Ärsyttävin ehkä tuijottavat ihmiset, sitten on nämä jotka tietää kaikesta kaiken, eivät tee salilla mitään ja kertovat jokaiselle oman elämäntarinan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläistä ärsyttää sanoinkuvaamattomasti ihmiset, jotka kulkevat nokka pystyssä, laittavat omat musat soimaan, "varaavat" kaikki laitteet ja jättävät painot lojumaan miten sattuu. Mä ainakin laitan kaikki painot takas paikoilleen, enkä jätä niitä lojumaan pitkin lattioita ja laitteita :curs:
eniten vitutta salin naiset. Varaavat laitteet/painot ja sitte pitää vartin sarjataukoja ku on taas koko elämänkerta kerrottavana...:face:
Ois varmaan kannattanu jotain aeroobista tehdä puntin ohessa. Tänään alko pyöräilykausi piiiiitkästä aikaa ja voi luoja sitä tunnetta ku tykittää reidet hehkuen ylämäkeä viimesillä voimilla ja joku eläkeläismummo pyöräilee ohi hymysuin.
Joku jätkä seuras mua tehden aina samat hommat aika hirveällä tekniikalla samoilla painoilla.
Mulla oli viikko sitten vähän samanlainen tilanne, mutta olin se toinen tyyppi. Jollain oli tosiaan sama treeniohjelma sille päivälle kun mulla (mave - kulmasoutu - leuanveto - hauis) niin sitten vaan kiltisti seurasin sitä koko treenin aina vähän jäljessä. Pitäiskö tollasessa tilanteessa sit mennä sanoo et "Hei, emmä seuraa sua mul on vaa sama ohjelma hei kato tätä mun vihkoo hei!"
Eikö tosta pitäis olla enemmänkin ylpeänä, jos kerran naisesi miellyttää muidenkin silmiä? Eriasia tietenkin, jos naisesi on 200 kg sotanorsu ja sen takia kyyläävät...Joku jätkä seuras mua tehden aina samat hommat aika hirveällä tekniikalla samoilla painoilla. Tai no penkin vain samoilla. En tiiä oliko tääsattumaa vai selkeää vittuilua. Amikset kyylää mun naista salilla peilien kautta. Vituttaahan se.