Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tämä ei nyt valitettavasti ole mikään ihan tavallinen foorumi, mikä tuskin tulee sinulle yllätyksenä, niin onko ihme jos tulee tuollaisia kommentteja kun pojat puhuu diettaamisesta?
Edelleen, mun kommentti oli yleisesti heitetty ilmoille, ei kohdistettu videoon.

Ja mikäli oikein luet niin heti ensimmäisenä heitettiin "ruokaa naamariin" kommentti, vaikka mistään dieetistä oltu mainittu sanaakaan. Kavereillahan on sanojen mukaan dietti about tehtynä, ja bulkki lähtee liikkeelle.

Eiköhän OT ala omalta osaltani riittämään, mä en oo puolustelemassa ketään vaan puhun omasta mielestäni mikä täällä on yleistä.

Vähän heitän omaa mielipidettä Turun pojille varsinaisesti treeniin liittyen:
Itelle on opetettu ristitaljapunnerrus siten ettei kannata päästää rintaa pahemmin venymään, vaan keskitytään kovaan supistamiseen. Eli ei päästetä käsiä noin pitkälle taakse.
Käsipaino kulmasoudussa taas vartalon kierto mukaan. Alhaalla kunnon venytys ja nostaessa kroppaan kiertoa sillee että liike tuntuu alaselässä asti.

Miksi joku muuten luulee, että justin Bieber on jollain lailla esikuvamme? Ihan uteliaisuudesta haluamme tietää.

tumblr_mf3iu3aOBw1qgf45zo1_250_large.webp

Yhdennäköisyys on aika ilmeinen. Samanlainen vaatetus, kampaus ja vähän tota pelleilyäkin vielä mukana.

Kyllähän pojilla ihan ok pillunsaantikroppa on, mutta lihasta huutaa sen ~10kg jokaisen jätkän varteen et näyttäis hyvältä muidenkin kun tavallisten tallaajien mielestä ;)

Eiköhän OT ala omalta osaltani riittämään, mä en oo puolustelemassa ketään vaan puhun omasta mielestäni mikä täällä on yleistä.
Ja edelleenkään onko tuo nyt mitenkään ihmeellistä täällä?
Jokin asia yleistä->normaalia, ei siis ihmeellistä. Missä vaiheessa oon ollut suu auki ihmettelemässä tätä meininkiä? Mähän sanoin, että toi asenne on erittäin yleistä (=normaalia) täällä, lue ne tekstit kunnolla.

Ihan sama mitä postataan, kunhan se vähänkin liittyy Zyssiin, niin pakkiksella saadaan aina kunnon tappelu aikaseksi. Sitten vielä kehtaatte väittää, että se oli ihan turha jätkä eikä saanu mitään aikaan.

Yritin katsoa videota mahdollisimman objektiivisesti, mutta siitäkin huolimatta päällimmäinen tunne on myötähäpeä. Hyvä että olette omistautuneet treenaamiselle, mutta tuo pätkä oli kuin jokin puppendalesin showcase. Nuoreen ikään toki monesti kuuluu, että itsekritiikki on hieman hukassa, huomaatte varmaan itsekin muutaman vuoden päästä... :)

Guten morgenia tuli tänään tehtyä... ikinä aikaisemmin en ole näin konsentrisena versiona tehnyt eli liike lähtee paitsi lantiosta niin myös ala-asennosta ilman että sitä edeltää eksentrinen (alaslasku) vaihe. Ihan mielenkiintoiselta tuntui ja tulipa samalla testattua noita monoliftistä ottamiani turvaliinoja, 180kg ainakin kestivät ihan hyvin :) Pointtina tässä on "maastavetomaisuus" eli mavehan on myös nostovaiheella liikkeelle lähtevä nosto.

PS. Onko kellään tietoa tai hyvää arvausta että mikä tuollaisten turvaliinojen kantavuus mahtaa oikeasti olla... kohtalaisen paksut ne on ainakin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Etukyykyn ykköskokeilua. Kielii hyvin paljon heikoista etureisistä kun mavesta lähtee 200, takakyykystä 160 mutta edestä rajut 115kg... Tietääpähän mitä reenata.

Nykimistä 6x210, pahoittelen että muutama toisto jäi vajaaksi. bw 83kg.

Aikas hätäisen näköistä hommaa niinkuin muissakin sun videoissa, kauhea repiminen pyöreällä selällä.
Mutta voimaa tuntuis olevan ihan hyvin!

edit. ei sillä että mulla ois varaa sanoa mutta aattelinpa että jos et itse ole tiedostanut tuota vielä.

Aikas hätäisen näköistä hommaa niinkuin muissakin sun videoissa, kauhea repiminen pyöreällä selällä.
Mutta voimaa tuntuis olevan ihan hyvin!

edit. ei sillä että mulla ois varaa sanoa mutta aattelinpa että jos et itse ole tiedostanut tuota vielä.

Olen tiedostanut että näiden tekniikassa olis parannettavaa, tosin kiistän sen että kaikissa muissa vetovideoissani vetäisin pyöreällä selällä. Tänään ohjelmassa luki 6x210, niin silloin se vedetään ylös, mikäli halutaan kehittyä, eikä mietitä tekniikan täydellisyyttä. Toistot jäi vajaiksi, koska ei oo voimaa.

Viimeksi muokattu:
Olen tiedostanut että näiden tekniikassa olis parannettavaa, tosin kiistän sen että kaikissa muissa vetovideoissani vetäisin pyöreällä selällä. Tänään ohjelmassa luki 6x210, niin silloin se vedetään ylös, mikäli halutaan kehittyä, eikä mietitä tekniikan täydellisyyttä. Toistot jäi vajaiksi, koska ei oo voimaa.

Jos ohjelmaa ei saa suoritettua hyvällä tekniikalla ja toistot jäävät vajaiksi sopii kysyä, onko ohjelma suorittajansa tasolla.

No mutta se on hyvä, vaan että pojilla riittää intoa reenata, mutta tuo video... WTF!!
Ottakaa nyt hyvät pojat Arnold ja The Rock esikuviksi eikä mitään Zyssiä ja Justin Bieberiä!!

Tämä klippi sopisi paremmin tuonne KARHUKSI ketjuun... laittakaa puh. vielä näkyviin ja jääkää odottamaan mesikämmen-setien yhteydenottoja...

Tuli katsottua tämä tänään vielä aivan selvinpäin uudestaan ja eihän tuosta enää video voi paljon homommaksi muuttua. Otsikon voisi vaikka vaihtaa Four Gays From Suomi Finland :D

Back
Ylös Bottom