Aika villiä rempomista...oikeen pahaa tekee...
Omaan silmään näytti ihan hyvältä... sarjahan on toki aika kova.
TomppaH94 suorituksesta oisin sen sijaan enemmän huolissani :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika villiä rempomista...oikeen pahaa tekee...
Melkein kuin tällä tavalla, päivän masentavin uutinen: TomppaH latasi uuden kyykkyvideon. :D Ihmiset pelkää enemmän tuota touhua minun puolesta kuin minä itse. :D Vinkkejä saa toki antaa
Dieetti myös tekee osaltaan vaikeaksi tätä lajia.Kyykkysarja oli kyllä todellakin minun voimien rajoilla ja uusi ohjelma alkaa ensi viikolla kyykkyyn niin silloin aloitan kevyemmällä. Se on vaan hauskaa miten paljon yksi video aiheuttaa täällä melkeinpä vihantunnettaMelkein kuin tällä tavalla, päivän masentavin uutinen: TomppaH latasi uuden kyykkyvideon. :D Ihmiset pelkää enemmän tuota touhua minun puolesta kuin minä itse. :D Vinkkejä saa toki antaa
Dieetti myös tekee osaltaan vaikeaksi tätä lajia.
Kyykkysarja oli kyllä todellakin minun voimien rajoilla ja uusi ohjelma alkaa ensi viikolla kyykkyyn niin silloin aloitan kevyemmällä. Se on vaan hauskaa miten paljon yksi video aiheuttaa täällä melkeinpä vihantunnettaMelkein kuin tällä tavalla, päivän masentavin uutinen: TomppaH latasi uuden kyykkyvideon. :D Ihmiset pelkää enemmän tuota touhua minun puolesta kuin minä itse. :D Vinkkejä saa toki antaa

Kyllä sä vähän sekasin olet, jos luulet että porukka ihan vittuillakseen tuosta huomauttelee. Tuossa voi oikeasti käydä vielä niin ettet enää ikinä kyykkää yli 50kg romuilla. Ja yksi mistä meinasin jo viime kyykkyvideossa huomauttaa, niin noissa varmistusraudoissa/puissa on sellanen pieni suunnitteluvirhe, että voivat muljahtaa sivuille kun lasket painon päälle.
Halusin kokeilla vaan kyykkysarjaa ihan loppuun asti. Rauhaa ja hyviä treenejä kaikille 

Kyllä sä vähän sekasin olet, jos luulet että porukka ihan vittuillakseen tuosta huomauttelee. Tuossa voi oikeasti käydä vielä niin ettet enää ikinä kyykkää yli 50kg romuilla. Ja yksi mistä meinasin jo viime kyykkyvideossa huomauttaa, niin noissa varmistusraudoissa/puissa on sellanen pieni suunnitteluvirhe, että voivat muljahtaa sivuille kun lasket painon päälle.
Kannattaa huomata myös kantapäiden takana oleva poikkipuu, siinä jos millinkään horjahtaa taaksepäin niin jalat eivät pääse mukaan. Kovanluokan WTF-kamaa tuo koko kyykky"räkki". Enemmänkin nilkkagiljotiinilta vaikuttaa.
Kannattaa huomata myös kantapäiden takana oleva poikkipuu, siinä jos millinkään horjahtaa taaksepäin niin jalat eivät pääse mukaan. Kovanluokan WTF-kamaa tuo koko kyykky"räkki". Enemmänkin nilkkagiljotiinilta vaikuttaa.
Tuo sinun kyykkyteline on oikeasti aika pelottavan näköinen ansa. Jalkojen takana on poikkipuu ja sen takana aika lähellä seinä. Pahimmillaan horjahdat tanko niskassa taaksepäin ja jäät kaksinkerroin tangon alle. Selkä ja niska poikki niksnaks. :(
Edit: Ja itse asiassa myös eteenpäin horjahtaessa on selkäranka vaarassa, kun et pääse eteen karkuun.
Iha hyvältähän nuo tomppaH:n kyykyt näyttää kaverille jolla on pitkät jalat suhteessa ylävartaloon, paitsi viimisessä toistossa petti pito keskivartalosta. Enemmän ihmettelen tuota jäätävää kykyä pusertaa. Vaikka eka toisto näyttää jo siltä että tuon jälkee näkee kyllä tähtiä nii jostai tulee vielä 2-3 lisää... tuohonku ittekki pystyis
Kyykkysarja oli kyllä todellakin minun voimien rajoilla ja uusi ohjelma alkaa ensi viikolla kyykkyyn niin silloin aloitan kevyemmällä. Se on vaan hauskaa miten paljon yksi video aiheuttaa täällä melkeinpä vihantunnettaMelkein kuin tällä tavalla, päivän masentavin uutinen: TomppaH latasi uuden kyykkyvideon. :D Ihmiset pelkää enemmän tuota touhua minun puolesta kuin minä itse. :D Vinkkejä saa toki antaa