Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kyykkysarja oli kyllä todellakin minun voimien rajoilla ja uusi ohjelma alkaa ensi viikolla kyykkyyn niin silloin aloitan kevyemmällä. Se on vaan hauskaa miten paljon yksi video aiheuttaa täällä melkeinpä vihantunnetta :hyper: Melkein kuin tällä tavalla, päivän masentavin uutinen: TomppaH latasi uuden kyykkyvideon. :D Ihmiset pelkää enemmän tuota touhua minun puolesta kuin minä itse. :D Vinkkejä saa toki antaa :) Dieetti myös tekee osaltaan vaikeaksi tätä lajia.

Kyykkysarja oli kyllä todellakin minun voimien rajoilla ja uusi ohjelma alkaa ensi viikolla kyykkyyn niin silloin aloitan kevyemmällä. Se on vaan hauskaa miten paljon yksi video aiheuttaa täällä melkeinpä vihantunnetta :hyper: Melkein kuin tällä tavalla, päivän masentavin uutinen: TomppaH latasi uuden kyykkyvideon. :D Ihmiset pelkää enemmän tuota touhua minun puolesta kuin minä itse. :D Vinkkejä saa toki antaa :) Dieetti myös tekee osaltaan vaikeaksi tätä lajia.

Kyllä sä vähän sekasin olet, jos luulet että porukka ihan vittuillakseen tuosta huomauttelee. Tuossa voi oikeasti käydä vielä niin ettet enää ikinä kyykkää yli 50kg romuilla. Ja yksi mistä meinasin jo viime kyykkyvideossa huomauttaa, niin noissa varmistusraudoissa/puissa on sellanen pieni suunnitteluvirhe, että voivat muljahtaa sivuille kun lasket painon päälle.

Lisää vaan, nää on jännittäviä katsoa kun ei tiedä mitä tapahtuu!
Tulevaisuudessa isompaa rautaa vaan ja älä kirjoita kuvaukseen lopputulosta, niin jännitys säilyy loppuun saakka. Suosittelisin kuvaamaan kaikki +130kg sarjat niin voidaan saada dramaattistakin matskua tänne :)

Haters gonna hate!!

Kyllä sä vähän sekasin olet, jos luulet että porukka ihan vittuillakseen tuosta huomauttelee. Tuossa voi oikeasti käydä vielä niin ettet enää ikinä kyykkää yli 50kg romuilla. Ja yksi mistä meinasin jo viime kyykkyvideossa huomauttaa, niin noissa varmistusraudoissa/puissa on sellanen pieni suunnitteluvirhe, että voivat muljahtaa sivuille kun lasket painon päälle.

No en minä kyllä tekisi jos ei se hyvältä tuntuisi. ennen neljättä toistoa mietin että pitäisikö tehdä vielä yksi toisto ja sitten ajattelin että antaa mennä, mutta olisinhan voinut jättää kolmanteenkin sen. Meinasin rakentaa uuden kyykkytelineen mutta olen testannut varmistus"rautoja" 185 kilolla ja hyvin kesti eikä edes muljunnut. Kyllä minä pidän siitä että annetaan neuvoja ja monet niistä on hyväksi havaittuja. :) Halusin kokeilla vaan kyykkysarjaa ihan loppuun asti. Rauhaa ja hyviä treenejä kaikille :)

Siinä vaiheessa on vähän myöhästä kun "ei tunnu hyvältä" selässä maximiraudoilla.

Työnnä muuten rintaa enemmän ulos kyykätessä ja ota niin kapea ote kun pystyt, auttaa pitämään selän asennossa vähän paremmin. Ite survon itseni aina puol väkisin kyykkytangon alle kapealla otteella.

ei voi tuntua hyvältä kun ihan näkee että selkä antaa myöten ja joka toisto on ku paskaa vääntäs. Painoa pois ja keskity tekniikkaa ja suoritus nopeuteen. Oisin itse jättäny ekaan toistoon, ku noin hitaasti liikkuu. Karsi noi alun tangon nitkuttelut selässä pois, laskeudu pikkasen hitaammin, keskity pitämään selkä ja vatsat tiukkana ja ranka neutraalina. Sua tulee sattumaan jos jatkat nykyiseen malliin.

