On kuulemma vaaratonta jos ei oo kipua. Yleensä tuo naksuminen vähenee lämmittelyn myötä, mullakin naksuu polvet kylmiltään kyykätessä vaikka ilman tankoa, mutta muutaman ekan lämppärisarjan aikana naksuminen loppuu. Jotkut käyttää neopreenilämppäreitä polville, vähenee toi naksuminenkin.
Sitten oma kysymys:
Oon nyt reilu 5 kuukautta käyny salilla josta n. 4kk kyykännyt. Mulla ei kuitenkaan oo puhelinta yleensä salilla mukana, eli en oo koskaan saanu kyykkyjä videolla enkä nähnyt miltä se oma kyykkääminen näyttää vierestä katottuna. Tällä kertaa oli kuitenkin kännykkä mukana niin nappasin videoklipin. Oli pieniä ongelmia kameran asettelun kanssa, mutta 3. sarjasta sain mielestäni ihan OK videon. Mä oletin että "buttwink" ois paljon pahempaa mulla ja muutenkin oon yllättynyt siitä, että ei noi nyt ihan kamalalta ainakaan omaan silmään näytä, oletin että video ois 100% salikomedia-matskua. Mutta kuitenkin näin alottelijana ois ihan kiva kuulla jonkun kokeneemmankin mielipiteitä, onko jotain mitä pitäis muuttaa tekniikassa?
10x 70kg:
Mulla on sellanen muistikuva että täällä ois ollu joku tekniikantarkastus-videoketjukin mutta en löytäny nopeesti vilkastuna, niin menkööt nyt tähän ketjuun.