Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahahaha, voi vittu mitä paskaa taas :D Pakkiksen elämäntapabodarit provosoituu aina, kun joku pikkusen poikkeaa siitä ArnoldEhrmanRammstein+150kgElopaino kaavasta. Antaa poikien fanittaa, pääasia että urheilee. U mad? Why are u mad bro?
Onhan se nyt ihan selvä että tollanen zy zz touhu on ihan saatanan noloa. Pienissä pöksyissä hillutaan keskellä keskustaa ja otetaan poset katulampun alla. Ei tollasella saa naisia, lähinnä facepalmia ja naurua osakseen.

Jos nyt kerta tälle linjalle lähdettiin, niin heitäppä villi veikkaus, että kuka näistä panee eniten.
. Tää kommentti ei ollut suoranainen viittaus videoon, sillä olihan se hieman gay vaikka pilke silmäkulmassa varmasti vedettykin vaan ihan yleisesti tarkotettu.Sen minkä pakkikselta on saanut ainakin oppia on, että on täysin hyväksyttävää olla läski. Mutta voi luoja jos sulla palikat näkyy ja oot pituus/paino suhteelta vähän alakantissa niin huudetaan kilpaa "SAFKAA NAAMARIIN STNA, KYNIS, BULKILLE PRKL!". Miksen mä koskaan näe ihmisten huutavan "dietille siitä" tmv. Tää kommentti ei ollut suoranainen viittaus videoon, sillä olihan se hieman gay vaikka pilke silmäkulmassa varmasti vedettykin vaan ihan yleisesti tarkotettu.

En mä oo nähny täällä ketään ylipainosta joka ei ite älyäis että pitää laihduttaa, ne on vain aina kysymässä neuvoja. Niitä taas näkee jotka on 175/62kg ja haluu diettailla, niille sit huudetaankin että SYÖ.Sen minkä pakkikselta on saanut ainakin oppia on, että on täysin hyväksyttävää olla läski. Mutta voi luoja jos sulla palikat näkyy ja oot pituus/paino suhteelta vähän alakantissa niin huudetaan kilpaa "SAFKAA NAAMARIIN STNA, KYNIS, BULKILLE PRKL!". Miksen mä koskaan näe ihmisten huutavan "dietille siitä" tmv. Tää kommentti ei ollut suoranainen viittaus videoon, sillä olihan se hieman gay vaikka pilke silmäkulmassa varmasti vedettykin vaan ihan yleisesti tarkotettu.
Bicep curl 50kg/hauiskääntö 50kg - YouTube
Mitä mieltä formista? Taitaa ennätys vastaavalla tekniikalla olla 13-14 toistoa.
Mielummin mä lähen lihasta kasvattamaan valmiiksi hyvistä rasvoista maltillisesti kun läskistä vielä hieman enemmän läskiksi muutamalla lisälihaskilolla. Aika outo kommentti muutenkin, tuskin kukaan salilla kävijä ei halua kasvattaa lihasta?:wtf:. Varmasti turun kaveritkin haluavat olla aina laihoja eivätkä halua yhtään lisägrammaa lihaksena:jahas:..eikö ideana ole kasvattaa lihasta eikä olla vain laiha?![]()
7 vuoden aikana huomaa täällä vähän kaikenlaista eritavalla miten 3kk aikana;). Mutta joo, aika ääriesimerkki toi, kyllähän mä itekkin huutelen tossa vaiheessa syömistä jos haluttais vielä lisää diettailla.En mä oo nähny täällä ketään ylipainosta joka ei ite älyäis että pitää laihduttaa, ne on vain aina kysymässä neuvoja. Niitä taas näkee jotka on 175/62kg ja haluu diettailla, niille sit huudetaankin että SYÖ.
Sama, aika hyvin pokka pitää kun kaverit repeilee ja joku kertoo jostain norjan matkasta, itellä ois saattanu jäädä tossa tilanteessa sarja kesken:DHyvältä näyttää, mutta kun puhelimella kuvataan, niin sitä pidetään vaakatasossa eikä pystyssä.
Ei, mikäli nyt mua tarkotit. Mä puhuin yleisesti enkä tarkottanut vain videota. Se, että vedettiin herneet zyssi meiningistä ei poista sitä tosiasiaa, että jos olisi muutamat poset heittänyt olisi samoja "ruokaa naamariin" kommentteja tullut.Luuleeks joku nyt IHAN OIKEASTI että noi kaverit saa paskaa niskaa sen takia että on kyniksiä? :D
Hyvältä näyttää, mutta kun puhelimella kuvataan, niin sitä pidetään vaakatasossa eikä pystyssä.
Sama, aika hyvin pokka pitää kun kaverit repeilee ja joku kertoo jostain norjan matkasta, itellä ois saattanu jäädä tossa tilanteessa sarja kesken:D
Tämä ei nyt valitettavasti ole mikään ihan tavallinen foorumi, mikä tuskin tulee sinulle yllätyksenä, niin onko ihme jos tulee tuollaisia kommentteja kun pojat puhuu diettaamisesta?Ei, mikäli nyt mua tarkotit. Mä puhuin yleisesti enkä tarkottanut vain videota. Se, että vedettiin herneet zyssi meiningistä ei poista sitä tosiasiaa, että jos olisi muutamat poset heittänyt olisi samoja "ruokaa naamariin" kommentteja tullut.