Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Viimeiset päivät vaaka on näyttänyt 78kg:ta! Joulukuussa lukema oli 87kg. Peilikuva alkaa pikku hiljaa jopa miellyttämään. Dietti loppuu heti kun viisari värähtää gramman alle 75kg, ja ihan hyvä niin. Näillä geeneillä ei miiinuksilla saada yhtään lihaa, vaikka vielä aloittelija olenkin. Aah mikä fiilis, kun alkaa sarjapainot (toivottavasti) taas nousemaan!

Treeni kulkee ja rautaa saa lisätä :). Tällä viikolla ennätyssarjapainot syväkyykyssä (100 kg) ja mavessa (160 kg). Vielä kun penkin sarjapainot saisi nousemaan 75:stä ylöspäin. Treeni on kulkenut jo kuukausia ilman katkeamisia tai sairasteluja ja sen kyllä tuntee. Kyllä tästä kelpaa suunnata kesää kohti :).

Penkissä tuli tavallaan sarjaennätys vaikka olikin kovat kyykyt tehtynä alla, ensi kerralla penkki ensin niin rauta liikkuukin vielä paremmin :puntti: Myöskin painoindeksin mukainen 'lievä ylipaino' eli BMI yli 25 saavutettu, Kehonrakentaja on muutenkin varmaan ainoa joka tästä asiasta iloitsee :D

Tämä sama asia nyt täällä varmaan monesti on pojilla ja miehillä ilahduttanut mutta onhan se uuden penkkiykkösen punnertaminen aina hienoa, tänään 110kg :D

Jokusen viikon selkävaivan jälkeen, kulki syväkyykky kivasti. Eikä siinä mitään, ruuhkaisella salilla oli yksi melko kireä tyttönen etsimässä kyykkytellinkiä, kutsuin siihen tekeen välissä. Reippaasti heitteli kiekkoja alas omasta päästään, kun häne vuoronsa tuli, mutta.. voi veljet, mitkä näkymät :)

Joku eläkeläisrouva tuli kysyyn multa saliohjelmalapun kanssa, kun oon niin "tekijämiehen" näköinen, että mikähän tämä yksi liikesarja on. En osannut neuvoa eikä ollut aavistustakaan, mutta oon tekijämiehen näköinen eläkeläisrouvan silmistä katsottuna. Vielä kun jaksaa käydä vähän aikaa salilla, niin päästään keski-ikäisiin pubiruusujen kautta ihan ok näköisiin yksinhuoltajiin, ja siitä ei oo enää pitkä matka, kun paistatellaan nuorten ja kauniiden naisten suosiossa.
panic.gif

-kuukaudessa lähetenyt 5kg läskiä

-rasvaprosentti tippu 2%

-mitat pienenivät vähän (ts. rasvaa lähteny)

-painot nousivat elikkä olen myös vahvistunut!

-uusi saliohjelma vaikuttaa mukavalta!

-fiilis on hyvä, pirteä ja voimakas.

-nilkka nivelsiteen paranemienn lähestyy edelleen, enää kaksi viikkoa niin pääsee hölkkäämään, tennistä, sulkkista, ja golffia pelaamaan

;)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tänään vaan oli HYVÄ PÄIVÄ! Ainoa miinus, että pää ei antanut myöten niin oikein isoihin rautoihin, mutta kevyttä oli. Olen iloinen!

Se, että keho vastaa edelleen hyvin ryssäohjelmaan vaikka menin keskiviikko 09 - perjantai 18 välin kahden tunnin unilla. Ja se, että sali oli lähes tyhjä ihmisistä. Saa puhista, mölistä, maata keskellä lattiaa ja tehä kaikkea mikä muuten nolottaisi. Toisaalta, silloin ei oo sitä vähääkään hyvännäköisiä naisia kateltavaksi kuin normaalisti, mutta se on jo toisen ketjun juttuja.

Välillä meinaan masentua siitä että mun treenipainot on "kaikkiin muihin" verrattuna älyttömän pieniä. Sitten aina muistutan itselleni, että on ne kuitenkin isompia kun vaikka vuos sitten tai edes tämän vuoden alussa. Tänään taas sai lisätä rautaa melkein joka liikkeeseen. :D Tosin asiaan vaikutti myös se että kävin tänään eri salilla kun yleensä, ja siellä oli vähän erilaiset painot -> jos ei löydy "omaa kokoa" niin pyöristetään ylöspäin. ;)

Ilahdutti vaatekaupassa kun olin takkia ostamassa, että ei olekaan enää kiinni mahasta vaan hartioista, minkä kokoisen ostan. Läskinä tottunut siihen, että maha määrää kaikkien vaatteiden koot, mutta nyt tosiaan otti ekana hartioista kiinni takit.

Oon alkanu keskittymään hengittämiseen mm. penkkipunnerruksessa niin tulokset on noussu :) Tai sitten vaan tekniikka on parantunut.. :D

Vapaapäivän kunniaksi kunnon RH-treenin tehty. Oma paino tippuu ja samalla sarjapainot nousee :dance: tää on kivaa taas hei!

Päätin tänään testata montako leukaa saan tehtyä. Reilu kuukausi sitten meni nippanappa 9, nyt meni 11!! Kun pusersin silloin tuon 9 toistoa, ajattelin, että kun saan 10, niin olen tyytyväinen. Mutta nuo 11 meni sen verran kevyesti, että tässähän joutuu loppuvuodelle asettamaan ihan uuden tavoitteen. Ei kyllä harmita :hyper:

Aamulla yksin salilla, sai rauhassa temmeltää ja pistää just sitä musaa mitä halusin. Lisäksi kyykystä tuli 140 kg x7 wendlerin 5/3/1 3+ sarjalla.

Ei ois millään jaksanut lähteä, ei sitten millään. Vietin viikonloppuillat hyvän ystäväni, kullankeltaisen skotlantilaisen kanssa. Päätin rankaista itseäni tästä hyvästä ja sain kun sainkin siirrettyä ruhoni ämpyilemään tuonne satujumppaan. Kattelin, että ompas joku äijä hirveessä kunnossa, no sehän oli ex-huippu-urheilija ja keihäänheittäjä Kimmo Kinnunen, joka koutsasi nuoria tulevaisuuden lupauksia. Kyllä voi olla ukko komeessa lihassa! Niin atleettisen näkönen ku mies nyt ikinä vaan voi olla, äijä kuitenkin lähestyy kohta viittäkymppiä. Reidet oli ku tynnyrit ja hartiat ku ne kuuluisat ladon ovet!

Niin ja en osaa sanoa oliko isänsä jorman näkönen, kun en oo ikinä isäkinnusta nakuna nähnyt.

Päätin tänään testata montako leukaa saan tehtyä.

Kuin myös! Varmasti hyvin sinnepäin tekniikalla bouttiarallaa 3. Sama myötä- ja vastaotteella. Mutta kyllä tämä tästä; ensin täytyy pyytää joku näyttämään tekniikka, ja sitten alan hinkuttamaan kuminauha apuna, ja sen jälkeen voisin vaikka julistella jotain varovaisia tavoitteita(kin).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom