Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tänään otettu salipenkki 160kg

Pari päivää sitten veto 4x242,5kg

Ikä 23v. Aamupaino 86,5kg. Sarja M23 -83kg. Ipf EM-kisoihin 6 viikkoa. MM-kisat tulossa kesäkuussa Suomessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkohan painonnoston suosio kasvussa, kun ennen täällä näki vain voimanbodaajia :D ei minua haittaa.

Tässä tämän päivän treenistä yksi pätkä, joskus tulee jaksoja kun jaksaa videoita laitella. Suonette anteeksi että ääntelen joskus kuin Mentula konsanaan.

Tänään otettu salipenkki 160kg
TEURASTAJA :rock::rock:

Kai tänne vois laittaa omat räpistelyt. En pääse tavallisessa mavessa edes kunnolliseen aloitusasentoon, joten ajattelin jos koittas vaihtaa sumoon. Heikompihan se alkuun on mitä tavallinen kun tekniikka hukassa ja muutenkin, mutta katsellaan josko se sieltä kehittys. Ja liikkuvuus on vielä rajallinen.

Pari kertaa aikasemmin olen sumoa kokeillut max 120kg'lla, eilen testasin ekaa kertaa sillä mielellä että jos siihen vaihtas, jumppasin 150kg'llä ja hain vähän tekniikkaa. Tänään sit testasin vähän miten paljon se on jäljessä. Tavallisessa enkka 2x220kg.

Kai tänne vois laittaa omat räpistelyt. En pääse tavallisessa mavessa edes kunnolliseen aloitusasentoon, joten ajattelin jos koittas vaihtaa sumoon. Heikompihan se alkuun on mitä tavallinen kun tekniikka hukassa ja muutenkin, mutta katsellaan josko se sieltä kehittys. Ja liikkuvuus on vielä rajallinen.

Pari kertaa aikasemmin olen sumoa kokeillut max 120kg'lla, eilen testasin ekaa kertaa sillä mielellä että jos siihen vaihtas, jumppasin 150kg'llä ja hain vähän tekniikkaa. Tänään sit testasin vähän miten paljon se on jäljessä. Tavallisessa enkka 2x220kg.

itsellä oli sumoa ekaa kertaa kokeillessa jopa 25-30kg ero perinteisen tyylin maksimiin. kyllä se siitä kun jaksaa hinkata!

Pakkiksella on joku ihme sumovillitys! Itsekin vaihdoin. :)

Mäkin olen suunnitellut, että voisi tossa kesällä tai syksyllä koittaa kehittää sumovetoa vähän. Mulla se on lähemmäs 40kg jäljessä varmaan. Se irrotus on vaan niin erikoinen mulle. Pääsen aika hyvään irrotusasentoon, mutta se onkin sitten niin vieras asento, ettei siellä oo yhtään voimaa. Myös pitäis opetella paremmin suoristamaan polvet jo hiukan ennen lonkkaa, ettei kädet ota reisiin kiinni. Jos ne ottaa kiinni, ei ote pidä pätkääkään. Lämmittelyissä oon nyt vetänyt noin puolet sumona.

Mäkin olen suunnitellut, että voisi tossa kesällä tai syksyllä koittaa kehittää sumovetoa vähän. Mulla se on lähemmäs 40kg jäljessä varmaan. Se irrotus on vaan niin erikoinen mulle. Pääsen aika hyvään irrotusasentoon, mutta se onkin sitten niin vieras asento, ettei siellä oo yhtään voimaa. Myös pitäis opetella paremmin suoristamaan polvet jo hiukan ennen lonkkaa, ettei kädet ota reisiin kiinni. Jos ne ottaa kiinni, ei ote pidä pätkääkään. Lämmittelyissä oon nyt vetänyt noin puolet sumona.

Kokeile tota puolisumoa, se on kiva ja ei vaadi liikkuvuutta. Jalat about merkkien sisäpuolelle ja ei tarvitse laittaa kroppaa niin pystyyn. Jalkaterät vain hieman ulos.

Itsekkin kun aloitin sumottelun, niin aika kapea se silti oli. Nyt pikkuhiljaa mennyt ja leventänyt asentoa, niin kohta puolin alkaa pääsemään jo ihan täysi sumoon.

Monella juuri sen takia painot tippuu rajusti, kun koitetaan väkisin repiä itsensä siihen täysi sumoon.

Kapean vejon ennätysromut 237.5kiloa, tämä lupaa hyvää koska leveeltä vejän paljon paremmin...huomatkaa lopussa erittäin kovat tanssiliikket. Kehityksen salat on post-pr-bust-a-move.

Pitkästä aikaa tuli nypättyä taas kolme kertaa omapaino maastavedossa:

Omapaino 74.6kg
Tangossa 225kg

Nonni tulipahan saatua ensimmäinen videoblogi pakettiin. Tarkoitus olisi viikottain aina pistää koostetta treeneistä. Oli uuden kierron eka viikko joten mitään radikaalia ei tällä kertaa nähdä :) Laitetaan homma pyörimään ja katotaan miten saadaan tänä vuonna voimaa kerättyä!

