Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Treeniä taitaa olla takana reilut 1v ja 6-7kk en oo nyt ihan varma. Ikä 22 pituus 189 paino 145. Mavesta sen verran että ensimmäisen kerran kun edes kokeilin niin otin 230kg vuoden 2013 maaliskuussa, 2 kuukautta siitä otin jo 280.

Penkki 150 ,5x120
Kyykky 235 (Highbar)
Etukyykky 205, 3x180
Mave 330, 3x305
Raakarive 135, 3x125
Ylöstyöntö 130

Punnerrusliikkeet nyt aika jälessä noista mitä on joskus saanut tässä meinaa olkapää reistailla sen verran että menee ne punnerrusliikkeet kuntoutellessa.

Kyykky 235 (Highbar)
Etukyykky 205, 3x180
Mave 330, 3x305
Raakarive 135, 3x125

Iskipä silmään tuo raaka rinnalleveto, ja ihan mielenkiinnosta kysyn ootko ottanut siinä todellisia maksimeja vai vieläkö tekniikkajumppaa? Noilla voimilla vedossa ja kyykyssä luulisi ruotasevan helposti ainakin 150kg raakana.

Treeni vuosista en tiedä, mutta videoita löytyy Pakkiksen Voimailupuolelta mm. 330 vedosta ja 380 pukeilta vedosta.. Ei muutakin sieltä vakoilemaan :rolleyes:

E. Naurettavan hidas..

Zone-sarja -42%
No sit my bad. Ajattelin, että perus trollimeininkiä taas aamutuimaan pakkiksella. Jotain muuta nostelutaustaa varmaan sitten löytyy jonkun muun lajin parista? Kuitenkin jos lähdetään miettimään lahjakkaimpia tyyppejä niin thompzonillakin meni käsittääkseni vuosia kolmensadan vetoon.

Jääkiekkoa 8-13v. Muistelen että jo silloin oli voimat isommat kuin muilla oman ikäsillä. Mm.110km/h lämäri mittariin 11 vuotiaana. Kiekkoilun lopetin selkäkipujen vuoksi ja syy kipuihin selkis hieman ennen 17v synttäreitä, skolioosi ja rintarangan kyfoosi= vasen jalka oli ihan tunnoton. Leikattiin 17 vuotiaana ja siitä seuraa parin vuoden reenikiellot fyssarit ja kävelemisen opettelut. 21v mietin jos alottas jotakin harrastelee niin alotin punttihommia kuulantyöntöö ajatellen, ei siis ollut edes tavoitteena mitkään hirmuraudat. Eka mavekerta 230kg, kuukaus siitä 260 taas kuukaus 280 sit tais mennä 3kk niin päästiin 300 ottamaan irti. Tämä siis viime syyskuussa. En tiedä miks tuo veto kulkee, oon miettinyt että mitenkä paljon tollanen 25-30cm titaanitanko selässä vaikuttaa asiaan, ainakin penkki syö olkapäät kun Se mokoma liimaa lavat kiinni. Tulipas kirjotettua melkonen elämäntarina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitä ihmettelen minkä takia kilpailee pro-liitoissa, jos kerta natu on...? On toki mahdollista, mutta itse en vaan ymmärrä tuota logiikkaa. Ainakin nimeen oon törmännyt jossakin pro-liiton ilmottautumislistassa, voin toki sekottaa henkilön.

Ai minä vai? Jos tarkoitat gpa liiton kisaa mihin menin ilmoittautumaan ja joihin en edes mennyt kun sain tietää enemmän liitoista. En edes tiennyt koko svnl toiminnasta ennen tämän vuoden tammikuuta. Siksi siis kilpailuliiton valinta on ollut hankalaa. Syksymmällä kunhan kolmivuorotyöt loppuu niin suuntaan joihinkin svnl kisoihin.

Kuitenkin jos lähdetään miettimään lahjakkaimpia tyyppejä niin thompzonillakin meni käsittääkseni vuosia kolmensadan vetoon.
Meni 5-6 vuotta, mutta olin aloittaessa 13-vuotias ja alle 50-kiloinen ja tietotaito luonnollisesti 0, joten mitä voi odottaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom