Aikalailla noin, tietysti tuntuman mukaan voi laittaa lisää rautaa jos ihan kevyeltä tuntuu. Ei tuossakaan tarkotus ole sarjoja pienemmällä raudalla tehdä, jos isommalla nousisi.
Eikun lisää rautaa tankoon sitten. Että siinä mielessä kehityksessä vain taivas on rajana. Sitten kun tuon volyymi rupee potkimaan saattaa se alun 3x4x60 muuttua 6x6x65kg
jolloinka tuo 3x4 menisi ~72,5kg:lla.
Tuossa progressiossa vain on se etuna, että voidaan vaihdella sarjapituuksia, pitää kehitys jatkuvana ja samalla kasvattaa volyymia.
Itse olin tuossa pitempään samoilla tekniikoilla tahkonnut penkkiä ja kun rupesin tekemään vastaavalla progressiolla, muuttui 97,5kg penkki 117kg:hen. Ja mitään muuta kikkaa siinä ei ollut, paino nousi tuona 6vk aikana ~1,5kg
Malttia!
Eikun lisää rautaa tankoon sitten. Että siinä mielessä kehityksessä vain taivas on rajana. Sitten kun tuon volyymi rupee potkimaan saattaa se alun 3x4x60 muuttua 6x6x65kg
jolloinka tuo 3x4 menisi ~72,5kg:lla. Tuossa progressiossa vain on se etuna, että voidaan vaihdella sarjapituuksia, pitää kehitys jatkuvana ja samalla kasvattaa volyymia.
Itse olin tuossa pitempään samoilla tekniikoilla tahkonnut penkkiä ja kun rupesin tekemään vastaavalla progressiolla, muuttui 97,5kg penkki 117kg:hen. Ja mitään muuta kikkaa siinä ei ollut, paino nousi tuona 6vk aikana ~1,5kg
Malttia!