Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin sai pasmat sekasi ensimmäistä kertaa tälle vuotta! Seuraavalla kerralla laput silimille. Jo heti aamusta. 
[STAN];4499988 sanoi:Oliko yhtä tuimana kun Jutan puolen vuoden superdieetti- ohjelmassa :D ?
Muuten oikein mutta taljavemputus ei auta millään tavalla penkkiin.
Edelleen odottelen SpiderSUBilta tähän jotain perusteluja.
Eilen ilahdutti kun kehtasin kysyä apua isommalta körmyltä ja sainkin hyviä vinkkejä kyykkyyn. Ilmeisesti mulla on ollut tanko liian ylhäällä ja siitä johtui osa ongelmista.
Oliko tanko siis ihan ylhäällä niskassa (vaarallista) vai suunnilleen epäkkäiden yläpuolella (High bar tyyli)?
Oliko tanko siis ihan ylhäällä niskassa (vaarallista) vai suunnilleen epäkkäiden yläpuolella (High bar tyyli)? Toi tangon paikka nimittäin muuttuu, riipuen kyykkääkö high bar vai low bar tyyliin. Tossa low bar kyykyssä se tanko on aika alhaalla, ja se on voimannostajien harjoittama kyykky.
Saattoi siis neuvoa sulle miten tehdään toi low bar kyykky sen sijaan, että olis auttanut kyykkäämään high bar (painonnosto) tyyliin ;)
Kuulisin tästä mielelläni lisää. Mä kun en jotenkin löydä tangolle sopivaa paikkaa lainkaan, ja voi hyvinkin olla, että mulla on tanko liian niskassa, koska aina ikuisesti juntturassa olevien epäkkäiden päälläkään se ei hyvältä tunnu.
Mulla siis ongelmana (taisin kirjoittaa aloittelijapuolellekin tästä), että kyykyt menee väkisin liian syvään. En vain saa pysäytettyä sitä tarpeeksi aikaisin, ettei alaselkä pyöristy. Yksi tai kaksi toistoa menee joo, mutta melkein painosta riippumatta seuraavat menevät taas liian alas. Tähän itse asiassa pyysin apua, että katsoisi ja sanoisi missä kohtaa mulla alkaa alaselkä pyöristyä. Tyyppi neuvoi sitten, että jos pidän tankoa alempana, kyykky pysähtyy korkeampaan asenton itsestään. Ehkä kyse on juurikin tuosta high bar / low bar erosta. Olin siinä vaiheessa vetänyt työsarjat jo loppuun, niin hirveästi en jaksanut enää kokeilla tanko alempana, mutta ne pari sarjaa tuntuivat paljon paremmilta kuin tanko ylempänä.
Ainut, että itse tanko tuntui tuossa kohtaa vähän höhlältä, mutta ehkä se on tottumiskysymys. Ensi viikolla lisää kokeilua.