Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ainakin saanut huomattavasti apuja kyykkyyn harjanvarren kanssa. Joten mikäli mahdollista, suosittelen hankkimaan sellaisen ja käyttämään sitä tankona. Painopisteet yms menevät kohdalleen.
Boksikyykyn ja smith-koneen yhdistäminen lienee mahdotonta tai vähintään älytöntä? (Älkää kysykö. :D)
Boksikyykyn ja smith-koneen yhdistäminen lienee mahdotonta tai vähintään älytöntä? (Älkää kysykö. :D)
Ei se mahdotonta oo, eikä välttämättä täysin älytöntäkään. Mikä ois tavotteena tällä liikkeellä? Toki sillä saa vähän vaihtelua tavallisiin smith-kyykkyihin.
En tiedä. Kertokaa te ensin mulle mikä on boksikyykyn idea? :D
(Juttu lähti siitä että voisiko meidän kyykkyräkittömällä salilla tehdä boksikyykkyä, jollon käytännössä ainoot vaihtoehdot olisi tehdä sitä tosipienillä painoilla tai smithissä. Katsoin youtube-videoita ja niissä boksikyykyssä tanko näyttää liikkuvan myös eteen-taakse-suunnassa siinä kohti kun tyyppi istuu penkille, niin arvelin että se ei käy päinsä jos tanko kulkee pystysuoraa kiskoa pitkin.)