Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitä voi treenata erikseenki. Mun mielestä kyykkä on vähä epäedulline liike loppue lopuks juuri siitä syystä et jalat on ehkä turhan voimakkaat verrattuna mihin selkä ehkä suosiol pystyy. Top 10 Reasons NOT to Barbell Squat | The Dream Lounge tässä linkis o jonku kaverin blogi jolla näyttää olevan vähä sama ajatusmaailma ku mulla. En tarkoita aiheuttaa mitää väittelyy aiheesta ja itsekkin kyllä kyykkään 2 kertaa viikossa ainakin toistaiseksi. Miettikääpä jos kysyisitte joltakin LÄÄKETIETEEN tohtorilta että onko hyvä idea mennä salille treenaa jalkoja; hän sanoisi todennäköisesti että toki mutta jos kysyisitte perään että kannattaako sitä tehdä ottamalla +100kg niskaa ja kyykkäämällä niin todennäköisesti hän ei sitä pitäisi enää hyvänä ideana... Mutta edelleen tää on vaa mun näkemys ja hyväksyn et moni ei tosiaa oo samaa mieltä.
En oo löytänyt järkevää vastausta, eli millaisissa kalorimäärissä liikutaan yleensä tehonlisääjissä, pwo:ssa?
Ja ravintoarvoja, onko miten hiilaripitoisia? :D
Mun pitäisi viedä n. 50v äitini salille, minkä ihmeen ohjelman mä voin laittaa sen tekemään?
Yritin netistä etsiä suomennosta liikkeelle hang high pull, mutta en löytänyt. Voi olla tyhmä kysymys, mutta mikä lie liike suomeksi. Videoita tekniikasta kyllä löytyy.
Yritin netistä etsiä suomennosta liikkeelle hang high pull, mutta en löytänyt. Voi olla tyhmä kysymys, mutta mikä lie liike suomeksi. Videoita tekniikasta kyllä löytyy.
En tajua nyt ihan täysin. Ei sun nyt kannata joka tapauksessa kahta päivää peräkkäin samoja lihoja tehdä. Missä jalat tosta?Onko lihasten kannalta järkevää tehdä aamulla kädet, illalla selkä/rinta 2 päivää peräkkäin, yksi välipäivä, taas 2 päivää ja yksi väli jne?
Entäs 3 treenii, yksi väli jne...?
Minkälaisii kokemuksii porukoilla on noista grippereistä sun muista forkku vääntimistä? Itellä tollanen captains of crushin muotononen väännin jota aina selkäpäivänä puristellut. Maximivastus on 40 kg ja saan sen hikiseen puristettua kasaan. Eli puristusvoimat aika heikot itsellä vissiin.
Juu lähinnä leuanvetoon pyrin hyötyä saamaan lisää tällä puristimella. kun on sellaset kesto känsät/rakot käsissä että esim.tänään meni selkätreeni ihan päin vittua kun lipsuu kädet niiden känsien vuoksi;:D. tosin vois hommaa jotkut kunnon hanskatkin kenties.
En tajua nyt ihan täysin. Ei sun nyt kannata joka tapauksessa kahta päivää peräkkäin samoja lihoja tehdä. Missä jalat tosta?
- - - Updated - - -
Jalat otan kesällä mukaan, ja nyt talven ajattelin yläkroppaa tehdä. Maastopyöräiltyä on tullut aika reippaasti vuoden verran, niin yläkroppa tuntuu jäävän pikkasen jälkeen pyöräilyssä.