Kuvailin ekaa kertaa mitään salilla. Pienet painot mavessa koska vasta muutama reeni takana.
Mitä jengi mieltä selän asennosta, onko tekniikka hyvä?

Kuvailin ekaa kertaa mitään salilla. Pienet painot mavessa koska vasta muutama reeni takana.
Mitä jengi mieltä selän asennosta, onko tekniikka hyvä?

Rauhoitu, ja paljon. Et näytä keskittyvän itse liikkeeseen yhtään. Aloita liike selkä neutraalina, ei notkolla. Pidä se asento koko ajan. Neutraaliin rankaan kuuluu myös niska: älä katso liikaa eteen tai ylös äläkä ainakaan katsele sivulle. Nuo kengät näyttävät myös aika pehmeiltä ja epätukevilta. Veto lienee parempi tehdä vaikka ilman kenkiä. Pidä paino jakautuneena tasaisesti koko jalkaterälle. Sulla tossa tais vähän karata paino päkiöille välillä. Koita tehdä myös jokainen toisto samalla tavalla. Nyt sulla on lantio joka toistossa ihan eri korkeudella.

Rauhoitu, ja paljon. Et näytä keskittyvän itse liikkeeseen yhtään. Aloita liike selkä neutraalina, ei notkolla. Pidä se asento koko ajan. Neutraaliin rankaan kuuluu myös niska: älä katso liikaa eteen tai ylös äläkä ainakaan katsele sivulle. Nuo kengät näyttävät myös aika pehmeiltä ja epätukevilta. Veto lienee parempi tehdä vaikka ilman kenkiä. Pidä paino jakautuneena tasaisesti koko jalkaterälle. Sulla tossa tais vähän karata paino päkiöille välillä. Koita tehdä myös jokainen toisto samalla tavalla. Nyt sulla on lantio joka toistossa ihan eri korkeudella.

Tän takia juuri otin videon, että saan tekniikan korjattua. Sivulle katon sen takia, että peili sijaitsee siellä ja oon nyt aluksi katellu ettei se selkä mee ihan kissannotkolle.
Pitää ostaa myös sali conssit :D

Kiitos vinkeistä ja näillä eteenpäin. :)

Tän takia juuri otin videon, että saan tekniikan korjattua. Sivulle katon sen takia, että peili sijaitsee siellä ja oon nyt aluksi katellu ettei se selkä mee ihan kissannotkolle.
Pitää ostaa myös sali conssit :D

Kiitos vinkeistä ja näillä eteenpäin. :)

Selän asennon näkeminen on tärkeää, jos siitä on epävarmuutta, mutta hoida katsominen vasta jälkeenpäin videolta. Tavoitteena on oppia tuntemaan selän suora asento ihan ilman näkemistäkin.

Nonni tulipahan saatua ensimmäinen videoblogi pakettiin. Tarkoitus olisi viikottain aina pistää koostetta treeneistä. Oli uuden kierron eka viikko joten mitään radikaalia ei tällä kertaa nähdä :) Laitetaan homma pyörimään ja katotaan miten saadaan tänä vuonna voimaa kerättyä!

Hienoja kyykkyjä on mutta katso sun jalkoja (nilkat) miten ne liikkuu kun on pehmeäpohjaiset tossut jalassa. Hommaa kyykkykengät tai lainaa yhdeksi treeniksi ja katso mikä ero jalan liikkeillä on.

Pienen polven loukkaantumisen jälkeen ollaan päästy pikkuhiljaa kyykkäämään. Tekniikkaa on yritetty siistiä, tuntuu ja toivottavasti näyttää paremmalta. Tavoitteena olisi ottaa se 200kg kyykky jäsenten välisissä kisoissa 21.3

Ideana näyttää ilmiselvät erot yhden käden punnerusten välillä. Tosin ensimmäisissä toki olin voinut alemmas mennä, mutta tarkoitus olikin näyttää kuinka paljon tekniikka vaikuttaa toistojen määrässä. Sen lisäksi myös läskinä oli pakko testaa miten L-sit kulkee +15kg painavempana.. (PS: Ei kulje)

Ensi viikolla etenee ryssäpenkki 152,5 4x4 ja sitten pitäisi huomenna käydä 90kg 5x5 pystärissä

En edes tiedä miksi kuvasin, mutta ehkä joku saa kiksejä katsoa (minä itse), kun teen pohkeita 5min putkeen.

Syyskuussa oli paino 117kg ja nyt tosiaan paino 132,9kg aamupuuron jälkeen. Toisaalta onneksi nykyään HAES järjestö suojelee meitä strong curvy independent men, pigottien hyökkäyksiltä. Täysin terveellistä vaikka verenpaine nousi +15/5 : I

Back
Ylös Bottom