Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on MÖYKKYSTÄ ja sitä suklaahämisheppua?
Korjasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on MÖYKKYSTÄ ja sitä suklaahämisheppua?
voinko mä tänään jo syödä munkkeja ja simaa, vai onko se sallittu vasta huomenna? Kohta olen kävelevä munkki...
Kysy siltä ukolta joka ei tykkää sun saliharrastuksesta.

voinko mä tänään jo syödä munkkeja ja simaa, vai onko se sallittu vasta huomenna? Kohta olen kävelevä munkki...
Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on Möykkystä ja sitä suklaahämisheppua?
Sensei MÖYKKYNEN palailee varmaan taas jossain vaiheessa, ainakin uskon vahvasti niin.Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on Möykkystä ja sitä suklaahämisheppua?
Muistan kyllä. Ja perkele pistetään samalla eventalle se partakone.kukas mulle muuten lupas sen wingin?
Aika kova ikävä. Molemmat oli persoonia ja toivat piristystä harmaaseen arkeen. Ei pahalla, mutta täällä on aika paljon aika nimimerkkejä jotka postaavat sisällötöntä chattipaskaa ketjut täyteen ja ei sitä jaksa kukaan lukea.
Aika kova ikävä. Molemmat oli persoonia ja toivat piristystä harmaaseen arkeen. Ei pahalla, mutta täällä on aika paljon aika nimimerkkejä jotka postaavat sisällötöntä chattipaskaa ketjut täyteen ja ei sitä jaksa kukaan lukea.
No en minä nyt muista sen nimimerkkiä. Se joka kirjoitteli pelkästään kukoista ja suklaahämiksistä ja muutenkin aloitti tämän yliseksualisoituneen pakkiskukkovallankumouksen.
Vihdoin voin kuitata to-do-listalta aamuistunnon pois. Olen aikataulusta jäljessä noin puolikkaan työpäivän verran, eli mennään jo kriittisellä polulla, joka voi koitua kohtaloksi näin hektisessä talousympäristössä.
Ah, kotona. Aion olla tänään naisellinen ja mennä shoppailemaan jotain kivaa itselleni.
ehana. osta jotakin viehättävää kiitos ja kerro sitten mitä löysit.
Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on Möykkystä ja sitä suklaahämisheppua?