Sanotaan nyt suoraan, etkö TomppaH94 OIKEASTI huomaa miten vaarallisella ja huonolla tekniikalla noita kyykkyä teet? Katso oikein tarkkaan ja vertaa puhtaaseen tekniikkaan. Ei nuo videot herätä vihaa kenessäkään, tuo sun kyykkääminen näyttää vaan sen verran hirveeltä että varmasti hajoo paikat jossain vaiheessa.

Hyvä että en IPF puolelle haksahtanut. Eihän siellä olisi pärjännyt alkuunkaan ikätovereiden kanssa :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kannattaa huomata myös kantapäiden takana oleva poikkipuu, siinä jos millinkään horjahtaa taaksepäin niin jalat eivät pääse mukaan. Kovanluokan WTF-kamaa tuo koko kyykky"räkki". Enemmänkin nilkkagiljotiinilta vaikuttaa.

Kannattaa huomata myös kantapäiden takana oleva poikkipuu, siinä jos millinkään horjahtaa taaksepäin niin jalat eivät pääse mukaan. Kovanluokan WTF-kamaa tuo koko kyykky"räkki". Enemmänkin nilkkagiljotiinilta vaikuttaa.

Rakensin tuon kyykkytelineen joskus 15 vuotiaana ja olen ajatellut rakentaa uuden kyykkyräkin lähiaikoina. :D

Samaa hämmästelin. Maksimeilla väännät sarjaa ja asentoa ei saa korjattua kahta milliä taakse. Pahimmillaan kaatuu taakse tangon päälle ja sitten onkin kyykyt kyykätty.

Samaa minäkin aikaisemmin kauhistelin, mutta ei näytä kaverilla itsesuojeluvaistoa löytyvän eikä neuvot kelpaavan.

Tuo sinun kyykkyteline on oikeasti aika pelottavan näköinen ansa. Jalkojen takana on poikkipuu ja sen takana aika lähellä seinä. Pahimmillaan horjahdat tanko niskassa taaksepäin ja jäät kaksinkerroin tangon alle. Selkä ja niska poikki niksnaks. :(

Edit: Ja itse asiassa myös eteenpäin horjahtaessa on selkäranka vaarassa, kun et pääse eteen karkuun.

Iha hyvältähän nuo tomppaH:n kyykyt näyttää kaverille jolla on pitkät jalat suhteessa ylävartaloon, paitsi viimisessä toistossa petti pito keskivartalosta. Enemmän ihmettelen tuota jäätävää kykyä pusertaa. Vaikka eka toisto näyttää jo siltä että tuon jälkee näkee kyllä tähtiä nii jostai tulee vielä 2-3 lisää... tuohonku ittekki pystyis

Iha hyvältähän nuo tomppaH:n kyykyt näyttää kaverille jolla on pitkät jalat suhteessa ylävartaloon, paitsi viimisessä toistossa petti pito keskivartalosta. Enemmän ihmettelen tuota jäätävää kykyä pusertaa. Vaikka eka toisto näyttää jo siltä että tuon jälkee näkee kyllä tähtiä nii jostai tulee vielä 2-3 lisää... tuohonku ittekki pystyis

Ei noita kyllä hyvällä tahdollakaan voi hyviksi kyykyiksi kutsua millään tavalla. Pitää kyllä paikkaansa, että oli jo yllättävää, että eka toisto tuli – kolmesta muusta puhumattakaan. Onhan siinä voimaa, mutta olis vielä paljon enemmänkin, kun tekniikka olis kaikin puolin kunnossa.

Jeesustelun lomassa yksi vinkki tekniikkaan. Haest jo pointtasikin sen, että sulla on pitkät jalat suhteessa selkään. Monilla pitkäjalkaisilla tekniikka helpottuu kyykkäämällä reilusti leveämmällä seisonnalla, koska silloin lantion ei tarvi mennä niin taakse ja selkä pysyy pystymmässä. Kannattaa testata.
Eikä sun kannata noin tiukkoja sarjoja vetää koskaan. Paremmin tulee kehitystä, kun jätät toiston tai parin varaa.

Mun mielestä toi kantapäitten takana oleva lauta on kuin kirsikka kakun päällä - ei pääse vahingossa ottamaan taka-askelta, jos vaikka horjahtaa:)

Back
Ylös Bottom