Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ensimmäinen, vähän abdominalsseja

https://www.youtube.com/watch?v=6TTD-rmv3ro&feature=youtu.be

Kommentteja? Parannettavaa?

Jalat tulee liikaa painopisteen etupuolelle eli ne ei tuossa kohtaa enää paina paljon mitään.
Havainnoillistava kuvaesimerkki...

vatsaa.webp

PUNAINEN, jalat toimii vastuksena vatsalihaksille joten painopiste on lonkkanivelen kohdalla ja tässä punaisessa linjassa jalat on sylissä, niin helppohan niitä tuossa on nostella.

VIHREÄ, jos vaan jaksaa / pystyy / kykenee kuten sinä varmasti pystyt kun noin pitkän sarjan teit niin reidet kannattaa olla kokolailla tässä linjassa, kun lantiota lähtee nostamaan... silloin jaloista saa vähän vastustakin vatsalihaksille.

KELTAINEN, ääriesimerkki eli missä jalat olisi ns. "dragon flag" liikkeessä ja tässä ne painaa kaiken eniten.

...tämä parannusehdotuksena

Jaahas pakkiksen tekniikkagurut, mitä mieltä maastavedosta?

Oon joskus kärsiny välilevyongelmista, enkä pahemmin oo maasta vedelly. Tässä kuitenkin hieman kokeilua, ehkä 10kg oli vielä varaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^kattelin, että missä helvetin green screenin edessä ukko nostelee. Vähän on etupainoisen näkönen. Ota noi lenkkarit pois ja siirrä painopistettä taaksepäin.

Ihan ok veto, tärkeintä on että alaselkä pysyy suorassa.
Mahtaisiko johtua kengistä, mutta lopussa nousi kantapäät ilmaan.
Tollaset lenkkarit on huonoimmat mahdolliset vetoon, korkea ja epätasainen ja pehmeä pohja, Kengät pois tai hommaa esim. converse-tyyppiset ohutpohjaiset kengät vetoa varten. Ja nojaa taaksepäin, painoa kantapäille.
Älä katso itseäsi peilistä, pää selkärangan suuntaisena koko vedon ajan, tai ennemmin leukaa rintaan kuin kohti kattoa.

Alaselkä ei oo edes lähtötilanteessa neutraalissa asennossa, tai sitten kuvakulma/paita hämää. Se alaselkä pitäis saada samaan asentoon kun missä se on kun seisot suorassa.

Ei se alaselkä paljoa pyöristy, kun ottaa huomioon et suht. tiukka veto kyseessä. Harhan alaselän pyöristymisestä antaa yläselän pyöristyminen -mikä siis on oikein ja hyvä juttu.

Jos kaikki vedot vedetään 100% optimitekniikalla, jää raudat aika pieniksi. Ja vyö+college yllä ei anna välttämättä ihan oikeaa kuvaa siitä, pyöristyykö alaselkä ja miten paljon.

Painoa enemmän kantapäille niin hyvä tulee. Tai onhan se ihan kelvollinen nytkin.

- - - Updated - - -

Spämmään taas vaihteeksi tätä ketjua minipainoillani. Jonkun on kuitenkin oltava se huonoin, hah.

Maximi?

Et sinä mitään spämmää, laita tänne vaan niitä klippejä.

Jäi ainakin varaa nostoosi.

Kun tossa Blazerin videossa kattoo suoraan selkään niin se alaselän asento ei näytä niin pahalta, mutta kun kattoo siitä peilin kautta jolloin kuvakulma on suoremmin sivusta niin kyllähän siinä alaselkäkin selkeesti pyöristyy. Mun mielestä näkee että siihen "oppikirja-asentoon" ei edes pyritä pääsemään, vaan jo "setup" vaiheessa selkä on pyöreenä. Eihän toi nyt missään nimessä mikään ruma kissanselkäveto oo, mutta kun kritiikkiä pyydettiin niin mun mielestä tuossa ois yks asia mihin kiinnittää enemmän huomiota.

Kiitoksia palautteesta, ensviikko on kevyt niin jätän maven pois, mutta sen jälkeen otan uutta videota ja katotaan sitten että pysyykö kantapäät maassa...

Vahvoja hessuja Karviassa. Jotain siä vedessä on erimoista, kun alle 3000 asukkaan tuppukylästä puhutaan ja jos jonkinnäköstä lahjakkuutta puskee niin voimaNnostoon kuin painonnostoonkin.

Kun tossa Blazerin videossa kattoo suoraan selkään niin se alaselän asento ei näytä niin pahalta, mutta kun kattoo siitä peilin kautta jolloin kuvakulma on suoremmin sivusta niin kyllähän siinä alaselkäkin selkeesti pyöristyy. Mun mielestä näkee että siihen "oppikirja-asentoon" ei edes pyritä pääsemään, vaan jo "setup" vaiheessa selkä on pyöreenä. Eihän toi nyt missään nimessä mikään ruma kissanselkäveto oo, mutta kun kritiikkiä pyydettiin niin mun mielestä tuossa ois yks asia mihin kiinnittää enemmän huomiota.

Totta, peilistä näkee jotta kyllähän se pyöristyy.

Lauantain kisakoostettani. Hyvät oli skabat!!:) RAW penkkiä ja varustepaitaa samaan syssyyn,piti kokeilla kaverinpaitaa vaik ei mun hommaa ole laisinkaan.

Perus rinta/selkä-treeni vuorosarjoin, loppuun tein vielä risti -ja ylätaljassa pidempää sarjaa. 4 sarjaa/liike.

Back
Ylös Bottom