, että tässä ois ollu se klassinen selällä lonkan ojennus taas.
Teetkö muuten touch and go vai pysäytyksillä noi mavet? Varmaan touch n go?

ah juu ymmärsin väärin :D Mietin vaan, että tässä ois ollu se klassinen selällä lonkan ojennus taas.
Teetkö muuten touch and go vai pysäytyksillä noi mavet? Varmaan touch n go?

Emmä suorinjaloinmavee vie ees lattiaan asti, pysäytän tangon siinä 5-10cm lattian yläpuolella niin ei tuu ainakaan pomputeltua
Eikä selkä köyristy, tällä pituudella se olis heippa välilevyille

Emmä suorinjaloinmavee vie ees lattiaan asti, pysäytän tangon siinä 5-10cm lattian yläpuolella niin ei tuu ainakaan pomputeltua
Eikä selkä köyristy, tällä pituudella se olis heippa välilevyille

jees itekkin tykkään tehdä noin pitemmät sarjat vaikka venyvyys sallii lattiasta vedon, aika paljon tappavampaa pysäyttää "kesken" kuin kevyesti pompauttaa lattiasta.

Siis ziisus noita teidän kulmasoutuja :wtf: Järkyttävän kovia.

Oma YT (174/81kg) on 597,5kg (K=210, MAVE=240, P =147,5). Nyt @86kg aamupainossa sarjapainot on viime treeneissä olleet esim kyykyssä 3x8x145, SJMV 3x10x140, penkissä 10x110, mutta omat kulmasoudun maksimit on ~90kg....ja siinäkin tuntuu ettei veto enää lavoille mene. Teen tosin kulmasoudun tangolla lattiasta, mutta ei se polvista vedettynä silti varmaan 90kg pitemmälle mene sarjoissa, ellei selällä anna alkuvauhtia kunnolla. Tai sit en vaan osaa ottaa kaikkea irti selästä.

Siis ziisus noita teidän kulmasoutuja :wtf: Järkyttävän kovia.
Juu, siis itelläki ei millää lähellekkää tollasia voimii seläs vaik lihasta/kokoa onkin reippaasti, hyvä ku saa sellasen siistin bodaussarjan jollain 30kilon käsipainol, eli, varmaan vastais sit aikalail n.60 kiloo tangol tehtynä versiona? Mut harvoin mä kyllä kauheesti kenenkään muunkaan näen tuol meidän yliopiston salilla käyttävän kauheesti tosta isompii rautoi käsipaino soudus, et niihin verrattuna oon mielestäni aika samois. Tai en oo ainakaan muistaakseni ikinä nähnyt kenenkään isonkaan kaverin tekevän sitä oikeestaan niillä salin isommilla käsipainoilla, vissii 50 kiloo siellä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Noi kulmasoudut voi kyllä tehdä niin miljoonalla eri tavalla, että pelkkä sarjapainojen laitto ei kerro paskaakaan imo. Ite voin tehdä kympin sarjat välillä 60-140kg iha riippuen missä asennossa/miten tekee..

No en ite noin suurta haarukkaa niihin saa, mut varmaan aikalail hyvän tuntuman selkään saan millä tahansa painol 20-40 kilon väliltä tekniikkaa säätelemäl... Varmaan latseille parempi toki jos käyttää reilusti painoa..

Niin siis noi alemmat painot on enemmänkin pendlay row tyylisiä, mutta kulmasoutua kuitenkin. Saa aika hyvin säädeltyä painoja sitä mukaa kuinka pystyssä on/kuinka paljon käyttää kroppaa mukana liikkeessä. Vaikein tietysti on 90 kulmassa lattiaan nähden eikä liikuta kroppaa yhtään, tollasessa +100kg painot niin on jo aika kova:).

On sillä suoritustekniikalla ja kropan kulmalla iso merkitys, ei siitä pääse mihinkään. Itse teen yleensä vuoroviikoin perinteisempää kulmasoutua ja pendley soutua. Sarjapainoissa on melkoinen ero, normi kulmasoutua tein viimeksi 8*130kg ja pendley rowta 8*90kg.

ikä 17 4kk reenin jälkeen penkki 8x100kg, kyykky 6x110kg, kulmasoutu mo 10x100kg, pystäri smithis 8x70kg, mave 1x150kg, vinopena 6x70kg, hack 6x100kg, ylätalja 6x100kg, alatalja 8x90kg, jalkaprässi 10x300kg + kelkka, polvilta veto 6x180kg, hauiskääntö mutka tangolla 8x47.5kg

3kk dieetin jälkeen vinopenkki 10x80kg ja 5x90kg nämä tehtiin puolessa välissä dieettiä samoin penkki maximi 1x120kg ja hauiskääntö lt 10x50kg, mave dieetin jälkeen 2x6x160kg, polvilta veto 4x200kg, kyykkyä en oo tehnykkään enää, penkissä ja pystärissä sarjapainot ovat hieman huonommat.

ikä 17 4kk reenin jälkeen penkki 8x100kg, kyykky 6x110kg, kulmasoutu mo 10x100kg, pystäri smithis 8x70kg, mave 1x150kg, vinopena 6x70kg, hack 6x100kg, ylätalja 6x100kg, alatalja 8x90kg, jalkaprässi 10x300kg + kelkka, polvilta veto 6x180kg, hauiskääntö mutka tangolla 8x47.5kg

3kk dieetin jälkeen vinopenkki 10x80kg ja 5x90kg nämä tehtiin puolessa välissä dieettiä samoin penkki maximi 1x120kg ja hauiskääntö lt 10x50kg, mave dieetin jälkeen 2x6x160kg, polvilta veto 4x200kg, kyykkyä en oo tehnykkään enää, penkissä ja pystärissä sarjapainot ovat hieman huonommat.

Kannattaa tehä sitä kyykkyä.

Palautan jengiä taas maan pinnalle, täällä ruohonjuuritasolla on myös meitä kuolevaisia.

ATG-kyykky 3 x 10 x 60 kg
Vinopena 3 x 10 x 52,5kg

Lisämainintana laitettakoon leuanveto 2 toistoa 30kg lisäpainolla.

Nuo kaikki viime viikolla, speksit 183/78. Nyt on massakausi meneillään, saan ehkä parin vuoden kuluttua nämä 17 v hirmut kiinni treenipainoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom