Kaikki kyykkykysymykset

Meta title: 🔥 Kaikki kyykkykysymykset yksiin kansiin 🔥

Meta description: Räjäytä pohkeet ja pakarat uuteen leveliin! Tässä ketjussa puretaan jokainen kyykkyongelma, tekniikkapulma ja varustevinkki.

Kovia vetoja! Noistahan tulee ihan saatanasti vastusta.
...Eiku ne olikin vaan yksinkerroin. Kaksinkerroin kun noi monster minit laittaa niin siitä tulis jo yli 150kg.

Mini monsterit tuplana ei nousisi noin vikkelään... jos ollenkaan :D
Sitten vasta tuplana kun joskus tulee circa max / strength speed periodi.

Noin kun laittaa olen mitannut, että tekisi 20kg alhaalla / 70kg ylhäällä... tuplana mittasin 40kg / 140kg.
Minit tuplana on 30kg / 110kg.

Mikä vois auttaa kun kyykkäämisessä kipeytyy olkapää? Tanko on epäkkään päällä. Mitä alemmas sitä sijoittaa sen enemmän se sattuu olkapäähän. Niskassa pitäminen ei satu olkapäähän mutta se sitte sattuu nikamiin ja ei muutenkaan varmaan oo kovin hyväksi(?). Olen viime syksynä leukoja vetäessä loukannut olkapääni johon ei mitään vakavempaa vaurioita syntynyt. Röntgenissä painojen kanssa pieni rako syntyi ac niveleen. Nyt pystyy muuten treenaamaan ihan täysin mutta perus takakyykky sattuu.

Mikä vois auttaa kun kyykkäämisessä kipeytyy olkapää? Tanko on epäkkään päällä. Mitä alemmas sitä sijoittaa sen enemmän se sattuu olkapäähän. Niskassa pitäminen ei satu olkapäähän mutta se sitte sattuu nikamiin ja ei muutenkaan varmaan oo kovin hyväksi(?). Olen viime syksynä leukoja vetäessä loukannut olkapääni johon ei mitään vakavempaa vaurioita syntynyt. Röntgenissä painojen kanssa pieni rako syntyi ac niveleen. Nyt pystyy muuten treenaamaan ihan täysin mutta perus takakyykky sattuu.

Kui lähekkäin sulla on kädet toisistaan? Itellä sattuu olkapäihin, jos kädet on liian lähekkäin.

Kait tuo häkki sitten vaan on vammanen. :D Vissiin saman valmistajan värkki, kuin tuo yks penkki jossa tangon korkeutta ei voi säätää ollenkaan vaan siinä on kaks kiinteetä pykälää vaan sille..

Kait tuo häkki sitten vaan on vammanen. :D Vissiin saman valmistajan värkki, kuin tuo yks penkki jossa tangon korkeutta ei voi säätää ollenkaan vaan siinä on kaks kiinteetä pykälää vaan sille..

Kyseessä lienee joku tämän suuntainen värkki...

Kyykkyteline.jpg

Eikä tämä mikään räkki tai häkki ole vaan jonkun sortin kyykkyteline vaan.

Back
Ylös Bottom