Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2,5kk jakson aikana tullut kohtuu mukavaa kehitystä pp:een. Painot vielä vaatimattomat, mutta kovasti yritellään niitä vielä kasvattaa![]()
Perus rinta/selkä-treeni vuorosarjoin, loppuun tein vielä risti -ja ylätaljassa pidempää sarjaa. 4 sarjaa/liike.
Kiitoksia! Oon pyrkinyt noudattamaan jto:n toimiviksi havaittuja oppeja.Hyvää duunia! Minkälaista ohjelmaa olet noudattanut penkkaamisen suhteen?
Kiitoksia! Oon pyrkinyt noudattamaan jto:n toimiviksi havaittuja oppeja.
Lauantain kisakoostettani. Hyvät oli skabat!!RAW penkkiä ja varustepaitaa samaan syssyyn,piti kokeilla kaverinpaitaa vaik ei mun hommaa ole laisinkaan.
Ahh, teki gutaa saada tää. Paino ~80Kg
Hieno nosto! Mulla kanssa samanlainen sali, ettei ole turvakehikkoa kyykyille. Mitä teet jos jäät jumiin ja tanko lähtee karkaamaan eteenpäin? Tuli meinaan tanko + 80kg reilu kuukausi sitten mukavasti takaraivon kautta maahan ja mukavan kuhmun aiheutti :D
^ Aika hurjaa kieltämättää ottaa ykkösiä kyykyssä ilman varmistajia tai rautoja, mutta mikäs siinä jos luottaa itseensä.Muuten hieno hatunnoston arvoinen kyykkäys! Aika (turhan) kauas käppäilit vaan telineestä mielestäni?
^ Aika hurjaa kieltämättää ottaa ykkösiä kyykyssä ilman varmistajia tai rautoja, mutta mikäs siinä jos luottaa itseensä.Muuten hieno hatunnoston arvoinen kyykkäys! Aika (turhan) kauas käppäilit vaan telineestä mielestäni?
Yövuoron jälkeen semi-kevyt kyykky enkka, ja päälle pari homobodaus-sarjaa: