oon nyt kohta tehny 2-jakosella kohta 3kuukautta ja oisin aatellu vaihtaa ohjemaa 4-jakoseen nii osaisitko suositella jotai ohjelmaa :D
Tää näyttää ainakin sellaselta, että kehtaisin suositella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon nyt kohta tehny 2-jakosella kohta 3kuukautta ja oisin aatellu vaihtaa ohjemaa 4-jakoseen nii osaisitko suositella jotai ohjelmaa :D

Onkohan mulla nyt lopulta perhana joku rakenteellinen virhe mikä estää kyykkäämästä. Nyt on liikkuvuus paremmalla mallilla kuin ikinä. Takareisipäivänä saan sormet lattiaan jalat suorana ihan ongelmitta, ja lonkankoukistajiinkaan ei pistele enää missään kohtaa kyykkyä. Mutta nyt huomasin seuraavan ongelman.
Se kohta missä mun selkäni pyöristyy, on se, missä reidet menevät vaakatasoon. Siinä asennossa tunnen kuinka lonkassa jokin kohta painaa tuohon lonkankoukistajan seudulle, ja pakkohan se oli sormella koittaa sitä kohtaa ja jep, lonkka painaa tuota lonkankoukistajan seutua ja en pääse sen takia syvälle ilman perseen dippaamista. Sillä heti kun tuo lonkka ottaa yhteen tuon lonkankoukistajan/femurin kanssa, niin perse lähtee dippaamaan. Onko tässä siis tyydyttävä vaan siihen että ei enää ikinä kyykkyä. Joppan esimerkin mukaan kyllä kokeilin kyykätä niin että puristin persettä yhteen ja jännitin vatsaa, mutta ei toiminut. Heti kun lähtee kyykkäämään, karkaa pakaroista jännitys.
Siis eikö tuo perseen ja vatsojen jännitys tehä vaan sen takia saadaan alaselkä ruotuun? Sen jälkeen sit unohat sen perseen ja breikkaat polvista / lantiosta ja kyykkäät sinne jalkojen väliin. Pääsetkö esim. oven kahvasta roikkuen ym selkä suorana kyykkyyn?
Onhan tässä koitettu kaikki asennot läpi. Ja itse asiassa kaikkein leveimmällä asennolla se tuntuu painavan vaan enemmän.Ootko kuinka leveellä jalkojen asennolla koittanut kyykätä ? Itsellä lähtee kapealla asennolla myös perse dippaamaan mutta hiukan yli hartian levyinen asento jaloille ja jalkaterät ulospäin niin jo menee persettä pohkeisiin ilman että dippaa.
Julkisen fysio nyt on sama kuin puhelimen "röntgenkamera" sovellus.
Yksityinen fysio maksaa sen 45->€, joten ei se yksi käynti niin järkyttävän kallis ole.
Ei noissa ole mitään vikaa, eikä julleta liikaa. Hyviä kyykkyjä.
Mä oon kokeillut useita eri keinoja tehdä etukyykkyä, mutta ei vain natsaa. Ranteet antavat joko periksi, tai sitten en vain saa pidettyä kyynärpäitä tarpeeksi ylhäällä, että paketti pysyisi isommissa raudoissa kasassa. Ne tuntuvat pettävän aina.
Mä oon kokeillut useita eri keinoja tehdä etukyykkyä, mutta ei vain natsaa. Ranteet antavat joko periksi, tai sitten en vain saa pidettyä kyynärpäitä tarpeeksi ylhäällä, että paketti pysyisi isommissa raudoissa kasassa. Ne tuntuvat pettävän aina.
Onko tuo remmeillä tehty versio sitten ratkaisuksi? Onko se jotenkin "huonompi" tyyli tehdä kuin ne missä painot ovat olkapäillä? Vai meneekö se liike silti ihan sinne minne muillakin variaatioilla?